AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #1 Skrevet 18. juni 2022 Har hatt litt rar appetitt i det siste. Vi kjøpte noe ferdig pasta og på kvelden da vi skulle spise hadde jeg ikke appetitt/ikke likte det. Han ble kjempesur. Jeg nevnte pasta i butikken og han valgte den typen. Jeg hadde korona for ikke lenge siden, så mulig det er derfor. Det har vel skjedd en eller to ganger før i løpet av 3 år at jeg ikke har hatt appetitt. Er det greit at han blir sur eller overdriver han? Er det greit at man ombestemmer meg og ikke vil spise en kveld pga appetitt? og for å nevne det, vi spiser ofte ute og han kjøper dyr mat og jeg spiser. Jeg liker mye forskjellig og normalt ikke kresen. Så det er ikke snakk om at han har dårlig råd heller. Anonymkode: f2dc0...5b7
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #2 Skrevet 18. juni 2022 Syt, klag, høst sympati. Er det gått farsott i disse trådene på kvinneguiden om dagen? Er det virkelig ikke viktigere ting å oppta hodet med enn disse totalt trivielle og helt meningsløse trådene? Anonymkode: 05860...d5c 7
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #3 Skrevet 18. juni 2022 Jeg skjønner ikke hva han ble sur for? Nektet du ham å ete også eller hva? Anonymkode: baf33...7cc 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #4 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg skjønner ikke hva han ble sur for? Nektet du ham å ete også eller hva? Anonymkode: baf33...7cc nei, selvfølgelig kunne han spise Anonymkode: f2dc0...5b7
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #5 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Syt, klag, høst sympati. Er det gått farsott i disse trådene på kvinneguiden om dagen? Er det virkelig ikke viktigere ting å oppta hodet med enn disse totalt trivielle og helt meningsløse trådene? Anonymkode: 05860...d5c Så enig. Hver eneste lille filleting skal skrives om her for å høste sympati. Anonymkode: b8d56...16d 4
Gjest Athena Catalina Skrevet 18. juni 2022 #6 Skrevet 18. juni 2022 Ja, vel. Han hadde kanskje en dårlig dag. Gå videre dette er ikke noe å syte og klage etter.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #7 Skrevet 18. juni 2022 Mener dere at det er greit at han blir sur i slike tilfeller? Burde jeg spist uansett siden jeg nevnte tidligere på dagen at heh ville ha pasta? Han kan lett bli utålmodig og irritert, blir det med andre også, men spesielt med meg som han ser hele tiden. Anonymkode: f2dc0...5b7
jukkapalme Skrevet 18. juni 2022 #8 Skrevet 18. juni 2022 Teit og barnslig av han å bli sur, syns jeg. Filleting å bli sur for. Eksen min var også sånn. Sur og snurt for den minste ting. 2
Virrevirrevapp Skrevet 18. juni 2022 #9 Skrevet 18. juni 2022 Man må selvsagt få lov til å ikke spise. Det kommer vel mange anledninger der dere kan dele et måltid. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #10 Skrevet 18. juni 2022 Hvis det var han som betalte for den pastaen som du foreslo er det meget forståelig om han ble sur. Særlig om pastaen kostet veldig mye mer enn om man koker opp noe pasta hjemme. Anonymkode: d28db...fa6
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #11 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis det var han som betalte for den pastaen som du foreslo er det meget forståelig om han ble sur. Særlig om pastaen kostet veldig mye mer enn om man koker opp noe pasta hjemme. Anonymkode: d28db...fa6 Så fordi han betalte noen kr for pasten er det viktigere enn at hun faktisk ble dårlig? Anonymkode: 2ad2f...dd1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #12 Skrevet 18. juni 2022 Tipper han hadde mer lyst på noe annet og hadde kjøpt det i stedet hvis han visste at bare han skulle spise. Men uansett teit å bli sur for noe du ikke kan noe for. Anonymkode: 6d93c...18c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå