Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er 34 år og drakk mye i 20 årene, ute hver helg. Nå gidder jeg ikke og koser meg heller hjemme i helgene. Syntes det er så bortkasta penger å på byn, holder med en sjelden gang.

Er vi flere? 

Anonymkode: 559c9...b51

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jepp en her..aldri ut på byen..blir bare dårlig av alkohol og i godt selskap drikker jeg mer enn jeg burde og da gjør jeg dumme ting så da er det bedre å la være. Pluss at økonomien er stram for tiden men når jeg er ferdig med gjeld og alt det der så har jeg lyst til å reise mer og se mer av verden før jeg dør. 

Anonymkode: dfacd...d78

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på samme alder og så godt som aldri på byen. Er jeg det, er det for å prate og ta et glass vin i ro og mak med noen venner og dra hjem tidlig. Nå har jeg småbarn, men jeg hadde ikke vært på byen på før vi fikk eldstemann heller.

Jeg føler meg ikke kjedelig da, jeg syns ikke det er noe gøy på byen. I begynnelsen av 20-årene var jeg vel ofte med ut fordi jeg syntes jeg måtte, siden store deler av omgangskretsen min likte det. 

Anonymkode: d4a1f...afb

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg er kjedelig også, men på mange andre måter enn at jeg ikke fester.

Evig singelliv= here I come.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Anonymburker skrev (1 time siden):

Jeg er kjedelig også, men på mange andre måter enn at jeg ikke fester.

Evig singelliv= here I come.

Du trenger jo ikke å feste for å finne noen?

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hei!

Jeg er 34 år og drakk mye i 20 årene, ute hver helg. Nå gidder jeg ikke og koser meg heller hjemme i helgene. Syntes det er så bortkasta penger å på byn, holder med en sjelden gang.

Er vi flere? 

Jeg var også ute hver helg i tenårene og tidlig 20-årene. Nå er det et par ganger i året. Synes også drikke på byen er forbanna dyrt og så blir man fullere og fullere og merker ikke hvor mye penger man bruker. Så ser man på alt man kastet bort dagen etter. Dagen derpå er heller ikke noe god.. 

Har noen bekjente som er like gamle som meg og eldre. Er på byen hver helg fremdeles. Jeg forstår ikke at de orker.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Du trenger jo ikke å feste for å finne noen?

Ts

Som jeg sa- jeg er kjedelig på mange andre områder.

AnonymBruker
Skrevet

Jo, men du er jo "kjedelig" om du bare vil sitte hjemme i helgene. Håper jeg når din livsstil først når jeg er 70, er 39 nå. 
Passiv underholdning hjemme på sofaen gidder jeg ikke. Trenger ikke drikke hver helg, men en tur på bar, restaurant, konsert, gåtur, kino, vin i parken, volleyball osv 

Anonymkode: 91e07...779

AnonymBruker
Skrevet

Er også 34, og lei av utelivet for lenge siden. Brukte p være ute masse fra jeg var 17 og første halvdel av tyveårene. Etterhvert ble det så monotont og kjedelig.

Men det er jo fordel nå når man har småbarn. Er ikke av den som går rundt og er gravid og lengter etter et glass vin liksom 😁

men ja, noen «venner» er blitt borte på veien pga det. Heldigvis har jeg de som liker andre eventyr igjen!

Anonymkode: def2d...41b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...