Gjest digge Skrevet 13. november 2005 #1 Skrevet 13. november 2005 Noen som har erfaring med denne siden?Alt er så utrolig billig??får lyst til å shoppe meg vill..men vil høre om erfaringer først.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #2 Skrevet 13. november 2005 Er det ingen her inne som har lært å bruke SØKEFUNKSJONEN? Det er 20 tråder om Asos her inne. Bare SØK!
Gjest gjest1 Skrevet 14. november 2005 #3 Skrevet 14. november 2005 Det er mange som handler asos, jeg har ikke gjort det selv..men har litt lyst av og til. Det eneste som er dumt med asos, er at mange av klærne og skoene jeg liker er in style of Paris Hilton Informativ tråd om asos.com
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #4 Skrevet 14. november 2005 Har ikke shoppet der selv, men er stadig inne og titter - mye fint ja
Grace Skrevet 14. november 2005 #5 Skrevet 14. november 2005 Har handlet ganske mye der men pass deg for 200,- grensen, for de setter ikke ned prisverdien, så pakken blir nok stoppet i tollen. Men ellers svært fornøyd med Asos, god service der..
Miracl3 Skrevet 14. november 2005 #6 Skrevet 14. november 2005 Jeg har handlet der og er veldig fornøyd. Betalte med visa fikk pakken etter 5 dager
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #7 Skrevet 14. november 2005 Jeg har handlet der en gang og er også fornøyd. Klærne var like fine som på bildene og vel så det, i tillegg til at prisene var bra. Men det med tollgrensen er litt kjipt. Selv betalte jeg vel et par hundre i forenklet tollavgift eller noe, vil anbefale deg å sette deg inn i reglene så du vet hvor mye ekstra du evt må betale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå