AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #1 Skrevet 18. juni 2022 Jeg er veldig usikker hvordan jeg skal beskrive dette, men skal forsøke.. Etter man trykker på knappen på toalettet, så forsvinner det i doskåla, nytt vann kommer i skåla og toalettet skal liksom pumpe seg opp igjen? Men det skjer ikke. Så når jeg skal skylde ned neste gang igjen trykker knappen så er det helt uten motstand. Men når jeg trykker på knappen så begynner det å fylle seg eller komme mer trykk. Så hvis jeg da venter 10 sekunder så kan jeg trykke på knappen og det forsvinner og fungerer som normalt. Håper noen skjønner hva jeg mener? Jeg bare leier og usikker om dette er noe som kommer til å bli verre eller om det er noe jeg bør gi beskjed til huseier om. Og strengt tatt usikker hvordan jeg skulle forklart meg? Hva er det egentlig som er galt..? Men jeg tror det blir verre. Skjedde ikke første året jeg bodde her. Så skjedde det ei gang nå og da. Så litt oftere.. Nå er jeg ligget syk hjemme og det skjer daglig de siste 4 dagene. Anonymkode: 1d716...34b
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #2 Skrevet 18. juni 2022 Det er ventilen inne i sisterna som ikke åpner som den skal, inne i sisterna så er det en flytende ball som er koblet til ventilen og når sisterna tømmes så går denne ballen ned og ventilen skal åpnes. Ballen flyter oppover når sisterna fylles og når det er fult så skal ventilen stenges. Du kan ta av lokket på sisterna for å se om det er noe åpenbart som er feil men siden du leier så er dette egentlig utleiers ansvar. Anonymkode: 5c4da...635
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #3 Skrevet 18. juni 2022 Jeg hadde nøyaktig dette problemet for et par dager siden, men det løste seg da jeg tømte en bøtte vann nedi, plutselig fylte det seg normalt opp og har fungert siden. Men si fra til huseier. Anonymkode: f3795...f3c
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #4 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er ventilen inne i sisterna som ikke åpner som den skal, inne i sisterna så er det en flytende ball som er koblet til ventilen og når sisterna tømmes så går denne ballen ned og ventilen skal åpnes. Ballen flyter oppover når sisterna fylles og når det er fult så skal ventilen stenges. Du kan ta av lokket på sisterna for å se om det er noe åpenbart som er feil men siden du leier så er dette egentlig utleiers ansvar. Anonymkode: 5c4da...635 Tror det heter "flottør" (?), men ja det er nok dette. åpne topplokket og rengjør skikkelig der. Anonymkode: d0a70...a17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå