AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #1 Del Skrevet 18. juni 2022 Jeg lurer på hva slags alkohol dere dom skal ned i vekt velger å drikke? Og evt hvilken vin/øl/cider etc med lite kcal. Spes om noen vet om en vin med færrest mulig kalorier? Anonymkode: ca87e...94f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #2 Del Skrevet 18. juni 2022 Tørr hvitvin er noe av det med minst kalorier når det kommer til alkohol. Anonymkode: 1a2b0...27c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #3 Del Skrevet 18. juni 2022 Hvordan vet jeg om den er «tørr» da? Anonymkode: ca87e...94f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #4 Del Skrevet 18. juni 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan vet jeg om den er «tørr» da? Anonymkode: ca87e...94f Se på sukkerinnholdet <3g/l er de tørreste på polet. Vodka med lightbrus og fun saft er også et alternativ. Eller de sukkerfrie cider. Anonymkode: 8faee...00c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #5 Del Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan vet jeg om den er «tørr» da? Anonymkode: ca87e...94f Det står på info om vinen på polet. Det står hvor søt og tørr den er. Hvis du skal ned i vekt er det lurt å holde seg unna alkohol så mye som du klarer, da er det lettere å gå ned i vekt. Anonymkode: 599d2...ef0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #6 Del Skrevet 20. juni 2022 Jeg drikker ikke alkohol, det er eneste som funker for meg nå. Sist jeg gikk ned i vekt, kunne jeg drikke en lettøl eller to på fest kanskje annenhver uke. Anonymkode: d7043...099 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jupiterjente Skrevet 25. juni 2022 #7 Del Skrevet 25. juni 2022 Som andre sier: tørr hvitvin. For meg funker det best å ikke drikke alkohol. Etter noen alkoholenheter blir det fort til at jeg spiser mer enn planlagt (middag, chips og godterier), og da blir det enda flere ekstra kalorier. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 26. juni 2022 #8 Del Skrevet 26. juni 2022 Jeg drikker alkohol sjeldent. Men én lørdag innimellom deler jeg og mannen 1 flaske rødvin Nå sommerstid hender det jeg tar en kald øl eller cider en varm solskinnsdag. Jeg skal leve med mitt nye kosthold, så derfor er all mat/drikke lov, men ikke alltid. Har gått ned 30 kg på et år nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #9 Del Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 18.6.2022 den 21.32): Jeg lurer på hva slags alkohol dere dom skal ned i vekt velger å drikke? Og evt hvilken vin/øl/cider etc med lite kcal. Spes om noen vet om en vin med færrest mulig kalorier? Anonymkode: ca87e...94f Alkohol har jeg kuttet ut for lenge siden. Altfor mye kalorier for min del. I tillegg til all annen påvirkning det har på kroppen. Anonymkode: 36a69...1d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå