Gjest guttpå24år Skrevet 13. november 2005 #1 Skrevet 13. november 2005 Dette vil jo høres litt tragisk dumt ut uansett hvordan jeg skriver det, men men,, For ett par måneder siden traff jeg ei jente på min egen alder som jeg ble kjent med og har datet de siste 2 månedene ca, vi er vel egentli ett par etterhvert selv om vi ikke har bekrefret det ovenfor hverandre hvis dere forstår.. Hun bor ett par mil unna meg så hun kjenner ingen der jeg kommer fra. Men jeg har vel kanskje ett JÆVlLI dårlig rykte på meg blant en del jenter om å være en "rundbrenner" Off, dette ser jo bare dumt ut når jeg skriver det.. Har vel heller ikke alltid behandlet jenter særlig fint etter at jeg har vært borti dem, har vel kanskje latt dem tro at jeg var mye mer interessert i dem enn jeg egentli var for å få dem med meg hjem.. Men denne gang er jeg rett og slett kanon forelska, hun er helt fantastisk. Men er redd hun kommer til å bryte hvis hun får høre noe slikt av noen om meg, og det er jeg litt redd for hun vil få høre etterhvert. Det er en del jente rundt omkring som ikke setter meg så høyt.. Bør jeg fortelle henne om dette selv, eller la henne finne det ut selv eller håpe at hun aldri hører noe, men det er jeg redd hun vil gjøre. Vil absolutt ikke miste denne jenta.. Det folk sier at en dag kommer dritten tilbake i trynnet på deg stemmer kanskje alikevel.....
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #2 Skrevet 13. november 2005 postet innlegget på seksualitet, men det passer vel best her..
Gjest Bellatrix Skrevet 13. november 2005 #3 Skrevet 13. november 2005 Jeg vil vel tro sjansen for at hun dropper deg er større om hun får vite det av andre enn av deg selv. Forteller du det selv får du også sjansen til å forklare henne forskjellen på dine føleleser til disse jentene og til henne.
Gjest gjest1 Skrevet 13. november 2005 #4 Skrevet 13. november 2005 Fortell det til henne du, så slipper du at noen andre gjør det.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #5 Skrevet 13. november 2005 men det vil bare så HEILT JÆVLI dumt ut å fortella noe sånt og syns eg.. Hvordan ville dere ha reagert.. TRÅDSTARTER
Pauline Skrevet 13. november 2005 #6 Skrevet 13. november 2005 Kan jo "pakke det litt inn" og si det på en ok måte. Få henne til å forstå at du nå med henne har opplevd noe flott som du ikke hadde opplevd før. Si at du har rota endel uten å mene alvor. dersom jenta føler det samme for deg som du for henne, vil hun forstå og godta. De fleste har en fortid.Hvem har ikke vært med på ting en siden ønsker ugjort. Men tror det er viktig at det er deg som forteller henne det. Lykke til.
Gjest *kosejoker* Skrevet 13. november 2005 #7 Skrevet 13. november 2005 Kan jo "pakke det litt inn" og si det på en ok måte. Få henne til å forstå at du nå med henne har opplevd noe flott som du ikke hadde opplevd før. Si at du har rota endel uten å mene alvor. dersom jenta føler det samme for deg som du for henne, vil hun forstå og godta. De fleste har en fortid.Hvem har ikke vært med på ting en siden ønsker ugjort. Men tror det er viktig at det er deg som forteller henne det. Lykke til. ← :enig_anim: Veldig enig med deg. Uansett bør du fortelle det selv. Får hun høre det av andre, kan det alltids sette deg i et forferdelig lys. Selv om det kanskje er rett, er det ingen som har sagt at det ikke er mulig å forandre seg. Jeg tror hvis du setter deg ned og snakker med henne, men som Pauline sa, pakker det inn og fremstiller det på en ordentlig måte, at det går bra. Lykke til uansett. La oss få vite hvordan det går.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #8 Skrevet 14. november 2005 Vær ærlig du, det er det aller beste. Hadde jeg vært jenta ville jeg hørt det fra deg. Men pass på at du forteller hvor mye du setter pris på henne samtidig da. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #9 Skrevet 14. november 2005 hadde jeg vært hun dama da, og funnet ut dette om deg selv, eller hørt det. SÅ vet jeg faktisk ærlig ikke om jeg hadde trodd det. Men jeg hadde helt sikkert spurt deg om det var sant eller ikke. Men om jeg elska deg, og du elska meg så hadde det betydd null, bare det ikke skjer igjen. Men om dere begynner å snakke om fortid, så kan du jo si det til ho, men si det som det er, at folk nok sladrer om at de tror du er en 'rundbrenner'. at du nok kanskje har vært litt ivrig, men har vært usikker, og prøvd og feila som alle andre. Hun har vel sikkert noe på samvittigheten hun også tenker jeg Det viktigste er at dere har funnet hverandre, og elsker hverandre, er ærlige mot hverandre. Og lar fortid være fortid. Lykke til Hilsen ei som har hatt type som var utro, dette fikk jeg høre av kompisene hans, han nektet.. Det ble slutt.
-Tone- Skrevet 14. november 2005 #10 Skrevet 14. november 2005 Fortell henne det du! Og si det på en fin måte, og at grunnen til at du forteller henne dette er fordi du er kjempeforelska i henne, og vil få henne til å forstå at dette er alvor for deg- selv om du har gjort mye dumt i fortida...
Caramba Skrevet 14. november 2005 #11 Skrevet 14. november 2005 Enig, hvis du forteller henne det som sto i startinnlegget ditt, så smelter hun garantert. Hvis du er ærlig med henne hele veien så kan andre si hva de vil. Dette høres ut som det plager deg veldig så jeg synes du skal snakke med henne om det. Du høres også ut som du er veldig forelsket i denne jenta så hvorfor ikke være åpen med henne om fortiden din. Det går jo også an å pakke det inn slik at du sier det på en litt pen måte. Lykke til!
Gjest lurven Skrevet 14. november 2005 #12 Skrevet 14. november 2005 vær ærlig det lønner seg. jeg har fortalt min nåværende om hva jeg har gjort før, forklarte situasjonen grundig, og det var greit for henne.
mjau Skrevet 14. november 2005 #13 Skrevet 14. november 2005 Jeg er sammen med en fyr som jeg vet har litt sånn rykte på seg. vi har vært sammen et år nå, og en venn av ham sier han var en skikkelig "player" før. Det driter jeg i nå, jeg har lært meg å stole på ham og jeg vet han er glad i meg og ikke vil såre meg. Det er kansje det beste du kan gjøre, være snill og oppmerksom mot henne. Få henne til å føle at du ikke ville gjort henne noe vondt eller vært ekkel med henne. Da vil hun se for en snill gutt du er og ikke bry seg om meningsløse rykter og ting du har gjort tidligere. Vi har vel alle et eller flere svin på skogen, tror du ikke? Lykke til, og ta vare på jenta di, du høres seriøst forelska ut siden du tenker så mye på hennes følelser om saken!! så søt du er:-)
Gjest filosofia Skrevet 14. november 2005 #14 Skrevet 14. november 2005 Hva du har gjort før har ikke hun noe med. Jamt med hvor mange elskere HUN har hatt før skal du bare drite i! Jeg hadde sett rart på en fyr om han begynte å prate om at folk snakket om ham... Om folk snakket til meg (svært lite sansynlig at de tør) så ville jeg tatt det for sjalusi, ønske om å strø salt, og jeg hadde bedt dem holde ***** ikke interessert i sladder, med mindre de kunne komme med bevis på at mannen ikke hadde vært trofast mot MEG. Alle har en fortid. Og det er helt ok.
valentino Skrevet 14. november 2005 #15 Skrevet 14. november 2005 Men jeg har vel kanskje ett JÆVlLI dårlig rykte på meg blant en del jenter om å være en "rundbrenner" Off, dette ser jo bare dumt ut når jeg skriver det.. Har vel heller ikke alltid behandlet jenter særlig fint etter at jeg har vært borti dem, har vel kanskje latt dem tro at jeg var mye mer interessert i dem enn jeg egentli var for å få dem med meg hjem.. Men denne gang er jeg rett og slett kanon forelska, hun er helt fantastisk. Men er redd hun kommer til å bryte hvis hun får høre noe slikt av noen om meg, og det er jeg litt redd for hun vil få høre etterhvert. Det er en del jente rundt omkring som ikke setter meg så høyt.. Bør jeg fortelle henne om dette selv, eller la henne finne det ut selv eller håpe at hun aldri hører noe, men det er jeg redd hun vil gjøre. Vil absolutt ikke miste denne jenta. ← Ikke fortell det uoppfordret. Det er ikke alt man ønsker å vite. Jenta mi forteller av og til litt for mye. Jeg driter i hvor en av hennes tidligere elskere bor, og jeg driter i alle de andre. Hun kan heller holde kjeft enn å snakke om sånt siden jeg ikke spør. Dersom hun spør konkret kan du jo gi et hint om at du har vært bortpå en del andre. Du har imidlertid et problem siden du har vært uærlig tidligere. Det at du har vært på mange tidligere er i seg selv ikke et problem, men at du har løyet folk rett opp i ansiktet for å bevisst manipulere dem er motbydelig. Får hun høre at du har vært uærlig kan hun fort få store problemer med å ha tillit til at du faktisk synes hun er fantastisk. En gang uærlig, alltid uærlig. Alle de andre hadde ikke hatt problemer med hva du hadde gjort dersom du hadde vært ærlig. Uærlige folk er noe av det værste som finnes, og man kan ødelegge sitt omdømme i lang lang tid væd å være uærlig en gang selv om man tidligere har vært ærlig. Å rette opp igjen et dårlig rykte kan ta veldig lang tid.
valentino Skrevet 14. november 2005 #16 Skrevet 14. november 2005 Forvørig en morsom tittel på tråden: "være ærlig". Noen er bare ikke ærlige. Ta nå avdødde Ole Christian Bach som et eksempel. Han fikk spørsmål om hvorfor i all verden han ikke bare fortalte sannheten og ble ferdig med alt sammen. «Men hvilken sannhet vil du at jeg skal fortelle da?» svarte han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå