Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kommet til det punktet at jeg vurderer å gå fra mannen min. Vi har vært sammen i 8 år, og vært gift i 3 år.

Har egentlig verdens flotteste mann, men jeg irriterer meg mer og mer over han. Tingene som plager meg er jo egentlig ikke noe store greier, de tørre vitsene slår ikke ann lengre for å si d slik. Vi har ikke hatt sex på over ett år, og han viser også lite initiativ. Vi har en jente på  18 mnd, og det er nok det som holder meg tilbake. Kanskje jeg bare trenger mer oppmerksomhet i hverdagen, eller så er bare denne relasjonen på hell... Huff... Noen som har noen innspill? 

Anonymkode: 917d8...ae4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du snakket med han om hvordan du har det? Fortalt hva du trenger? Hva sier han ev. til det? 

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. 

Takk for svar. Jeg har tatt opp med han tidligere om mine behov og samtidig forsøkt å få innsikt i hans tanker, men han er ikke en som deler de vanskelige følelsene. Når jeg tar opp ting som er vanskelig og snakke om, feks mangel på sex i relasjonen, går han inn i seg selv og blir stille/svarer kort ja og nei osv. Han sier jo at han vil at det skal være oss og at han ikke vil miste meg. Hans quickfix er en blomsterbukett, får inntrykk av at han tenker alt er bra da. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke holder ut i dette forholdet vil jeg tro du ikke holder ut med noen som helst. Du er kanskje ikke bygd for langvarige forhold? Det er ingenting i veien med det, men jeg kan nesten garantere at det ikke blir noe bedre etter 8 år med en annen fyr

Anonymkode: 447a8...796

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har kommet til det punktet at jeg vurderer å gå fra mannen min. Vi har vært sammen i 8 år, og vært gift i 3 år.

Har egentlig verdens flotteste mann, men jeg irriterer meg mer og mer over han. Tingene som plager meg er jo egentlig ikke noe store greier, de tørre vitsene slår ikke ann lengre for å si d slik. Vi har ikke hatt sex på over ett år, og han viser også lite initiativ. Vi har en jente på  18 mnd, og det er nok det som holder meg tilbake. Kanskje jeg bare trenger mer oppmerksomhet i hverdagen, eller så er bare denne relasjonen på hell... Huff... Noen som har noen innspill? 

Hva er det han gjør utenom sex som gjør at du vil gå? Småbarns perioden kan være tøff. Sex kan gå tid før det blir på an igjen. Men det vil jo dabbe helt av om ikke dere prøver.  Må jo gå ann å snakke sammen om dette? 

Har du noen andre å snakke med?

Og lufte tankene dine med?

Ta deg noen dager vekk og føl på det.

Prøv Fvk ?

Anonymkode: 3edff...fe0

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du vært en mann hadde det vært lunsje stemning her nå. Gå fra mannen pga lite sex og ungen er ikke fylt 2 år enda. Ja du har vel ikks noe behov for en mann lengre nå som du har fått sæden hans og har en som kan støtte med barnebidrag til ungen er 18. Har han bidratt mest økonomisk mens dere har vært gift, så får du vel karret til deg hus og hjem også. 

Så gratulerer til deg. Kvinner er og blir kvinner

Anonymkode: 83a7f...617

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

har du prioritert å ha på deg sexy undertøy når dere legger dere sammen?

Si gode ord til han i hverdagen, fortelle hvor mye han betyr for deg?

Anonymkode: a1c68...806

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

el classico på KG

kvinner, de mest irrasjonelle og ustabile kjønnet

her har du altså giftet deg, lovet i gode og onde dager, hatt bryllup og viet deg mest sannsynlig i kirken, bare 3 år senere vurderer du å gå fordi forholdet ikke er hollywood romanse 24/7

dere har barn sammen og nå vil du rive familien og ekteskapet pga " følelser", eller for å si det sånn, irrasjonelle følelser som har ingenting med virkeligheten å gjøre. Bare 12 mnd med mindre sex og oppmerksomhet var nok for å rive familien og ekteskapet 

er det faen meg rart menn ikke gidder å ha noe som helst uten om pump and dump med kvinner lengre?

er det rart 70% av kvinner tar initiativet til å slå opp?

er det rart giftemål og i gode og onde dager eller elsker deg ikke betyr en dritt lengre ?

Du er faen meg patetisk ts, her har du giftet deg og fått barn og du skal allerede gå fordi,

" ja han er perfekt da, men har lite sex og får ikke så mye oppmerksomhet"

ta initiativ selv da, jobb med forholdet og snakk sammen. Fix opp i selvtilitten din, du trenger ikke bekreftelse 24/7 for å være gift/ ha familie

blir faen meg så forbanna når jeg ser så mange late kvinner, giftter seg, lager banr og alt dette styret for så å være furten og slå opp over bagateller et par år senere

Anonymkode: a8ad0...71b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde du vært en mann hadde det vært lunsje stemning her nå. Gå fra mannen pga lite sex og ungen er ikke fylt 2 år enda. Ja du har vel ikks noe behov for en mann lengre nå som du har fått sæden hans og har en som kan støtte med barnebidrag til ungen er 18. Har han bidratt mest økonomisk mens dere har vært gift, så får du vel karret til deg hus og hjem også. 

Så gratulerer til deg. Kvinner er og blir kvinner

Anonymkode: 83a7f...617

skikkelig el classico på kg, kvinner er faen meg aldri fornøyde. Dette er det nye samfunnet, dette er det nye feministiske drittet som er skapt nå

ingen jobber med forhold, gifter seg, alenemor 2 år etter, ny kuk på tinder, der går karusellen sin rundgang, finner ny "feil" med denne karen, rett inn på tinder igjen og ny kuk

holder på slik til de er gammle bitter og menn vil ha yngre kvinner, da angrer de og kjøper katt

å gifte seg betyr ingenting lengre, å si "jeg elsker deg " betyr ertfall ingenting lengre

bergodalbanen av irasjonelle følelser hos kvinner er ødleggende

følelser er ikke fakta eller noe å stole på, det er bare no du føler, akkurat her og nå og endrer seg like ofte som menn skifter bokser

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Ts her. 

Takk for svar. Jeg har tatt opp med han tidligere om mine behov og samtidig forsøkt å få innsikt i hans tanker, men han er ikke en som deler de vanskelige følelsene. Når jeg tar opp ting som er vanskelig og snakke om, feks mangel på sex i relasjonen, går han inn i seg selv og blir stille/svarer kort ja og nei osv. Han sier jo at han vil at det skal være oss og at han ikke vil miste meg. Hans quickfix er en blomsterbukett, får inntrykk av at han tenker alt er bra da. 

gjør du noe for å få ham intr seksuelt ? er du forsatt attraktiv? du har fått barn og er opp i alder

friske menn vil ha sex

så enten er han ikke frisk ellers er du ikke attraktiv og det er DU som må jobbe med dette.

ellers kan det være en periode, alle blir slitne, stress, dårlig osthold osv

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

skikkelig el classico

Sjelden har jeg gått så fort lei av en ny bruker her. Håper du får det bedre snart.  

Anonymkode: c8b9f...509

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Sjelden har jeg gått så fort lei av en ny bruker her. Håper du får det bedre snart.  

Anonymkode: c8b9f...509

veldig el calssico kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...