AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #1 Skrevet 18. juni 2022 Bilde av en konsert i agderposten i dag. Der holder ekstremt mange opp telefonen sin, og tilsynelatende tar video av konserten. Når det er så mange som gjør dette er mitt spørsmål. Hvorfor? Hva bruker dere videoen til i ettertid? Hvorfor ikke nyte øyeblikket på konserten? Hvis du skulle se konserten gjennom mobilen uansett, hadde man jo ikke trengt å være der lizm. Skjønner ikke greia. Og alle de som ikke ee på konserten, har mest sannsynlig ikke lyst til det. Da kommer de ikke til å se gjennom 157 min med videosnap. Det bare skippes. hvem filmes det for? Og hvorfor? Anonymkode: ffebc...6a6 3 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #2 Skrevet 18. juni 2022 Nei, jeg ser aldri på snutter fra konsert, verken de jeg har (giddet å) tatt selv eller andres! Har hendt jeg har filmet fordi jeg der og da innbiller meg at dette er så fantastisk at det må dokumenteres. Anonymkode: 4129f...843 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #3 Skrevet 18. juni 2022 Jeg har sett 5 rammstein konserter, ja jeg har filmet, ikke hele da, ja jeg ser ofte igjen fordi det er et mesterverk hver gang. Anonymkode: dc05b...e31
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #4 Skrevet 18. juni 2022 Beklager, jeg har ingen gode svar😅 jeg skjønner det ikke selv. Konserter og fyrverkeri gidder jeg aldri å se på🙈 Gubben ble til og med litt fornærmet når jeg sa jeg bare skippet gjennom konserten han sendte meg i fylla på snap🙈 Jeg gremmes litt🙈 Anonymkode: 59f75...f1a 1
Nana Skrevet 18. juni 2022 #5 Skrevet 18. juni 2022 Jaaaaa! Jeg er ikke sånn som filmer og legger ut, da, det er det verste jeg vet. Men filmer favorittsangene mine og hører/ser de ganske mye i ettertid. Da kommer stemningen fra konserten tilbake også. Dette gjelder kun band/artister jeg regner med å se kun 1 gang i livet - ikke de som turnerer rundt på alle festivalene i hele landet i løpet av halvannen mnd.
Klikker83 Skrevet 18. juni 2022 #6 Skrevet 18. juni 2022 Skjønner ikke hvorfor folk driver med det. 1; Man ødelegger i stor grad øyeblikket ved å se på konserten gjennom en skjerm isteden for å ta til seg inntrykkene i real life. Nr 2: INGEN, eller ihvertfall SVÆRT få liker å trykke seg gjennom x antall skurrete sekvenser av en konsert på snapchat. Det er utrolig lite givende for de aller fleste av oss 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #7 Skrevet 18. juni 2022 Det viktigste med konsert er å legge ut at man er tilstede på IG og snap. Er derfor folk filmer. Anonymkode: a0b57...df4
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #8 Skrevet 18. juni 2022 Jeg filmer noen sekunder for å sende en snap. Thats it😎 Anonymkode: ab708...123
Nana Skrevet 18. juni 2022 #9 Skrevet 18. juni 2022 Klikker83 skrev (3 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor folk driver med det. 1; Man ødelegger i stor grad øyeblikket ved å se på konserten gjennom en skjerm isteden for å ta til seg inntrykkene i real life. Nr 2: INGEN, eller ihvertfall SVÆRT få liker å trykke seg gjennom x antall skurrete sekvenser av en konsert på snapchat. Det er utrolig lite givende for de aller fleste av oss Vil tro nr 2. INGEN Det samme gjelder fyrverkeri. Men som jeg skrev over, jeg selv filmer favorittsangene mine med mobilkamera (ikke snap) for å ha de. Så sant jeg har skaffet billetter helt inntil scenen sånn at jeg filmer bandet og ikke en haug med bakhoder. Da får jeg nyte opplevelsen både gjennom kamera på selve konserten og 5 år etterpå. Som sagt, jeg poster IKKE, verken på snap eller insta. De som spammer med skjelvende kamera, skråling og bakhoder på 25 snapper må gå i seg selv. Det har begynt igjen nå, etter at ting åpnet igjen. Bare å «glede» seg til alle festivalene og ikke minst nyttårsaften. Og la oss ikke glemme den samme solnedgangen eller første snøfallet som samtlige 200 på samme sted bare MÅ vise, trinn for trinn. Jeg kan faktisk bare se ut vinduet. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #10 Skrevet 18. juni 2022 Mange ungdommer har betalt alt for mye for de moteriktige mobilflakene sine. Å filme ting gir dem en falsk følelse av at det var penger vel brukt. Noe det selvfølgelig ikke var. Anonymkode: 2a7a8...72c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå