Gå til innhold

Hva tjener du som mellomleder innen finans?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fått indikasjon på 650-700k i året  men synes det høres lavt ut med personalansvar for 15-20 stk.

Noen som har erfaring? Gjør meg klar til lønnsforhandling. Setter pris på bidrag 🙏🏻

Anonymkode: b3e72...2b8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva tjener dine ansatte? 

Du kan plusse på 50-100.000 så har du lønna di

Anonymkode: a6b35...7fd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva tjener dine ansatte? 

Du kan plusse på 50-100.000 så har du lønna di

Virkelig? Ikke mer enn 50-100k med personalansvar for så mange og null overtid for merarbeid?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sorry. Men mellom ledere har lite til ingen innflytelse. De er der for å holde styr på "gulvet" 

Jeg var selv mellom leder en gang og prøvde meg på 600-700.000. da lo han å sa at vi er alt for langt fra hverandre at dette her er bare å legge dødt. Ga meg 530.000. mens gulvet lå på ca 470.000. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sorry. Men mellom ledere har lite til ingen innflytelse. De er der for å holde styr på "gulvet" 

Jeg var selv mellom leder en gang og prøvde meg på 600-700.000. da lo han å sa at vi er alt for langt fra hverandre at dette her er bare å legge dødt. Ga meg 530.000. mens gulvet lå på ca 470.000. 

Det var dårlig. Hos oss har de vi leder rundt 500k, ledere 800k. Ansvar for 18-20 pers

Anonymkode: 333cc...c2e

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det var dårlig. Hos oss har de vi leder rundt 500k, ledere 800k. Ansvar for 18-20 pers

Det er lov å håpe. Lykke til. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Det er jo villt lite og jeg hadde ikke takket ja til det nede på gulvet engang 😅 men jeg vet ihvertfall at det er snakk om 650-700k i denne stillingen, ønsker 750k minst for å ta på meg det ansvaret. Får se hvordan det går 😊

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

800k var mer det jeg hadde sett for meg. Kan jeg spørre hvilken type bedrift? (Typ bank, forsikring ect)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er jo villt lite og jeg hadde ikke takket ja til det nede på gulvet engang 😅 men jeg vet ihvertfall at det er snakk om 650-700k i denne stillingen, ønsker 750k minst for å ta på meg det ansvaret. Får se hvordan det går 😊

800k var mer det jeg hadde sett for meg. Kan jeg spørre hvilken type bedrift? (Typ bank, forsikring ect)

Forsikring

• Liker 1
Skrevet

Spørs jo om du er mellomleder på kundesenter, for assurandører, seniorrådgiver, etc. Er det kun personalansvar eller har du fagansvar? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber i finans, og har ikke verken fag-, personal- eller lederansvar, og heller ikke en særlig uavhengig stilling. Jeg ligger på 900k. 

Anonymkode: d4fdb...68e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg jobber i finans, og har ikke verken fag-, personal- eller lederansvar, og heller ikke en særlig uavhengig stilling. Jeg ligger på 900k. 

Kan legge til at jeg har fire års arbeidserfaring, men hadde tre år da jeg startet + 6 mnd i perm.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan legge til at jeg har fire års arbeidserfaring, men hadde tre år da jeg startet + 6 mnd i perm.

Dette er leder for stillinger som ligger en del lavere, typ front office, ut mot kundene.

Summeer skrev (5 minutter siden):

Spørs jo om du er mellomleder på kundesenter, for assurandører, seniorrådgiver, etc. Er det kun personalansvar eller har du fagansvar? 

Det er snakk om kundesenternivå og ikke fagansvar. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Forsikring

Takk for svar!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en bror som er mellomleder i finans, og tjener 820k. Det ser ut som du bør bytte jobb.

De på gulvet tjener 500k.

Anonymkode: 8f4d4...2c7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...