AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #1 Skrevet 18. juni 2022 En positiv skytetråd for oss som er takknemlige! Føler jeg lever sammen med verdens beste menneske og er spesielt takknemlig for de små tingene som gjør at jeg føler meg sett i hverdagen 💕 vi har vært sammen i 5 år, har barn, er gift og jeg føler at nyforelskelsen aldri går helt over pga sånne små ting. Denne uka var han på tur ut døra for å levere minste i barnehagen og jeg stod i dusjen. Han kom inn på badet før de dro for å se at jeg hadde husket å legge fram håndkle. Det hadde jeg glemt, så da hentet han og la fram for meg. I helgene så står han opp med ungene og kommer med kaffe på senga når han ser jeg står som aktiv på messenger og dermed har våknet. Jeg sovnet ifra alle kveldsrutinene mine, og han hadde hentet laderen min, satt telefonen på lading og satt sin vekkerklokke på det tidspunktet jeg trengte fordi han visste jeg skulle dusje før jobb. Elsker den mannen 🥰 Fortell gjerne om din 🥰 Anonymkode: a5541...a76 3 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #3 Skrevet 25. juni 2022 For en nydelig tråd, og så synd den ikke fikk flere svar. Selv er jeg skilt, og har etter noen år truffet en ny. Skulle gjerne lest litt flere svar her ❤️ Anonymkode: e0dfa...864
SPOCA Skrevet 25. juni 2022 #4 Skrevet 25. juni 2022 Han sier at han elsker meg og at jeg er vakker flere ganger daglig. Han gjør søte ting som å legge fram favorittsjokoladen min sånn helt tilfeldig, bare fordi han vil glede meg. Han kan stryke meg over håret og se på meg med forelska blikk, sånn helt uten videre. Det får meg til å smelte hver gang. ❤️ Han kan gi meg den største biten av f.eks pizzaen som er igjen, bare fordi han unner meg det. Han elsker å holde rundt meg, og både være store- og lilleskje. 🥰 Han sparer favorittprogrammene sine sånn at han kan se/høre dem sammen med meg. For å nevne noe. 😊 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #5 Skrevet 25. juni 2022 Nå er jeg kronisk syk og bare hjemme, så det blir litt annerledes, men... Han prioriterer alltid tid med meg når jeg orker. Spør jeg om vi skal se en film er svaret alltid ja. Han henter snacks, tepper, og gjør seg klar til å få meg i armkroken hans. Det er så koselig. Før vi legger oss setter han frem alt jeg trenger, fyller vann for meg og sånn, så jeg slipper å bruke krefter på det. Han sender meg morsomme bilder og videoer for han vet det får meg til å le. Når jeg har en ekstra dårlig dag og han er ute en tur tar han med roser eller noe god mat. Han kommer flere ganger om dagen og gir meg gode klemmer, bare fordi han savnet meg (fra noen meter unna på hjemmekontoret). Forteller meg hvor mye han elsker meg og betyr for han. Han er helt fantastisk, og jeg føler ikke jeg fortjener han. Spesielt ikke når jeg er så syk og ikke kan gjøre så mye i retur, men han blir med meg og han gjør hver dag fin i stedet for fæl❤️ Jeg håper å bli bedre etterhvert så jeg kan skjemme han bort igjen (slik jeg kunne før), savner det så. Anonymkode: 9a07e...b54 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #6 Skrevet 25. juni 2022 Han får meg til å le når jeg er sur for småting. Han støtter meg på alle arenaer han vet er viktige for meg, uten at jeg trenger be om det. Han stoler 100 prosent på meg. Jeg har frihet til å gjøre hva jeg vil (men jeg ville aldri gjort noe som sårer ham, og det vet han) Han gir komplimenter når jeg har pyntet meg. Og når jeg ikke har pyntet meg. Han har ingen problemer med å være seg selv med meg, han forteller meg om sine problemer, selv om de kan være «tåpelige» i en macho-verden, han kan gråte foran meg, vise seg svak, være et helt menneske. Det setter jeg virkelig stor pris på. Han gir meg orgasmer, selv om det tar tid og sikkert er litt kjedelig for ham i lengden. Anonymkode: 568c9...d94 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #7 Skrevet 26. juni 2022 Han koser med håret mitt, sitter og leker med det. Jeg liker det, synes det er så kjærlig. Han vil alltid forsvare meg. Han synes jeg er best i alt, på et sånt grunnleggende plan. Feks hvis jeg ikke får en jobb, så er de som ikke valgte meg idioter (sagt nesten helt seriøst). Og ingen får kritisere meg på en ufin måte. Da blir han helt satt ut, og må prate med meg om det så jeg vet at han egentlig kunne gått i krigen for meg (han lar være fordi han kan beherske seg, men han VIL og det er det viktig for han at jeg vet). Han elsker dyret mitt og vet ikke hva godt han kan gjøre for det. Han gir meg dype klemmer mens han snuser meg inn i nakken. Har aldri opplevd noen så glad i kroppskontakt som han. Han prøver å få meg til å le. Både på melding og når vi er sammen. Samtidig er han ikke bare fjasete, jeg kan komme til ham og være alvorlig også. Anonymkode: 1abdf...3d2 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #8 Skrevet 26. juni 2022 Han er trygg og stabil og viser alltid hvor glad han er i meg.Han baksnakker aldri noen,det setter jeg stor pris på ❤️ Anonymkode: 64f5a...cbc 1
Nana Skrevet 26. juni 2022 #9 Skrevet 26. juni 2022 Han ser på meg med stjerner i øynene. Aldri har noen sett på meg på den måten før. Han oppfører seg som han er heldigst i verden og han leser meg som ingen annen. Hvis han hører på stemmen min at det er noe (men jeg vil ikke ta det opp der og da pga timing eller at jeg ønsker å tenke gjennom det litt objektivt først), så legger han merke til det uansett hvor vanlig og glad jeg virker. Han tar initiativ til å prate med en gang, selv om jeg sier at det fint kan vente. Han ringer meg fra jobb sånn helt kort bare for å si at han savner meg og (jeg tror at) han snakker om alt som måtte plage ham hvis det er noe. Men de stjernene i øynene, som om jeg skulle vært en supermodell eller han har vunnet i Lotto.. at han fremdeles ser på meg på den måten, det får meg til å føle meg trygt og elsket. Han kan ligge og bare se på meg og stryke meg i håret i timesvis hvis vi har tid. Og han ringer alltid på FaceTime og sier god natt hvis han er på kurs med jobben. Like viktig - han gjør det han sier han skal gjøre og er der han sier at han er. Aldri noe som skurrer eller får varselbjeller til å ringe sånn som det har vært med andre. Aldri «tom for batteri og sov over hos en kompis». Vi gjør ting i fellesskap og støtter hverandre.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #10 Skrevet 26. juni 2022 Han ser det på meg når jeg er dårlig, hører det hvis vi snakker på telefon. Han serverer drikke og mat, tilbyr massasje, spør alltid om det er greit at han tar en tur ut, tar vare på barna mine og kjærestene dems. Kjøpte bil til dem to ganger, kjørte mange mil for å hente dattera mi når hun hadde skadet seg. Sånne ting gjør noe med meg. Tvers gjennom snill og av og til litt vrien men ok, det er jeg også. Han legger teppe på beina mine. Anonymkode: 416fb...def
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #11 Skrevet 26. juni 2022 Nå er jeg på nattevakt, men jeg vet at jeg kommer til ny oppredd seng hjemme på en spesiell måte slik han vet jeg liker det❤️ Dette til tross for at han er helt utslitt selv etter natt med lite søvn pga små barn som sover dårlig om natten. Han kommer meg kaffi til meg på sengen når jeg står opp etter nattevakt og spør alltid hvordan vakten min har vært Han overrasker alltid meg julegave der han tydelig har fanget opp hva jeg bryr meg om og liker/interesserer meg for. Anonymkode: a515c...f57
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #12 Skrevet 26. juni 2022 Min kjæreste koster av bilen min på morgenen hvis det har snødd, selv om han begynner på jobb før 06.00 prioriterer han det. Han henger også opp lapp på døren "trappen er glatt - pass på!" ❤️❤️❤️❤️❤️ Anonymkode: 2011c...296
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå