Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Nå har både jeg og mannen gått til innkjøp av endel vitaminer, kjøpte noen ganske dyr spesifikt for dette til han, håper dette hjelper han! Jeg er også mye mer bevist på maten jeg lager for han, og håper dette bedrer sædkvaliteten. Noen som

Har erfaring om det faktisk funker? 

Anonymkode: 523c1...942

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fertil aid multivitamin for mann og fertil aid mobility Boost eller noe i den duren. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.6.2022 den 13.00):

Hei. Nå har både jeg og mannen gått til innkjøp av endel vitaminer, kjøpte noen ganske dyr spesifikt for dette til han, håper dette hjelper han! Jeg er også mye mer bevist på maten jeg lager for han, og håper dette bedrer sædkvaliteten. Noen som

Har erfaring om det faktisk funker? 

Anonymkode: 523c1...942

Hvis du har riktig eggløsning og mensen kommer i tide og han har vanlig sæd utløsning så ser jeg ikke grunnen til sånt over hodet enda. Noe er kun galt hvis dere har prøvd i ett år uten hell. Det jeg råder dere mest til og gjøre er og prøve uten og stresse så fælt. Spis alt men variert sunt og kan unne dere noe usunt i uka men så klart det er jo fordi dere er klare for barn! :) det du ka. Gjøre egt er og allerede starte på heller nycoplus eller lifeline sine gravid vitaminer for disse er anbefalt og ta gjennom hele svangerskapet fra du blir gravid. Ikke over tenkt ikke stress. Men last gjerne ned en menstruasjon App så får du bedre greie på eggløsning neste gang dwfe har sex. 

Lykke til :) ta det som det kommer. Ikke over tenk så skal du se at det skjer :)

Anonymkode: 65278...1e1

Skrevet

Såg og du skrev om kosthold først nå🙈 Jeg tror også kosthold er viktig for mye, ikke bare sæd, vi spiser ofte mye ferdigmat og mat med lite vitaminer i.

AnonymBruker
Skrevet

Det tar 3 mnd fra han gjør en endring til det merkes på spermkvaliteten forresten. Men det skader jo ikke å endre kosthold og ta bedre vare på seg selv.

Anonymkode: 4553f...e52

AnonymBruker
Skrevet

Reduser miljøgifter dere får i dere via maten. 

Anonymkode: 6e885...c17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...