Gjest guttpå24år Skrevet 13. november 2005 #1 Skrevet 13. november 2005 Dette vil jo høres litt tragisk dumt ut uansett hvordan jeg skriver det, men men,, For ett par måneder siden traff jeg ei jente på min egen alder som jeg ble kjent med og har datet de siste 2 månedene ca, vi er vel egentli ett par etterhvert selv om vi ikke har bekrefret det ovenfor hverandre hvis dere forstår.. Hun bor ett par mil unna meg så hun kjenner ingen der jeg kommer fra. Men jeg har vel kanskje ett JÆVlLI dårlig rykte på meg blant en del jenter om å være en "rundbrenner" Off, dette ser jo bare dumt ut når jeg skriver det.. Har vel heller ikke alltid behandlet jenter særlig fint etter at jeg har vært borti dem, har vel kanskje latt dem tro at jeg var mye mer interessert i dem enn jeg egentli var for å få dem med meg hjem.. Men denne gang er jeg rett og slett kanon forelska, hun er helt fantastisk. Men er redd hun kommer til å bryte hvis hun får høre noe slikt av noen om meg, og det er jeg litt redd for hun vil få høre etterhvert. Det er en del jente rundt omkring som ikke setter meg så høyt.. Bør jeg fortelle henne om dette selv, eller la henne finne det ut selv eller håpe at hun aldri hører noe, men det er jeg redd hun vil gjøre. Vil absolutt ikke miste denne jenta.. Det folk sier at en dag kommer dritten tilbake i trynnet på deg stemmer kanskje alikevel.....
Derrier Skrevet 13. november 2005 #2 Skrevet 13. november 2005 Ikke start med å fortelle om historien din. Gjør heller ting som får henne til å skjønne at du virkelig bryr deg.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #3 Skrevet 14. november 2005 Om jeg hadde blitt sammen med en fyr med et sånt rykte, hadde jeg satt pris på å høre det fra han selv og ikke andre jenter. Vær ærlig og oppriktig og fortell nettopp det du skrev inn her... Om si at du virkelig bryr deg og ikke minst VIS DET. Er mye mer skremmende å høre sånt i ettertid, da kan man begynne å lure på om man blir lurt. Men som sagt tidligere her i tråden, vis at du bryr deg med handling og ikke bare ord. Lykke til videre med forelskelsen, den er deilig den!
Gjest NastyNice Skrevet 14. november 2005 #4 Skrevet 14. november 2005 Var forresten meg som var uregisterert her istad ....
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #5 Skrevet 14. november 2005 Jeg tror faktisk jeg hadde satt mer pris på at fyren tok det opp med meg FØR ryktene nådde meg jeg... Det inngir større tillit det.
Gjest Jalileh Skrevet 14. november 2005 #6 Skrevet 14. november 2005 Jeg tror faktisk jeg hadde satt mer pris på at fyren tok det opp med meg FØR ryktene nådde meg jeg... Det inngir større tillit det. ← Enig med frysepulver. Jeg ville sagt det, jeg NastyNice.
valentino Skrevet 14. november 2005 #7 Skrevet 14. november 2005 Ikke fortell det uoppfordret. Det er ikke alt man ønsker å vite. Jenta mi forteller av og til litt for mye. Jeg driter i hvor en av hennes tidligere elskere bor, og jeg driter i alle de andre. Hun kan heller holde kjeft enn å snakke om sånt siden jeg ikke spør. Dersom hun spør konkret kan du jo gi et hint om at du har vært bortpå en del andre. Du har imidlertid et problem siden du har vært uærlig tidligere. Det at du har vært på mange tidligere er i seg selv ikke et problem, men at du har løyet folk rett opp i ansiktet for å bevisst manipulere dem er motbydelig. Får hun høre at du har vært uærlig kan hun fort få store problemer med å ha tillit til at du faktisk synes hun er fantastisk. En gang uærlig, alltid uærlig. Alle de andre hadde ikke hatt problemer med hva du hadde gjort dersom du hadde vært ærlig. Uærlige folk er noe av det værste som finnes, og man kan ødelegge sitt omdømme i lang lang tid væd å være uærlig en gang selv om man tidligere har vært ærlig. Å rette opp igjen et dårlig rykte kan ta veldig lang tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå