AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #1 Skrevet 18. juni 2022 Jeg fikk påvist PCOS for en stund tilbake og fikk resept på Metformin. Den må jeg nå fornye. Skal jeg da kontakte lege og få han til å fornye, eller gynekologen min? Sist jeg snakket med gynekologen var det bare en liten oppdatering på hvordan medisinen fungerte. Jeg sa den fungerte helt fint, og hun sa at da kunne vi si farvell mellom oss også kunne jeg kontakte henne hvis jeg slet med å bli gravid senere. Jeg tolket det da sånn at jeg ikke kom til å trenge å snakke med henne igjen. Men nå som resepten er tom er jeg litt usikker. Har legen min oversikt over hva gynekologen har skrevet ut til meg, sånn at jeg bare kan fornye den over nettet? Anonymkode: a4ef6...c0e
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #2 Skrevet 18. juni 2022 Du kontakter fastlegen, ja. Fastlegen har tilgang på journalen din, og der legges alt fra spesialister inn. Anonymkode: 1a2bc...ad3 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #3 Skrevet 18. juni 2022 Okay, takk for svar, da får jeg prøve på det. Anonymkode: a4ef6...c0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå