AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #1 Skrevet 18. juni 2022 Jeg har innsett at jeg har blitt avhengig av å opprette tråder på kvinneguiden. Poster denne tråden her på kropp og helse da jeg føler at dette nesten nærmer seg tvangshandlinger. Ja, jeg tuller ikke. Omtrent hver minste tanke eller ting som skjer i livet mitt oppretter jeg tråder om. Hvordan kan man slutte med dette? Burde vel sikkert bare slette brukeren min, sikkert mange som ville vært glade for å bli kvitt meg. Men det har på en måte blitt en vane og, vet tragisk nok ikke helt hva jeg skulle fylt dagen med om jeg ikke skulle vert her. (Sånn utenom jobb, trening, venner og det vanlige hverdagslivet da). Anonymkode: 86e38...d3e 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #2 Skrevet 18. juni 2022 Tror det er flere som lider av det.. Anonymkode: 9130b...f33 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #3 Skrevet 18. juni 2022 Det kan høres ut som om du har blitt avhengig av den oppmerksomhet og validering som du får når folk svarer i trådene dine. Du må finne en måte hvor du ikke er avhengig av ytre validering på den måten for å komme over det. Anonymkode: e299b...f61 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #4 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Tror det er flere som lider av det.. Anonymkode: 9130b...f33 Ja, jeg er nok ikke alene. Anonymkode: 86e38...d3e 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #5 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det kan høres ut som om du har blitt avhengig av den oppmerksomhet og validering som du får når folk svarer i trådene dine. Du må finne en måte hvor du ikke er avhengig av ytre validering på den måten for å komme over det. Anonymkode: e299b...f61 Tror det er noe i det du sier. Jeg tenker også at jeg trenger enormt mye bekreftelse. Bekreftelse på at jeg gjør noe riktig, at jeg tar de rette valgene osv. Jeg klarer knapt ta en avgjørelse uten å søke råd her inne. Flaut å innrømme, men. Anonymkode: 86e38...d3e 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #6 Skrevet 18. juni 2022 Hva med å studere om Islam, jeg syntes at det er kjempeinteressant? Det kan du kanskje bruke tiden på istedenfor dette Anonymkode: 41cbd...ec9
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #7 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva med å studere om Islam, jeg syntes at det er kjempeinteressant? Det kan du kanskje bruke tiden på istedenfor dette Anonymkode: 41cbd...ec9 Akkurat det synes jeg ikke er så interessant, men jeg kan jo finne noe annet kanskje. Anonymkode: 86e38...d3e 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #8 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror det er noe i det du sier. Jeg tenker også at jeg trenger enormt mye bekreftelse. Bekreftelse på at jeg gjør noe riktig, at jeg tar de rette valgene osv. Jeg klarer knapt ta en avgjørelse uten å søke råd her inne. Flaut å innrømme, men. Anonymkode: 86e38...d3e Men føler du deg egentlig validert? Det er jo sjeldent folk er udelt positive i trådene her inne. Det er veldig godt å slippe å ta valg hele tiden, særlig om man har en jobb som krever at man tar mange vanskelige valg. Da er det deilig å la andre ta valgene for seg, men er det bra? Upopulært råd fra meg her kanskje, hva med å kutte ut internett og mobilen helt i en måned fremover? Bare helt, minus det du eventuelt må? Slette alt av apper og nettlesere og prøve å leve litt mer i den virkelige verdenen en stund? Anonymkode: 850ba...932
visp Skrevet 18. juni 2022 #9 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva med å studere om Islam, jeg syntes at det er kjempeinteressant? Det kan du kanskje bruke tiden på istedenfor dette Anonymkode: 41cbd...ec9 For moro skyld? Eller hva mener du ts skal bruke denne lærdommen til? 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #10 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men føler du deg egentlig validert? Det er jo sjeldent folk er udelt positive i trådene her inne. Det er veldig godt å slippe å ta valg hele tiden, særlig om man har en jobb som krever at man tar mange vanskelige valg. Da er det deilig å la andre ta valgene for seg, men er det bra? Upopulært råd fra meg her kanskje, hva med å kutte ut internett og mobilen helt i en måned fremover? Bare helt, minus det du eventuelt må? Slette alt av apper og nettlesere og prøve å leve litt mer i den virkelige verdenen en stund? Anonymkode: 850ba...932 Janei, du har nok rett i at jeg egentlig ikke blir validert. Stort sett. Definitivt ikke bra å la andre ta valg for en. Godt råd, skal forsøke gjennomføre det! Anonymkode: 86e38...d3e
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #12 Skrevet 19. juni 2022 Hva skal jeg si, jeg har vært på KG i over 10 år og har kanskje opprettet en eneste tråd på de årene. Folk er forskjellige og godt er det. Kanskje du kunne hatt godt av å snakke med noen i det virkelige liv? Hvorfor tror du det er slik at du behøver svar fra andre om alle mulige ting? Kanskje grave litt i det spørsmålet og finne ut hvor "problemet" egentlig stammer fra. De fleste vaner kan man bryte, men det krever litt viljestyrke over tid. Mye er gjort på en uke. Anonymkode: 9f65c...38c
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #13 Skrevet 19. juni 2022 Er du ensom? Har du få i livet ditt som du kan lufte tanker og problemer hos? For det har jeg og det er derfor jeg lager tråder om allslags småting som dukker opp. Anonymkode: 402a4...a46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå