AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #1 Skrevet 18. juni 2022 Hver gang jeg har sex uten kondom med kjæresten, så merker jeg at jeg alltid får typ 1-2 sår helt ved skjedeinngangen, som klør veldig og er ømt. Gjør at jeg f.eks ikke kan klare å ha sex dagen etterpå / til det har roet seg ned, og kan til og med være så ømt at det gjør vondt å skulle trene, komme borti det med klær osv. Har lest at det kan være pga tørre slimhinner, eller friksjon osv, men vi bruker lang tid på å varme opp, og jeg merket ikke til noe av dette før, det er først dette året det har begynt å oppstå (4. året vi er sammen). Har prøvd å skulle ta bilde / holde speil under for å se, og det er bare et lite rødt område, som en liten prikk ofte på begge sider av skjedeinngangen, også pleier det å gå over etter noen dager, hvis jeg lar det være helt i noen dager, ofte klarer jeg ikke det da det klør så sykt mye?? Skjønner ikke hva det kan være. Det skjer bare når vi ikke bruker kondom, og vi pleier ikke bruke dette - men i det siste har jeg prøvd av og til for å sjekke når såret kommer, og det er bare da det dukker opp. Hva tror dere det kan være, burde jeg ta kontakt med lege / gynekolog? Anonymkode: b4944...878
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #3 Skrevet 25. juni 2022 Sitat Ved residiverende infeksjon kan det i tillegg være fissurer og hudsprekker, og tynn og blank vulvaslimhinne. Sår slimhinne og vulvasmerter under og etter samleie, med fravær av kløe og endret utflod, kan ofte være de eneste symptomene ved en residiverende soppinfeksjon. https://emetodebok.no/kapittel/lnfeksjoner/soppvaginitt/ Tenker at du og partner bør behandles for sopp. Anonymkode: b7bb2...c56 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #4 Skrevet 25. juni 2022 Sjekk hos legen. Lykke til og god bedring. Anonymkode: 17996...263
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå