Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det greit å gi kokebøker i julegave, eller kan jeg risikere å få meg en på trynet i romjula? :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åja, kokebøker ville bli høyt verdsatt hos meg, og jeg vet mange andre som har satt veldig pris på å få det i gave.

Skrevet

Flott, flott. Var innom Ark.no og nordli.no og de hadde så mange fine og billige kokebøker som jeg tenkte måtte være greit for et nyetablert par å få i gave.

Skrevet

jeg synes det er en fin gave jeg

Skrevet

Jeg har satt kokebøker på ønskelista, jeg. Ikke slike basic-kokebøker, det er ikke kjekt å få, men for min del står indisk kokebok høyt oppe, og også vegetarkokebok.

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeglad for kokebok. Spesielt en med oppskrifter på alt med sjokolade eller spseielle kaker.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Jeg ønsker meg alltid kokebøker. På ønskelista nå står Ingredienser : oppslagsverk for matelskere og Stiansen til hverdags. Er enig i at basics kokebøker ikke er så spennende, hvertfall for oss som er glade i å lage mat allerede. Kanskje det fungerer bedre for nybegynnere på kjøkkenet.

Skrevet

Jeg har alltid fått masse flotte kokebøker. Dessverre bruker jeg dem ikke, så det er bortkastede, om enn så velmente, penger... men fordi det er allment akspetert at det er en fin gave, så slutter de ikke å komme... men nei, jeg ønsker meg det ikke og har heller aldri gjort det.

Forresten, jeg lyver litt, Frelsesarmeens suppebok har jeg brukt oppskrifter fra. Dessuten er det også å gi penger til veldedighet, og det er bar i seg selv.

Skrevet

Jeg elsker kokebøker, så her i huset er det en velkommen gave :)

Skrevet
Jeg elsker kokebøker, så her i huset er det en velkommen gave :)

Det var meg :rodme:

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Det er vel med kokebøker som med andre gaver, en må se an mottakeren. Selv gir jeg gjerne bort kokebøker, men bare til folk jeg vet setter pris på det og bruker dem. På samme måte som det er bortkastet å kjøpe bilbøker til meg, så er det bortkastet å kjøpe kokebøker til broderen.

Skrevet

Man kan jo få byttekort til bøker, det synes jeg er greit. Man vet ikke alltid hvilke bøker mottakeren allerede har (særlig hvis man kjøper populære bøker, eller mottakeren samler på bøker e.l.).

Gjest tommeline ii.
Skrevet

Det kan bli for mange kokebøker og...

Har en hel stabel som jeg ikke bruker så veldig mye... :sjenert:

Så mottakeren bør ses an, kanskje er det spesielle kokebøker som er godt egnet til personen.

Skrevet

Jeg blir veldig glad for kokebøker, men jeg bruker de aldri... ;) Men vil gjerne ha likevel jeg :ler:

Skrevet

Første jula samboeren og jeg feira jul, fikk jeg en stor basis kokebok fra svigermor. Vi feiret hos min familie, og det ble latterbrøl i stua da de så hva jeg hadde fått fra svigermor. Ingen tvil om hvor min plass var. :ler:

Jeg har massevis av kokebøker. Jeg er glad i kokebøker, men det er ikke alle jeg bruker. Det er vel forskjellig fra person til person hva slags kokebøker en liker.

Men jeg hadde absolutt blitt glad for en kokebok til jul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...