AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #1 Skrevet 18. juni 2022 Jeg har vært sammen ei dame i 5 år. Har vært mye krangling i det siste. Vi bor heldigvis ikke sammen. Jeg jobber Mandag til Fredag. Hun jobber annen hver helg Fredag, Lørdag og søndag De helgene hun har fri planlegger hun mye vi skal gjøre. Men ikke bestandig at jeg orker. Jobber ofte lange og vil ta det rolig i helgene. Men jeg blir med på noe Men de helgene hun jobber blir hun sur hvis jeg foreslår noe. Kan bare være kino eller ute å spise. Det orker hun ikke og blir sur. Vi har hatt en pause og skulle prøve igjen no. Hun inviterte mæ på middag i morgen, selv om hun jobber i kveld. Men nå ringte hun og spurte om jeg kunne handle noe til middag så hun slapp å dra på butikken før senvakt. Alt er så vanskelig med henne. Alle klarer vel å stikke innom butikken en tur før jobb? Hadde du orket dette? Anonymkode: a5cd2...ac7 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #3 Skrevet 18. juni 2022 Vært sammen i 5 år men ikke flyttet sammen. Hvorfor ikke? Anonymkode: fae24...6ec
Mamasitas Skrevet 18. juni 2022 #4 Skrevet 18. juni 2022 Jaa vet ikke.. gi og ta?🤷♀️ Veie opp de gode sidene mot de dårlige? Er du sånn som gir lett opp ellers? Hva sier hjertet da? Du er glad i henne og ønsker at dere skal ha det bra tenker jeg. Da må dere nesten bare sitte sammen og skriv ned de utfordringene dere har i parforholdet, hva kan dere jobbe med og hvordan ser dere for dere at problemene skal løses Alle har problemer i parforholdet uansett. Noen av problemene er så store at de ikke kan løses, og da bryter folk opp. Er dette et slikt problem føler du? 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #5 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vært sammen i 5 år men ikke flyttet sammen. Hvorfor ikke? Anonymkode: fae24...6ec Svaret sier jo seg selv...kan du ikke lese? Anonymkode: 806a9...adf
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #6 Skrevet 18. juni 2022 Mamasitas skrev (1 minutt siden): Jaa vet ikke.. gi og ta?🤷♀️ Veie opp de gode sidene mot de dårlige? Er du sånn som gir lett opp ellers? Hva sier hjertet da? Du er glad i henne og ønsker at dere skal ha det bra tenker jeg. Da må dere nesten bare sitte sammen og skriv ned de utfordringene dere har i parforholdet, hva kan dere jobbe med og hvordan ser dere for dere at problemene skal løses Alle har problemer i parforholdet uansett. Noen av problemene er så store at de ikke kan løses, og da bryter folk opp. Er dette et slikt problem føler du? Sorry, men det er slitsomt å ha et forhold. Ikke verdt det i lengden når det blir en "Jobb" og masete. Anonymkode: 806a9...adf
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #7 Skrevet 18. juni 2022 12 minutter siden, AnonymBruker said: Svaret sier jo seg selv...kan du ikke lese? Anonymkode: 806a9...adf 12 minutter siden, AnonymBruker said: Sorry, men det er slitsomt å ha et forhold. Ikke verdt det i lengden når det blir en "Jobb" og masete. Anonymkode: 806a9...adf Kan du ikke la trådstarter svare på disse spørsmålene da, siden det er hans forhold det handler om? Anonymkode: 2d851...52b
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #8 Skrevet 18. juni 2022 Dette forholdet har dødd ut. Gi videre med ditt. Anonymkode: be05b...472
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #9 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Vært sammen i 5 år men ikke flyttet sammen. Hvorfor ikke? Anonymkode: fae24...6ec Vi er vel begge sære og har bodd alene lenge. Tror ikke at vi hadde holdt sammen i 5 år hvis vi bodde sammen. Hun er veldig masete. Kan sende meg 10 meldinger hvis jeg ikke er på jobb og svarer med en gang. Bare at vi har en liten avtale, så er det så mye styr Anonymkode: a5cd2...ac7
Matas Skrevet 18. juni 2022 #10 Skrevet 18. juni 2022 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. - Matas, mod.
Anbefalte innlegg