AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #1 Skrevet 18. juni 2022 Hei! Skal på reise, erfaringer fra tidligere er at jeg fort føler jeg lukter litt klamt etter timer med svette og stress. Jeg kunne tenkt meg å hatt en lett parfyme eller annet som kunne dempet dette rett før en ankommer venner eller andre som en skal besøke. Tips? Anonymkode: 45841...8bd
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #2 Skrevet 18. juni 2022 Parfyme oppå svettelukt får deg kun til å lukte vondere. Ville funnet meg en god antiperspirant og tatt med våtservietter for oppfrisking dersom du har behov for det. Anonymkode: eb567...79a 4
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #3 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Parfyme oppå svettelukt får deg kun til å lukte vondere. Ville funnet meg en god antiperspirant og tatt med våtservietter for oppfrisking dersom du har behov for det. Anonymkode: eb567...79a Takk for svar, det gir mening men det er ikke snakk om skikkelig svettelukt, ser tittelen kan misvise litt til hva jeg tenker på. Det er den følelsen av å stinke og å være klam, med å friske opp litt etter man har vasket hender, påført ny deo og skylt ansikt på et offentlig toalett, for eksempel Noen andre? TS Anonymkode: 45841...8bd 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #4 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei! Skal på reise, erfaringer fra tidligere er at jeg fort føler jeg lukter litt klamt etter timer med svette og stress. Jeg kunne tenkt meg å hatt en lett parfyme eller annet som kunne dempet dette rett før en ankommer venner eller andre som en skal besøke. Tips? Anonymkode: 45841...8bd Parfyme og annen likt vil ikke hjelp. Det blir svettelukt blandet med parfyme. Det blir ikke bra, tro meg, har vært rundt mange som prøver seg, og det er fælt. Parfyme i store mengder slik at man nesten kan smake den i lufta, i tillegg til svettelukt som er der. Om du ikke bruker allerede; bruk deodorant. Om du har deodorant; finn en ny som faktisk fungerer. Om absolutt ingen deodorant fungerer; bytt vaskemiddel du bruker til å vaske klær med. Anonymkode: bc2a7...8ae
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #5 Skrevet 19. juni 2022 Er jo ingen her som faktisk svarer på det hun lurer på.. en deilig og lett parfyme mist som varer en god stund er brazilian crush av Sol de Janeiro! Sååå nydelig, får kommentarer på den hele tiden😍 Anonymkode: 9890e...7cb 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #6 Skrevet 19. juni 2022 Clean parfymene❤️ Lukter bare rent og fresht. Anonymkode: c633c...b7d 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #7 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er jo ingen her som faktisk svarer på det hun lurer på.. en deilig og lett parfyme mist som varer en god stund er brazilian crush av Sol de Janeiro! Sååå nydelig, får kommentarer på den hele tiden😍 Anonymkode: 9890e...7cb Takk Jeg begynte å lure på om ingen forsto hva jeg mente, og vurderte å lage ny tråd uten ordet svettelukt 🤣 Takk for tips AnonymBruker skrev (12 timer siden): Clean parfymene❤️ Lukter bare rent og fresht. Anonymkode: c633c...b7d Tusen takk for tips Anonymkode: 45841...8bd
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #8 Skrevet 19. juni 2022 Ta med en ren t-skjorte i håndbagasjen som du kan bytte til sammen evt med en lett parfyme/mist.. Har bare tester bodymist fra Victoria Secret og den hadde sikkert fungert til formålet. Om du liker Rituals så har de også et utvalg av kroppssprayer; https://www.rituals.com/no-no/kropp/kroppspleie/har-og-kroppssprayer Anonymkode: 75270...539
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #9 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Er jo ingen her som faktisk svarer på det hun lurer på.. en deilig og lett parfyme mist som varer en god stund er brazilian crush av Sol de Janeiro! Sååå nydelig, får kommentarer på den hele tiden😍 Anonymkode: 9890e...7cb Hvis du kaller Brazilian crush lett så må du ta en pause fra den. Man kan lukte personer som bruker den omtrent tre reoler unna på matbutikken. Du er i fare for å dusje på deg alt for mye og etse bort dine egne og andres flimmerhår. Anonymkode: a4c25...f07 1
Avstand Skrevet 19. juni 2022 #10 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 18.6.2022 den 16.13): Hei! Skal på reise, erfaringer fra tidligere er at jeg fort føler jeg lukter litt klamt etter timer med svette og stress. Jeg kunne tenkt meg å hatt en lett parfyme eller annet som kunne dempet dette rett før en ankommer venner eller andre som en skal besøke. Tips? Anonymkode: 45841...8bd Ingen av delene! Parfyme demper ikke svettelukt, det blir bare luktende blanding av svette og parfyme. Bruk deodorant, funker ikke den du bruker så kanskje du har feil type. Jeg har best erfaring med sånn stick. Den fra DKNY er veldig god feks. Det kan være klærne du bruker. Har selv noen klær som lukter svette en dags bruk. Fra H&M. Fikk uniform fra jobben som er 100% bomull og det kan brukes flere uker uten at det lukter.
AprilLudgate Skrevet 19. juni 2022 #11 Skrevet 19. juni 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 18.6.2022 den 21.02): Takk for svar, det gir mening men det er ikke snakk om skikkelig svettelukt, ser tittelen kan misvise litt til hva jeg tenker på. Det er den følelsen av å stinke og å være klam, med å friske opp litt etter man har vasket hender, påført ny deo og skylt ansikt på et offentlig toalett, for eksempel Noen andre? TS Anonymkode: 45841...8bd Jo, men parfyme er fortsatt ganske kvalmende og sjenerende særlig i varmt klima. Hadde gått for en deodorant som lukter friskt Den beste jeg har prøvd til nå er forøvrig Klar sin. Du kan velge dufter selv. Og å bytter du overdel etter halve dagen og «kattevasken», ha alltid med et ekstra skift - ikke syntetiske klær eller noe som strammer under armene. Noen liker også å spraye ansiktet med en mist. Endret 19. juni 2022 av DundreMilfin
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #12 Skrevet 19. juni 2022 Jeg hater parfymelukt fra andre. Uansett hvilken lukt. Den ekle stanken når andre går forbi. Anonymkode: 01115...43a
Avstand Skrevet 19. juni 2022 #13 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Er jo ingen her som faktisk svarer på det hun lurer på.. en deilig og lett parfyme mist som varer en god stund er brazilian crush av Sol de Janeiro! Sååå nydelig, får kommentarer på den hele tiden😍 Anonymkode: 9890e...7cb Jo hun vil dempe svettelukt. Er ikke noe som demper det. Har hun på seg noe som lukter så vil det bare gjøre vondt verre. Men det har kommet noe nytt på markedet som ser ut som en deodorant, men er slik du bare skal stikke i armhulene fordi den trekker til seg lukten. Jeg har ikke prøvd den selv så vet ikke om den funker. Ellers er det andre alternativet å faktisk bytte deodorant eller klær av annet stoff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå