AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #1 Skrevet 18. juni 2022 Hei, jeg er fra Oslo men har aldri vært ute på øyene (kanskje på Hovedøya for lenge siden, men husker ikke noe av det). Hvilke av øyene er fine å reise ut til? Ønsker et rolig sted uten så mye folk der man kan gå litt rundt på svaberg. Noen tips? Anonymkode: 7d439...6ae
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #2 Skrevet 18. juni 2022 Hvis du ikke vil ha mye folk ville jeg unngått "nærbåten", altså B1/B2 som går til de nærmeste øyene som Hovedøya osv. De øyene er små og kan føles veldig fulle på varme dager. Ville heller tatt B21-båten som går mot Drøbak i sommerhalvåret. Den stopper på mange fine øyer som ligger litt lengre unna selv om reisetiden fortsatt er relativt kort (ca. et kvarter til en times reisevei avhengig av om du går av på nærmeste øy eller en lengre ute). Anonymkode: d8ab4...def 3
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #3 Skrevet 18. juni 2022 Ville foretrukket sydsiden av langøyne. Der du har nakenstranda. Sett mye bra mus og pupp der.. Anonymkode: e4def...4aa 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #4 Skrevet 19. juni 2022 Høres ut som Gressholmen er stedet for deg. Der er det mange skjulte perler, og generelt færre folk enn på Hovedøya og hovedstranda på Langøyene. Anonymkode: 0582c...7c7
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #5 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Høres ut som Gressholmen er stedet for deg. Der er det mange skjulte perler, og generelt færre folk enn på Hovedøya og hovedstranda på Langøyene. Anonymkode: 0582c...7c7 Gressholmen er det fullt av kaniner. Klar til å rappe maten din. Anonymkode: e4def...4aa
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #6 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Gressholmen er det fullt av kaniner. Klar til å rappe maten din. Anonymkode: e4def...4aa Det var mye kaniner, det er det ikke lengre. Anonymkode: 1a537...9e8 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #7 Skrevet 19. juni 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Gressholmen er det fullt av kaniner. Klar til å rappe maten din. Anonymkode: e4def...4aa Hahaha, jeg hadde lett dratt ut til Gressholmen hvis dette var sant. 🥰 Det er en del gjess på Gressholmen derimot. Anonymkode: de7c4...9a4 1
Selbu Skrevet 20. juni 2022 #8 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 18.6.2022 den 18.58): Ville foretrukket sydsiden av langøyne. Der du har nakenstranda. Sett mye bra mus og pupp der.. Anonymkode: e4def...4aa Faen, du er nasty.🤢
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #9 Skrevet 20. juni 2022 hele fly-bransjen har vel ligget fullstendig nede ett par år nå. Pandemi, konkurser, permitteringer og ansatte som slutter, økende drivstoff-utgifter, stengte luftrom eller andre land, kapasitetsproblemer, uoversiktlige regler angående korona-vaksiner eller apekopper, pass-trøbbel. og nå streiker blant de ansatte i tillegg. Jeg gidder i alle fall ikke kjøpe svindyre billetter, som det er høyst usikkert om jeg i det hele tatt får brukt. Jeg har ikke spesielt sympati med flybransjen fra tidligere, av på grunn av alle klima-problemene. Anonymkode: e074d...7c0
reiseglad Skrevet 20. juni 2022 #10 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): hele fly-bransjen har vel ligget fullstendig nede ett par år nå. Pandemi, konkurser, permitteringer og ansatte som slutter, økende drivstoff-utgifter, stengte luftrom eller andre land, kapasitetsproblemer, uoversiktlige regler angående korona-vaksiner eller apekopper, pass-trøbbel. og nå streiker blant de ansatte i tillegg. Jeg gidder i alle fall ikke kjøpe svindyre billetter, som det er høyst usikkert om jeg i det hele tatt får brukt. Jeg har ikke spesielt sympati med flybransjen fra tidligere, av på grunn av alle klima-problemene. Anonymkode: e074d...7c0 Spørs om innlegget ditt havnet i feil tråd? Du trenger ikke fly til Gressholen eller Hovedøya😊 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #11 Skrevet 21. juni 2022 On 6/19/2022 at 8:08 PM, AnonymBruker said: Gressholmen er det fullt av kaniner. Klar til å rappe maten din. Anonymkode: e4def...4aa Du lever i gamledager ser jeg. Alle kaninene der ble dessverre skudd i 2006. Anonymkode: 0582c...7c7
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #12 Skrevet 21. juni 2022 Vil anbefale deg å vente til neste år... Etter at nytt fergeselskap tok over rutene i vinter er det totalt kaos! De innstiller halvparten av avgangene, og av og til flere uten varsel. De klarer ikke holde ruta, og for øyeblikket får de kun kjøre med 97 passasjerer pga. manglende mannskap. De har varslet store problemer resten av sommeren, og det er laaaaange køer, kaos og sinne på bryggene. Anonymkode: ed246...399
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå