AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #1 Skrevet 18. juni 2022 Kan jeg ta på 3 mnd gammel baby en helt tynn merino ulldress nå ute isteden for body og bykse i bomull, eller blir det for varmt? i oslo. noen sier ull kan brukes hele året og også er svalende? Anonymkode: 2e13d...26a
mereo Skrevet 18. juni 2022 #2 Skrevet 18. juni 2022 Kommer an på ungen, jeg har en unge som ikke kan brukes ull på med mindre det er ørten minus.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #3 Skrevet 19. juni 2022 Kommer an på babyen din og når på døgnet det er (altså temperatur der babyen er). For min 3,5 måneder gamle baby hadde det vært flott med en tynn ulldress da hun sov ute i vogna i dag morges da det var 15°C i vogna. I 21°C og full sol, hadde det nok blitt for varmt. Er det 20°C, overskyet og vind kunne det sikkert gått. Med mine to eldste hadde ull vært fullstendig uaktuelt med disse temperaturene. De var veldig varme av seg begge to. Jeg elsker ull, og bruker mye ull selv (også om sommeren), men klarer ikke helt skjønne hvordan ull virker svalende når det er varmt. Min erfaring er i alle fall at det ikke er svalende, selv om jeg har lest flere steder at det skal fungere svalende. Anonymkode: 93260...c26 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå