AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #1 Skrevet 18. juni 2022 Jeg har forsøkt å gå ned i vekt de siste 2 årene med ingen resultat. Har bare gått opp og ned 5 kg hele veien. Men nå har jeg virkelig bestemt meg for at jeg endelig skal klare å gå ned de 20 kg jeg trenger miste for å være innenfor normalvekt. Jeg skal forsøke gjøre det enkelt: telle kcal, spise normale porsjoner, mer grønnsaker og proteiner, mindre sukker og trene litt når jeg har motivasjonen til det. Håper denne tråden kan være min motivasjon til å klare det. For nå har jeg sagt det og da må jeg gjennomføre. Oppdaterer her om en måneds tid, ønsk meg lykke til da? Anonymkode: 19ebd...e0f 1 1 4
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #3 Skrevet 18. juni 2022 Masse lykke til! Heier på deg 😘 De 5 første kiloene er alltid lettest, og mange mister motivasjon etter det, men det er da du virkelig bør legge inn innsatsen og ikke tenke at det er en midlertidig slankekur, men en livsstilsendring som du skal holde på resten av livet. Du trenger ikke å oppgi noe, men bare spise mindre av det, og sjeldnere. Anonymkode: 2618e...f88
tonebelinda Skrevet 20. juni 2022 #7 Skrevet 20. juni 2022 (endret) Det er samme vis jeg holder på, starta 23 juni i fjor. Men begynte ikke å trene noe før mars i år, men det var pga skade. Lykke til, dette klarer du ❤️ Endret 20. juni 2022 av tonebelinda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå