AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #1 Skrevet 18. juni 2022 Er en mann som går mye i sandaler, har pene velstelte tær, bruker str 41. Får ofte høre jeg har pene føtter. Kunne tenke meg å freshe opp tånegler litt med lakk eller polish uten at det lyser opp at jeg har lakka tærne. Noen som har forslag til en nøytral farge som bare gir litt glans og glød, og som jevner ut negler slik de blir litt mer fresh. Anonymkode: df206...071
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #2 Skrevet 18. juni 2022 Det er jo bare å kikke på HM, Cubus eller Vita i neglelakkhylla. Essie, OPI og IdaDora f. Eks selges alle der. HM har sitt eget merke som er veldig fine og holder lenge. Stort utvalg, og alle har masse fine farger. Det er umulig å si hva som vil se nøytralt ut på deg. Er du lys i huden, er jo selvfølgelig lyse farger. Men om det er rosa undertone eller grønn, er og noe du må finne ut av selv. Om du vil ha neglelakk på tærne, må du rettåslett bare gå i butikken, holde den fargen du liker opp mot huden din og se om du liker og kler det. Anonymkode: b83b3...868 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #3 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er jo bare å kikke på HM, Cubus eller Vita i neglelakkhylla. Essie, OPI og IdaDora f. Eks selges alle der. HM har sitt eget merke som er veldig fine og holder lenge. Stort utvalg, og alle har masse fine farger. Det er umulig å si hva som vil se nøytralt ut på deg. Er du lys i huden, er jo selvfølgelig lyse farger. Men om det er rosa undertone eller grønn, er og noe du må finne ut av selv. Om du vil ha neglelakk på tærne, må du rettåslett bare gå i butikken, holde den fargen du liker opp mot huden din og se om du liker og kler det. Anonymkode: b83b3...868 Takk for utfyllende og godt svar, det skal jeg gjøre. Anonymkode: df206...071
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #4 Skrevet 19. juni 2022 Svart, mørkegrå eller marineblå er fint til menn på tærne. Ikke feminint knall rød eller rosa. Da sender man ut feil signaler. Anonymkode: 2ffb5...486
Møa Skrevet 19. juni 2022 #5 Skrevet 19. juni 2022 Opi sine mademoiselle eller ballet slippers kanskje? De er helt lyse/gjennomsiktige. Jeg bruker de ofte til fransk manikyr/pedikyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå