Gå til innhold

Hva vekker liv i sexlysten hos deg ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fra tid til annen går  kåtheten liksom i dvale, og det kan gå dager eller månader  da ein  ikkje føler noe  behov for hverken å ha sex eller onani. Etterhvert går  kåtheten utav dvalen, og det vekkes liv i sexlysten igjenn,og føler regelmessig  behov for å lette på trykket igjennom onaniering eller sex.

Sexbehovet / lysten  er samansatt, og komplisert, og  føler ein  seg utslitt eller  demprimert  (psykisk ubalanse) så svekkes sexlysten.

Sexlysten henger ofte  saman med positiv eller  negativ tenkning, Personer som har evne til å tenke regelmessig positivt har større behov for sex en de som regelmessig tenker regelmessig  negativt. 

Sollyset påvirker også   sexlysten, og ein  har jevnt over mer sex om sommeren en når mørketida setter inn på høsten. 

Anonymkode: c152a...745

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du nevner faktorer det kan gjøres noe med. 

Aldri vært et problem i mitt 37 år aktive sexliv.

.

Anonymkode: 58164...480

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du nevner faktorer det kan gjøres noe med. 

Aldri vært et problem i mitt 37 år aktive sexliv.

.

Motgang eller medgang påvirker sexlysten, og det kan ofte  henge  saman med "ytre påvirkninger". 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er singel, det som vekker sexlysten i meg er sex rett og slett, eller være interessert i/forelsket i en mann. Da er jeg kåt 24/7. Lyst avler lyst. 

Ellers merker jeg også at jeg er kåtere på sommeren. Kåtere dagen derpå. Og når jeg har mensen (hva er vitsen med DET?).

Kan også gå litt i dvale iblant, men blir "dyret" vekket så vil jeg ha mer. At lyst avler lyst gjelder også onani. 

Stress og negative tanker gir lavere lyst, men jeg kan også bruke onani som litt stressmestring eller å få bort negative tanker faktisk. Fikk rådet av en kompis, og det fungerer faktisk (for meg iallfall). Jeg er ikke god på meditasjon og slikt, men onani klarner hodet litt og gjør at jeg føler meg mer vel etterpå. 

Jeg prøver alltid å ikke gå for lenge uten å onanere, eller ha sex. 

Anonymkode: 90ee3...8a7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Motgang eller medgang påvirker sexlysten, og det kan ofte  henge  saman med "ytre påvirkninger". 

Som en gjør noe med. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg er singel, det som vekker sexlysten i meg er sex rett og slett, eller være interessert i/forelsket i en mann. Da er jeg kåt 24/7. Lyst avler lyst. 

Ellers merker jeg også at jeg er kåtere på sommeren. Kåtere dagen derpå. Og når jeg har mensen (hva er vitsen med DET?).

Kan også gå litt i dvale iblant, men blir "dyret" vekket så vil jeg ha mer. At lyst avler lyst gjelder også onani. 

Stress og negative tanker gir lavere lyst, men jeg kan også bruke onani som litt stressmestring eller å få bort negative tanker faktisk. Fikk rådet av en kompis, og det fungerer faktisk (for meg iallfall). Jeg er ikke god på meditasjon og slikt, men onani klarner hodet litt og gjør at jeg føler meg mer vel etterpå. 

Jeg prøver alltid å ikke gå for lenge uten å onanere, eller ha sex. 

Anonymkode: 90ee3...8a7

Igjennom onanien får ein frigjordt en rekke stresshormoner,og derfor har onani synt seg å også  vera eit effektivt innsovnings / avslapningsmiddel.  Sex handler om kjemi, og  kan vera stressfremkallende dersom ein legger prestisje, og energi i å tilfredstille sin partner.   

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så mye ute blant folk at jeg får stadig visuelle stimuli, i form av kvinner i tettsittende klær. På nett tenner jeg av den spekulative reklamen av kvinners hofteparti og synlige vulva som dukker opp ganske regelmessig i margen på nettsidene. Skal lite til altså :). Er nok jevnt over glad i kvinner. Men det er som du sier noe spesielt med våren. Sikkert biologisk.

Anonymkode: a8d9b...9a0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg er så mye ute blant folk at jeg får stadig visuelle stimuli, i form av kvinner i tettsittende klær. På nett tenner jeg av den spekulative reklamen av kvinners hofteparti og synlige vulva som dukker opp ganske regelmessig i margen på nettsidene. Skal lite til altså :). Er nok jevnt over glad i kvinner. Men det er som du sier noe spesielt med våren. Sikkert biologisk.

Biologisk har skandinaver høyest testosteron om høsten. Så din betraktning er mer en psykologisk betinging enn faktisk biologisk drift.

Men nyt det. Vår, sommer, vakre kvinner, kropp, sex og gerie.

.

AnonymBruker
Skrevet

Tja, vet ikke for min egen del. Aldri reflektert over. 

Lysten på sex er ikke statisk. Kommer og går. Noen ganger ofte, andre ganger kan det gå svært lenge i mellom.

Anonymkode: a61cb...088

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Biologisk har skandinaver høyest testosteron om høsten. Så din betraktning er mer en psykologisk betinging enn faktisk biologisk drift.

Men nyt det. Vår, sommer, vakre kvinner, kropp, sex og gerie.

.

Psykologisk? tja, det er mer opphissende med de første dagene med kvinner i bikini enn regntøy om høsten, ikke mye psykologi i det vel? Mer biologisk drift vil jeg si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...