AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #1 Skrevet 18. juni 2022 Etter å ha jobbet 27 timer overtid denne uken, så orket jeg ikke å ha sex igår. Vi har vanligvis sex hver kveld, hvis ikke blir han grinete. Igår orket jeg ikke. Han gav beskjed om at jeg ikke skulle komme på soverommet før han var "ferdig". Jeg godtok dette. Etterhvert kommer han ned og nekter meg å sove i sengen. Han har kastet dynen og puten min i en annen seng, og gir beskjed om han kommer til å låse døren til soverommet. Jeg er så utslitt, at jeg sier bare "jada jada..". Fikk ikke til å sove på sofaen, så når jeg hørte at han sov, så lusket jeg meg opp. Kl 4 blir jeg vekket av at han ber meg om å komme meg til helvette ut av sengen, med til øhørende dytting og sparking for å få meg ut av sengen. Han mener at han har rett til å kaste meg ut av sengen, fordi det er han som har kjøpt sengen. Det skal dog sies at vi bor i huset jeg har kjøpt. Jeg går tilslutt fordi jeg var redd ungene skal våkne. Hva tenker dere? Jeg er i sjokk. Det skal og sies at vi er midt i en prosess der han skal flytte ut, men vi skal prøve å forsøke å holde på forholdet. Men altså... Anonymkode: 7a463...a61 1 4
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #2 Skrevet 18. juni 2022 Og idag tidlig så lurte han på hvorfor jeg hadde gått opp i sengen, for han hadde våkent av at han lå og koste med meg. Som at det var så synd i han, for at han gjorde det.... Anonymkode: 7a463...a61 4
Populært innlegg Blåjojo Skrevet 18. juni 2022 Populært innlegg #3 Skrevet 18. juni 2022 Men altså… Hiv han ut nå!! At han har kjøpt sengen gir han ingen rett til å verken kreve sex med deg eller hive deg ut av sengen. Det der er skikkelig drittsekkoppførsel og noe voksne folk burde holde seg for god til! 66 3 8
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #4 Skrevet 18. juni 2022 Kast ut mannen. Seriøst. Ikke finn deg i å bli behandlet så dårlig. Anonymkode: c884e...e1f 32 2 2
Navani Skrevet 18. juni 2022 #5 Skrevet 18. juni 2022 Jeg tenker at en som oppfører seg slik mot deg, selv om dere holder på å flytte fra hverandre, ikke er verd å forsøke noe videre med. Gi slipp på han, han fortjener deg ikke. Du derimot, du fortjener mye mye mer. Aldri godta at en partner manipulerer slik, sparker og dytter. Det er vold. 31 2 3
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #6 Skrevet 18. juni 2022 Jeg hengte meg opp i at du må ha sex med han hver dag ellers blir han grinete. Han resekterer deg ikke. 🥺 Det fins ordentlige menn der ute. Ikke han lille gutten hos deg. Anonymkode: a5b4a...391 34 5 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #7 Skrevet 18. juni 2022 Spark han ut av huset ditt. Så fort som mulig. Anonymkode: 4547d...a9b 11 3 2
JuneR Skrevet 18. juni 2022 #8 Skrevet 18. juni 2022 Hiv ut senga og lås døra. Ditt hus! Og virkelig, du bør ikke fortsette å være i et destruktivt og voldelig forhold som dette. Samboere eller ei. 12 1 3
Gjest O.G. Skrevet 18. juni 2022 #9 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det skal og sies at vi er midt i en prosess der han skal flytte ut, men vi skal prøve å forsøke å holde på forholdet. Men altså... Anonymkode: 7a463...a61 Hvorfor har du fremdeles sex med en som er i prosess med å flytte ut?
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #10 Skrevet 18. juni 2022 Det er ingen grunn til å bevare dette forholdet. Men all grunn til å få han ut av huset så fort du klarer. Anonymkode: 6f3fb...b45 8 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #12 Skrevet 18. juni 2022 Hvorfor vil du bli i dette forholdet? Anonymkode: 3e321...b83 6
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #13 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Etter å ha jobbet 27 timer overtid denne uken, så orket jeg ikke å ha sex igår. Vi har vanligvis sex hver kveld, hvis ikke blir han grinete. Igår orket jeg ikke. Han gav beskjed om at jeg ikke skulle komme på soverommet før han var "ferdig". Jeg godtok dette. Etterhvert kommer han ned og nekter meg å sove i sengen. Han har kastet dynen og puten min i en annen seng, og gir beskjed om han kommer til å låse døren til soverommet. Jeg er så utslitt, at jeg sier bare "jada jada..". Fikk ikke til å sove på sofaen, så når jeg hørte at han sov, så lusket jeg meg opp. Kl 4 blir jeg vekket av at han ber meg om å komme meg til helvette ut av sengen, med til øhørende dytting og sparking for å få meg ut av sengen. Han mener at han har rett til å kaste meg ut av sengen, fordi det er han som har kjøpt sengen. Det skal dog sies at vi bor i huset jeg har kjøpt. Jeg går tilslutt fordi jeg var redd ungene skal våkne. Hva tenker dere? Jeg er i sjokk. Det skal og sies at vi er midt i en prosess der han skal flytte ut, men vi skal prøve å forsøke å holde på forholdet. Men altså... Anonymkode: 7a463...a61 For en heslig type 🤮🤮 Anonymkode: 1e3be...c42 11 1
MizzVic Skrevet 18. juni 2022 #14 Skrevet 18. juni 2022 Hvorfor legger du deg i samme seng med en eks som forventer sex? Er det slutt, er det slutt. Bedre å sove i badekaret enn med den mannen der. En mann med konstant sextilgang flytter jo ikke akkurat raskere ut heller... 15 3
Kenelz Skrevet 18. juni 2022 #15 Skrevet 18. juni 2022 Ta deg sammen! Hvorfor skal du ha sex med han når han skal flytte ut? Hadde jeg vært i den situasjonen så hadde jeg kastet han ut AV HUSET sammen med den jævla forpulte senga! Hadde byttet lås og nektet han å komme inn. 15 6
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #16 Skrevet 18. juni 2022 Nei, fy f...! Jeg blir sint når jeg hører om folk som behandler partneren slik. Få ut både ham og den dyrebare senga hans, så kan han ligge alene så mye han bare gidder. Anonymkode: 6e2b2...dab 11 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #17 Skrevet 18. juni 2022 Han har allerede begått et enormt tillitsbrudd ved å behandle det slik. Slå opp, få han til å flytte asap. Anonymkode: a787b...308 5
Bacteria Skrevet 18. juni 2022 #18 Skrevet 18. juni 2022 Det jeg ikke skjønner her er: Hvorfor? Hvorfor har du sex med en fyr du ikke er i forhold med lenger, og som skal flytte ut? 🤷♀️ Han må ut av huset. Verste jeg har hørt. Det er ditt hus, når han er ute setter du det nødvendigste av tingene hans utafor og skifter lås. Verste jeg har hørt. Det er sommer, han kan sette opp telt en eller annen plass. Har du noen som kan hjelpe deg? Høres ut som han har et voldspotensial… Han har brukt vold mot deg, både fysisk og psykisk. Prøver å true seg til sex. Du kan gå til politiet. Han der er en skam for menneskeheten. 11 1 3
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #19 Skrevet 18. juni 2022 Tusen takk for alle svar! Jeg leser alle, ig det hjelper 🙌 Hvorfor aner jeg ikke.. Mest sannsynlig fordi det er enklere å bare la det skure å gå, enn å gå igjennom dette. Jeg er trøtt, sliten og jeg har ikke overskudd til disse kampene. Jeg ligger med han fordi da slipper jeg dette... Når han flytter blir det ikke mer. Men så er jeg så forbanna kortsint og. Jeg skal lese tilbake på denne tråden når ting blir vanskelig å stå imot. Anonymkode: 7a463...a61 12
Narad Skrevet 18. juni 2022 #20 Skrevet 18. juni 2022 Ditt hus mens hans seng? Du får ikke sove i hans seng fordi han ikke får sin vilje? Da må sengen bort fra ditt soverom. Ditt soverom der du skal sove. Sett sengen i stuen om det så er, si til barna at dere skal ommøblere eller hva dere vil, kjøp en madrass og legg på ditt soverom så kan han sove i sin seng i ett annet rom. Og vil du han skal flytte? Slutt å ha sex med han. Han tror alt er greit så lenge han får sex og vil da ikke stresse med å komme seg ut. 13 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå