Gå til innhold

Hva mener du er den perfekte hår-look’en for en brud?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal gifte meg og trenger hår- inspirasjon! 🤩

Legg gjerne ved bilde. Med/uten slør, frisyrer og annen hårpynt. Åpen for alt! 😃

Anonymkode: 2a303...d69

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer vel litt an på hva slags kjole og stil du har ellers. Jeg synes det er så vakkert med litt rufsete og romantiske frisyre, gjerne med litt blomster.

5CF77EDC-0C38-4EC6-ADB9-3C9399FD33B5.jpeg

63257990-A03C-426F-B427-92FD564008FD.jpeg

Anonymkode: 4b719...186

• Liker 3
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det kommer vel litt an på hva slags kjole og stil du har ellers. Jeg synes det er så vakkert med litt rufsete og romantiske frisyre, gjerne med litt blomster.

5CF77EDC-0C38-4EC6-ADB9-3C9399FD33B5.jpeg

63257990-A03C-426F-B427-92FD564008FD.jpeg

Anonymkode: 4b719...186

Absolutt fine eksempler! Nydelig pynt ☺️

AnonymBruker
Skrevet

Vil tipse deg om å bruke appen Pinterest. Der kan du søke på diverse stikkord (f.eks. bridal hair), også får du opp masse bilder som du kan lagre i egne album. 

Supert å bruke som inspirasjon til alt mulig annet også. 

Anonymkode: 3dd7f...e10

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det viktigste er at du går for en frisyre du liker og som du ikke ser tilbake på om 10+ år og tenker at var en motegreie du gikk for! Klassiske, tidløse stiler som de postet over her er veldig fine og går ikke ut på dato:)

Anonymkode: 53240...32d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Åpen for alt! 😃

ok kg 2.jpg

ok kg 3.png

ok kg 4.jpg

ok kg.jpg

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Chomsky89 skrev (19 minutter siden):

ok kg 2.jpg

ok kg 3.png

ok kg 4.jpg

ok kg.jpg

For all del! Sikkert noen som velger dette også. Jeg dømmer ingen ☺️

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg personlig hadde nok gått for en klassisk frisyre. Oppsatt hår, litt stramt, glatt, enkelt og elegant😊 men så er jeg ikke helt typen til å gå med blomster og krøller (har halve livet gjort alt for å rette ut de krøllene jeg har), selv om jeg syntes det er nydelig på andre og som har mer den stilen.

Samme med kjolen, jeg syntes slike store prinsessekjoler er nydelige, men hadde nok aldri valgt en slik selv. :)

Anonymkode: bef03...939

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt an på hårtypen din. Hvis du har krøller/fall syns jeg en løs frisyre blir lekkert. Har du stritt hår er det oftere mer lekkert med en strammere frisyre. Må også ta hensyn til hva en kler (jeg har feks litt høye viker så må kan ikke ha for stramt oppsett uten at jeg føler jeg ser ut som en mann) osv. 

men generelt sett syns jeg utrolig mange kler løse knuter i nakken med feks blomster spredd utover i håret og en kontrollert lugg til ene siden. 

Anonymkode: c922c...d27

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Djungelvrål skrev (4 timer siden):

Messy bun

How to Do a Messy Bun? 10 Easy Bun Hairstyle Tutorials for 2022

Noe sånt kunne jeg egentlig gått for. Men med noe pynt i, kanskje? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.6.2022 den 8.24):

Noe sånt kunne jeg egentlig gått for. Men med noe pynt i, kanskje? 

Ja det velger du jo selv, blomster, stener, tiara.  Masse å velge i.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle mine venninner som har godta seg gidta seg med "messy bun"  synes det er så fint.. Min søster får inn mange bruder i salongen sin hennes favoritter er også disse løse hårstilene, og gjerne løse store fletter med noen løse hårtufser her og der.. Gjerne pyntes med noen perler eller små blomster ❤️

Anonymkode: 7b091...4b9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Alle mine venninner som har godta seg gidta seg med "messy bun"  synes det er så fint.. Min søster får inn mange bruder i salongen sin hennes favoritter er også disse løse hårstilene, og gjerne løse store fletter med noen løse hårtufser her og der.. Gjerne pyntes med noen perler eller små blomster ❤️

Gifta seg ikke godta seg * litt kjapp på skrivingen her 😬

Skrevet

Det kommer an på helheten. Hvis kjolen har en del romantiske detaljer som blonder, perler osv så passer det godt med et litt løst oppsett med krøller/lokker og søt hodepynt.

image.thumb.png.2523e47849af10c52b02209e32a4534f.png

Hvis kjolen er veldig ren og stram passer det godt med litt strammere håroppsett, også. Frisyren under kan godt pyntes med en blomst, perler eller en tiara, også. 

image.thumb.png.d9f8483d5353b05dbc04747faa7d9050.png

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...