AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #1 Skrevet 18. juni 2022 Vi er en familie på 4. 2 ungdommer på 14 og 17 år. i år vil 17 åringen jobbe og har fått seg en bra sommerjobb. 14 åringen vil på storbyferie til utlandet. mannen og 14 åringen reiser på storbyferie, 17 åringen skal jobbe, og jeg skal nyte ei uke alene hjemme. vi har rett og slett ikke råd til at jeg også blir med.. vi har råd, men jeg orker ikke blakke oss helt. Så jeg gir en slant av feriepengene mine til hver av barna i sommer gave og setter resten på sparing til konfirmasjonen til 14 åringen til neste år. jeg håper på sol og gode lydbøker på terrassen ☀️ Anonymkode: eb0c5...a4f 2
Luckiness Skrevet 18. juni 2022 #3 Skrevet 18. juni 2022 Høres fornuftig ut synes jeg! Bra at det finnes løsningsorienterte som deg og at du ser positivt på det framfor å klage over dårlig råd, ingen ferie, reduserte muligheter for ønsket ferie osv. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #4 Skrevet 18. juni 2022 Luckiness skrev (1 time siden): Høres fornuftig ut synes jeg! Bra at det finnes løsningsorienterte som deg og at du ser positivt på det framfor å klage over dårlig råd, ingen ferie, reduserte muligheter for ønsket ferie osv. Jeg ser virkelig fram til å ha ei uke helt alene. Ikke noe ekstra mas. Jeg kunne absolutt blitt med på ferien, men jeg kjenner at jeg ikke har så stort behov og trang for å dra dit. Er ikke vits å bruke alle pengene på en tur, når jeg heller har lyst å ligge på terrassen ei uke alene. da er det gøyere for ungdommen å få litt av mine feriepenger for å kose seg maks 🥰 Anonymkode: eb0c5...a4f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå