Gå til innhold

Innafor å spise yt proteinpudding og vaniljesaus uten sukker hver dag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det innafor å spise yt proteinpudding og vaniljesaus uten sukker hver dag? Forsøker gå ned i vekt, men har dårlig matlyst og det er noe av de få tingene jeg orker spise.

Anonymkode: e480d...763

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan da innafor? :) Det er jo du som bestemmer det. Mtp. kalorier og næringsinnhold.

Anonymkode: b1965...207

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte det kanskje ikke var så bra med tanke på at jeg ønsker meg ned i vekt?

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg tenkte det kanskje ikke var så bra med tanke på at jeg ønsker meg ned i vekt?

Så lenge du spiser færre kalorier totalt enn du forbrenner så går det fint. Men du burde jo selvfølgelig spise mer variert enn BARE pudding og saus. 

Anonymkode: 40a15...9c3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Så lenge du spiser færre kalorier totalt enn du forbrenner så går det fint. Men du burde jo selvfølgelig spise mer variert enn BARE pudding og saus. 

Hun spiser sikkert andre ting også

Anonymkode: 3dcf4...4d4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det innafor å spise yt proteinpudding og vaniljesaus uten sukker hver dag? Forsøker gå ned i vekt, men har dårlig matlyst og det er noe av de få tingene jeg orker spise.

Først og fremst syns jeg du skal utnytte at du har dårlig matlyst, det er jo gull verdt når du vil ned i vekt. Da skal man ikke drive å lete etter mat man muligens har lyst på. 
Jeg spiser yt proteinpudding hver dag. Det er istedenfor godteri, da jeg ikke klarer å unngå søtt. Samtidig er det fint med litt ekstra proteiner siden jeg trener endel styrke. Er normalvektig med bmi rundt 20. 

Anonymkode: 36863...e9c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hehe, neida, jeg spiser annet også. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er et ultraprossesert produkt og ikke bra å spise hver dag. En gang i blandt gjerne, men  synest hver dag er mye. Det inneholder både søtstoff og karagenan, så ikke gunstig for tarmen. Spis heller ekte mat som gjør hele kroppen fornøyd.

Anonymkode: e825c...635

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Spiser yt sjikoladepudding med yt proteinmelk 👍🏼 God dose med proteiner!

Anonymkode: 48a18...542

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...