AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #1 Skrevet 18. juni 2022 Var på byen i går og hadde det skikkelig gøy, klokken nærmet seg stengetid og jeg og ei venninne dro for å spise kebab. Kom en gjeng med gutter og kalte meg for «cookie» først, og jeg skjønte ikke hva det betydde. Jeg ble irritert og sa noe tilbake, og da begynte de å si at jeg luktet klamidya? Hadde på meg en kjole som var tettsittende og fin, men det var vel nok for gutta til å tro at jeg går og knuller alt og alle? Anonymkode: 676c0...d98 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #3 Skrevet 18. juni 2022 Skulle sagt at det lukter aids av han lang vei. Siden han åpenbart er homo. Anonymkode: 1f2a3...8be 4
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #4 Skrevet 18. juni 2022 La meg gjette, var det "berikelsen"?. Anonymkode: 26516...2ff 3 1
Daria Skrevet 18. juni 2022 #5 Skrevet 18. juni 2022 (endret) Han ropte ikke etter deg fordi du hadde på deg kjole, men fordi han åpenbart var en idiot. Sånne episoder sier mest om avsender, hvem som blir mottaker er som regel helt tilfeldig. Endret 18. juni 2022 av Daria 3
Isambard Skrevet 18. juni 2022 #6 Skrevet 18. juni 2022 I USA er cookie slang for kvinnelig kjønnsorgan. Aner ikke hva det betyr i Norge. Det er alltid noen rasshøl på byen. 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #7 Skrevet 18. juni 2022 Det er mange ufine folk ute i det fri. Når jeg var overvektig fikk jeg nesten hver gang jeg var ute (som ble mer og mer sjeldent..) kommentarer og spydigheter fra menn. Menn jeg aldri har pratet med, sett stygt på eller vært ugrei med. Fremmede rett og slett. Mange menn synes de har fri passasje til å kommentere kvinners kropper, utseende og oppførsel uansett hva, og spesielt etter noen drinker. Jeg er en blid og trivelig jente generelt sett, og det er sikkert du også, men det er vanskelig å ikke ville ta igjen med samme mynt når folk er så ekle. Nå er jeg ikke overvektig, men det eneste som har endret seg er hvor negative mennene er mot meg. Jeg blir ikke kalt stygge ting uten videre, men det er f*en ta alltid en idiot som skal mene noe om deg. Det er kjipt, TS, skulle gjerne fortalt deg at det endrer seg men folk har fri dressur og mangelfull oppdragelse. Skulle virkelig ønske folk kunne holde dritten de tenker oppi hodene sine for seg selv! Anonymkode: 0fa09...901 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #8 Skrevet 18. juni 2022 Teatrica skrev (9 minutter siden): Hva er klamidya? Forsto du ikke hva hun mente? Ts, prøv å ikke bry deg om det. Verden har blitt sånn. Anonymkode: 34171...3a0 2
Kenelz Skrevet 18. juni 2022 #9 Skrevet 18. juni 2022 “Hvordan kjenner du igjen lukten? Hatt en god erfaring selv eller? Ææsj! Du er en sånn klamydia gutt!» 3
Gjest O.G. Skrevet 18. juni 2022 #10 Skrevet 18. juni 2022 Hmm, så disse guttene visste hva klamydia lukter altså.....
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #11 Skrevet 18. juni 2022 Ts, det du opplevde var først et skikkelig elendig forsøk på en slags sjekking, og når du ble irritert kom den responsen som er altfor vanlig: utskjelling der han påstår at du er en dårlig dame. Det handlet altså ikke om at du hadde kledd deg "feil" eller noe, men at fyren var, som alle andre som driver på slik, en idiot. Anonymkode: de0c8...893
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #12 Skrevet 18. juni 2022 Som en bruker sa tidligere... "Cookie" betyr kvinnelig kjønnsorgan. Har hørt amerikanere bruke det uttrykket. Anonymkode: c6673...89e
Mezzosoprena Skrevet 18. juni 2022 #13 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Forsto du ikke hva hun mente? Ts, prøv å ikke bry deg om det. Verden har blitt sånn. Anonymkode: 34171...3a0 Selvfølgelig forsto jeg hva hun mente...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå