AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #1 Skrevet 18. juni 2022 Hun sier det ikke men det er veldig gjennomskuebart at det er det hun mener. Vi alle i "gjengen" nærmer oss 50 i alder.. Hun har lagt seg endel ut etter to barn, men sånn som på en venninnetur vi var på så sa hun (etter en del glass Cava) at hun ser så syyyykt bra ut i den kjolen hun hadde på seg. Ber oss ta bilder av henne mens hun poserer sexy. Hun sier rett ut til andre at den kjolen der kledde du ikke, beklager men hårsveisen du har nå er virkelig ikke flatterende, huff jeg ser nå at du har lagt en del på deg, osv.. Men hvis noen andre sier noe lignende til henne så blir hun sur. Hun har ghostet og faset ut flere venninner fra barndommen pga dette. Jeg kom i snakk med en mann hun havnet på bord sammen med i et bryllup vi var i. Når vi var på toalettet pratet hun masse om denne mannen og var henrykt. Senere på kvelden kom samme mann bort til meg og ba meg redde han vekk fra "hu gærne dama", han visste dog ikke at hun var min venninne. Hun har også hatt sex flere ganger med mannen til ei som er både kollega og venninne med henne (jeg er ikke venninne med denne kollegen men vet hvem hun er) Men alt skal handle om henne, og vi er på en måte castingen og hun er filmstjerne. Jeg begynner å bli lei for hun er virkelig ikke så pen, men driver hele tiden å sier hun ser sexy ut og er sexy. Hun trente en gang på sikkert to år og tok sexybilder i speilet fikk jeg høre, sto omtrent mer med mob foran speilet enn hun trente. Hun blir for voldsom for de fleste menn etter kort tid. Det er jo ikke normalt å oppføre seg slik når man nærmer seg 50. Men jeg vet det ikke nytter å si direkte til henne hvorfor jeg ikke lenger ønsker å være så mye med henne, pga oppførselen hennes. Jeg har sett andre gjøre det og der blir da er veldig leven, hun prater dritt om de og det er kun synd på henne, hun har alder gjort noe galt, men folk svikter henne. Er derre en case hvor det faktisk er ok å fase ut/ghoste? Når konfrontasjon antageligvis bare vil føre til leven som sagt.. Anonymkode: 18930...121 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #2 Skrevet 18. juni 2022 Fase ut er nok ikke så dumt her. Anonymkode: 1dcc0...23b 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #3 Skrevet 18. juni 2022 Hadde aldri hatt kontakt med som er homewrecker. På toppen av alt annet dritt du forteller om henne så er hun en BIG NO for meg. Anonymkode: 0272d...47c 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #5 Skrevet 18. juni 2022 Ja, jentunger er jentunger, enten de er 5 15 eller 50 Anonymkode: b2c2b...0f1 5
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #6 Skrevet 18. juni 2022 Er ikke verre enn å bare å kutte ut kontakt og konfronterer hun deg så forteller du bare enkelt at du er for gammel til omgås venninner med narsissistiske trekk. «Alt skal handle om deg og du skal alltid trekke noen ned på bekostningen av at du skal føle deg bedre». Anonymkode: 734d1...2bc 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #7 Skrevet 18. juni 2022 Høres ut som ei deilig dame spør du meg. Er hun keen på å treffe en opptatt mann? Anonymkode: 435a6...e62 1
Gjest O.G. Skrevet 18. juni 2022 #8 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hun sier det ikke men det er veldig gjennomskuebart at det er det hun mener. Vi alle i "gjengen" nærmer oss 50 i alder.. Hun har lagt seg endel ut etter to barn, men sånn som på en venninnetur vi var på så sa hun (etter en del glass Cava) at hun ser så syyyykt bra ut i den kjolen hun hadde på seg. Ber oss ta bilder av henne mens hun poserer sexy. Hun sier rett ut til andre at den kjolen der kledde du ikke, beklager men hårsveisen du har nå er virkelig ikke flatterende, huff jeg ser nå at du har lagt en del på deg, osv.. Men hvis noen andre sier noe lignende til henne så blir hun sur. Hun har ghostet og faset ut flere venninner fra barndommen pga dette. Jeg kom i snakk med en mann hun havnet på bord sammen med i et bryllup vi var i. Når vi var på toalettet pratet hun masse om denne mannen og var henrykt. Senere på kvelden kom samme mann bort til meg og ba meg redde han vekk fra "hu gærne dama", han visste dog ikke at hun var min venninne. Hun har også hatt sex flere ganger med mannen til ei som er både kollega og venninne med henne (jeg er ikke venninne med denne kollegen men vet hvem hun er) Men alt skal handle om henne, og vi er på en måte castingen og hun er filmstjerne. Jeg begynner å bli lei for hun er virkelig ikke så pen, men driver hele tiden å sier hun ser sexy ut og er sexy. Hun trente en gang på sikkert to år og tok sexybilder i speilet fikk jeg høre, sto omtrent mer med mob foran speilet enn hun trente. Hun blir for voldsom for de fleste menn etter kort tid. Det er jo ikke normalt å oppføre seg slik når man nærmer seg 50. Men jeg vet det ikke nytter å si direkte til henne hvorfor jeg ikke lenger ønsker å være så mye med henne, pga oppførselen hennes. Jeg har sett andre gjøre det og der blir da er veldig leven, hun prater dritt om de og det er kun synd på henne, hun har alder gjort noe galt, men folk svikter henne. Er derre en case hvor det faktisk er ok å fase ut/ghoste? Når konfrontasjon antageligvis bare vil føre til leven som sagt.. Anonymkode: 18930...121 Du er nærmere femti og tar deg fremdeles nær av noen har sin usikkerhet utenpå huden?
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #9 Skrevet 18. juni 2022 O.G. skrev (1 time siden): Du er nærmere femti og tar deg fremdeles nær av noen har sin usikkerhet utenpå huden? Ja, for det er jo akkurat det dette er, usikkerhet. Det er vel sikkert ikke snakk om å «ta seg nær av», men at ts dr lei denne type oppførsel? Jeg må innrømme at jeg ikke hadde orket et sånt vennskap jeg heller. Anonymkode: 81ae1...cf0 2
Gjest O.G. Skrevet 18. juni 2022 #10 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, for det er jo akkurat det dette er, usikkerhet. Det er vel sikkert ikke snakk om å «ta seg nær av», men at ts dr lei denne type oppførsel? Jeg må innrømme at jeg ikke hadde orket et sånt vennskap jeg heller. Anonymkode: 81ae1...cf0 Vel, men man trenger ikke å treffe slike på tomanshånd, bare når gjengen samles.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #11 Skrevet 18. juni 2022 Er dere 15 eller 50, sa du? Så mye rart folk kaller "venninner". 😜 Anonymkode: 08ff1...860 3
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #12 Skrevet 18. juni 2022 Skulle ønske jeg hadde den selvtilliten sjøl! Vi damer er superflinke til å være sjalu og nedlatende mot hverandre. Drit i at hun syntes hun var fin! Hun kosa seg og hadde en fin kveld, og det skulle hun visstnok ikke ha lov til i følge janteloven av en vennineflokk. Jeg gremmes av desse sure venninneflokkene som overhodet ikke er venninner i realiteten ! Anonymkode: 2b969...76c 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #13 Skrevet 18. juni 2022 Utifra overskriften trodde jeg du var 14. Holder 50 åringer virkelig på som dette? Inkl dere venninner? Anonymkode: 9501b...339
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #14 Skrevet 18. juni 2022 Hun er bare usikker. Jatt med om dere må møtes, og ellers hold deg unna. Er jo mer synd på henne enn noe annet. Anonymkode: 60cba...931 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #15 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Skulle ønske jeg hadde den selvtilliten sjøl! Vi damer er superflinke til å være sjalu og nedlatende mot hverandre. Drit i at hun syntes hun var fin! Hun kosa seg og hadde en fin kveld, og det skulle hun visstnok ikke ha lov til i følge janteloven av en vennineflokk. Jeg gremmes av desse sure venninneflokkene som overhodet ikke er venninner i realiteten ! Anonymkode: 2b969...76c Hun hadde en fin kveld og koste seg, samtidig som hun regelrett rakket ned på andre som var sammen med henne. Høres det ut som en fin og koselig kveld for de andre? Hun fremstår jo sjalu og nedlatende mot andre🤷♀️ Hun høres ikke ut som en god venninne, og at hun i tillegg har seg med mannen til en venninne/kollega, ja, nei, vet ikke jeg altså. Det er jo hun som i realiteten ikke er en venn🤦♀️ Det er vel og bra med selvtillit, men det er også greit å ha selvinnsikt. Anonymkode: 96e4a...745 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #16 Skrevet 18. juni 2022 Jeg er 45, og på måten dette innlegget er skrevet på, er ikke du snart 50. Hvis dere derimot ER det, voks opp..... Anonymkode: d005a...748
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #17 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 18.6.2022 den 16.29): Skulle ønske jeg hadde den selvtilliten sjøl! Vi damer er superflinke til å være sjalu og nedlatende mot hverandre. Drit i at hun syntes hun var fin! Hun kosa seg og hadde en fin kveld, og det skulle hun visstnok ikke ha lov til i følge janteloven av en vennineflokk. Jeg gremmes av desse sure venninneflokkene som overhodet ikke er venninner i realiteten ! Anonymkode: 2b969...76c Hun har vel «lov» til å føle seg flott, og det er vel ikke det som er problemet her. Problemet er at hun ikke er grei mot venninnene sine, men rakker ned på dem. Forstår du virkelig ikke forskjellen? Anonymkode: d3c42...4db 1 1
Havspeil Skrevet 19. juni 2022 #18 Skrevet 19. juni 2022 (endret) Utifra overskriften,tenkte jeg umiddelbart på jenter i tidlig 20-åra,med pappa som betaler og lite livserfaring. Men shit! På min alder 🥳 Henne bør du egentlig ikke degge rundt lenger. Hennes behov for oppmerksomhet er umulig å møte. Da hun trenger å fikse ting fra lengre tilbake. Samtidig kjører hun over andre ,særlig med noe innabords . Det tyder på at hun bærer sorg. Men ikke kommer ovenpå- egentlig. Så fasaden ,blir da viktig. Hun ser nok ikke hvor tragisk den er som man skulle tro. Det er en mulighet for at hun også ser den SÅ klart ,ikke har helse( fysisk / psykisk) eller verktøy til å fikse det ,så hun overkompenserer! Det tror jeg . Det er ikke umulig hun har et alkoholproblem gjemt i kjøleskapet få ser i. Bare en tanke. Hun trenger langvarig terapi og healing. Men ikke lett å røre i den gryta,før hun innser det selv. Hva ville hun tenkt tror du om hun leste mitt innlegg for seg selv. ? Uansett: ikke sikkert du skal ta del i det. Men å ymte innpå mellom linjene, så hun kanskje begynner på en prosess hadde vært fint gjort. For så å sette grenser og trekke deg unna. Hvertfall for en tid ,- for å se om endring skjer. Da blir hennes valg også hennes konsekvens. Men hun har da blitt sett.På ordentlig. Som for henne tydeligvis mangler på flere arenaer. Det er lov å avslutte vennskap med kun å være et medmenneske. 🌹 Vennskap går 2 veier og hun er pr nå en som suger energi på en usunn måte. Og fortsetter å skade seg selv. Du må trekke deg vekk pr nå. Du har også ditt liv og dine mennesker å bruke livsdagene på ❤ Endret 19. juni 2022 av Havspeil 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #19 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun har vel «lov» til å føle seg flott, og det er vel ikke det som er problemet her. Problemet er at hun ikke er grei mot venninnene sine, men rakker ned på dem. Forstår du virkelig ikke forskjellen? Anonymkode: d3c42...4db Det ble vel satt litt på spissen ? Poenget er at en bør vel kanskje tenke over hvem en bør kalle venner ? Heile greia høres så overfladisk ut at jeg hadde ikke giddet å være i den vennegjengen. Anonymkode: 2b969...76c
Gjest Ghostface Skrevet 19. juni 2022 #20 Skrevet 19. juni 2022 Det er alltid noen slike i livet, enten på skole eller i jobbsammenheng. Det er ingenting å bry seg om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå