Gå til innhold

Prinsesse Ingrid Alexandras gallamiddag. Best og verst kledd.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Foruten kjolene synes jeg det var artig at nrks kommentatorer understreket at kongehuset er veldig opptatt av mangfold, og inn kom det en muslim, en brun og en same. 😄

Anonymkode: 2116e...fff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes damene fra den greske ex-kongefamilien og den andre ex-familien (Romania?) var verst kledd. Det er bare fordi de ikke smilte i det hele tatt - da legger jeg ikke merke til kjolene. Kjolen til konpronsessen i Belgia var heller ikke min smak, men hun er jo ung om må få prøve seg fram. De andre så smashing ut!

Anonymkode: 2ae61...ba0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Elsket kjolen til Victoria. Mary var også nydelig. Kjolen til Mette Marit har vi sett før, men jeg synes hun kler fargen og snittet godt. Antrekket hennes kvelden før var derimot ikke helt vellykket, dvs. fargene var feil til henne. Antrekket til Ingrid på Deichman var perfekt👌🏻

Anonymkode: d56f3...631

Siterer meg selv😅Men, glemte å si at jeg syntes Sandra Borch var veldig fin i går. Vesken var kanskje ikke helt innertier, men hun kledde kjolen. 

5E872B5A-192D-4C09-B717-FFC5E24E627C.jpeg

Anonymkode: d56f3...631

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Victoria var definitivt flottest, syns Stephanie, Mary og Sonja også tok seg veldig godt ut. Syns ikke kjolen Ingrid Alexandra gikk med kledde henne godt, den hadde et merkelig snitt og ble naken på en rar måte oventil. Hun burde heller brukt den blå som var på de offisielle bildene, eller noe lignende. Den rosa kreasjonen til Mette Marit er ikke pen, sitter ikke pent på henne og hun kler ikke fargen. Maud syns jeg for øvrig hadde en kjole som kledde henne og stilen veldig godt, hun er blitt en svært vakker ung dame syns jeg. Ellers artig å se alle vennene til IA som kom inn, og litt vittig å se noen av dem gjøre sitt beste for ikke å tryne på parketten i høye hæler. Ellers må jeg si at det var kjekt at både Estelle, Oscar og Charles fikk være med, skulle ønske det danske kronprinsparet også hadde med seg nonen av barna. 

Anonymkode: 47e13...09d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Litt rart å tenke på at neste gang man ser en lignende fest med Ingrid Alexandra i sentrum trolig blir bryllupet hennes. Og det trenger ikke nødvendigvis bli mange år til heller. Synes ikke det er lenge siden dåpen jeg da, men.... 😛 

Anonymkode: dd9e9...edb

• Liker 6
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Mary så ut som en gresk gudinne, og Maud var nydelig i sin lange hvite kjole. De andre var helt ok, mye farger men jeg likte altså disse hvite best. Og Sandra Borch sin lyse kjole, haha det er visst de lyse kjolene jeg liker. 

Anonymkode: 78800...e9d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mary sin var ikke fin, Mette Marit var nydelig i sin.

Anonymkode: b05f9...272

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte godt Victoria sin kjole, syns den symboliserte de norske fargene. Jeg likte også Maud sin kjole, den jenta har en utrolig kul stil og utstråling. 

Emma sin kjole syns jeg kanskje ikke passet helt til henne.

Anonymkode: 7fca6...f51

• Liker 2
Skrevet

Syntes Pradakjolen til hun freestyleren var kjempefin.

Reagerte på en av de europeiske kongelige/adelige damene som hadde stroppeløs kjole, men med et voldsomt skille fra bikini-topp, måtte se to ganger for å sjekke om det var kjolen som var sånn eller ei… 

Var også en som gikk inn tidlig… kona til en politiker eller noe, med en grønn silkejakke-topp over kjolen som var skikkelig på halvt hold… kom hun rett fra annen fest? Så sjuskete ut

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så utrolig vakker Ingrid Alexandra er! Hun må være den flotteste prinsessen av de alle. 

Jeg synes kjolen til dronningen kledde henne veldig godt, artig med en litt vågal farge. 

Skulle ønske pressen kunne lagt ut flere bilder fra festen. 

Anonymkode: 826ea...47a

• Liker 4
Skrevet (endret)

Prinsesse Ingrid Alexandra har et meget vakkert utseende. De andre er også vakker. Men ingrid Alexandra har et utseende som jeg tror faller best i smak hos de fleste. Hun er ung kvinne også. Jeg vil ikke si at dette har med antrekk å gjøre. Dersom prinsesse  Ingrid Alexandra hadde hatt på seg kjolen til en av de andre ville hun vært fortsatt vannvittig vakker, og gjerne best likt utseendemessig av de fleste. 

Men jeg mener uansett at livet handler om annet enn å være pen. Men det virker som om at prinsesse Ingrid Alexandra er jordnær, og en veldig omtenksom snill person. 

Jeg klarer ikke å velge en favorittkjole. Synes alle hadde kledd seg pent  

Endret av Eloise12345
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Fjugur said:

Reagerte på en av de europeiske kongelige/adelige damene som hadde stroppeløs kjole, men med et voldsomt skille fra bikini-topp, måtte se to ganger for å sjekke om det var kjolen som var sånn eller ei… 

Ja, det la jeg også merke til. Var vel Katharine Butler, kjæresten til prins Kyril av Bulgaria.

Anonymkode: 12652...031

• Liker 1
Skrevet
Fjugur skrev (13 timer siden):

Var også en som gikk inn tidlig… kona til en politiker eller noe, med en grønn silkejakke-topp over kjolen som var skikkelig på halvt hold… kom hun rett fra annen fest? Så sjuskete ut

*på halv tolv

AnonymBruker
Skrevet
Fjugur skrev (14 timer siden):

Når man vet man skal opptre offentlig i en stroppeløs kjole, soler man seg ikke med bikinitopp som lager skille.

Man tenker litt frem i tid og trolig visste denne unge damen at hun skulle vise bar hud litt lenger frem i tid enn dagen før, men hun bryr seg vel ikke?

Hvorfor bruder ikke tenker lengre når de soler seg og vet de skal ha brudekjole som viser mye hud med skille, skjønner jeg ikke. Forferdelig stygt. 

Anonymkode: b725e...f37

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

https://www.kk.no/underholdning/den-rorende-historien-bak-leahs-gallakjole-en-hyllest-til-pappa-ari/76410936

Den observante seer la nok merke til at Leah Isadora, som har etablert seg som en av Norges største moteprofiler, stilte opp i en kjole som mamma prinsesse Märtha tidligere har vært ikledd. Riktignok med et par småjusteringer øverst på kjolen.

Anonymkode: aa665...247

AnonymBruker
Skrevet

«Den miljøbevisste jubilanten, prinsesse Ingrid Alexandra (18), hadde ytret et ønske om at gjestene skulle stille i gjenbruk - og det hadde store deler av familien, og gjestene, tatt til etterretning.»

Anonymkode: aa665...247

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...