AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #1 Skrevet 18. juni 2022 Kvinner og falskhet, at dere orker. Se på alle det falske kvinnelige "vennskapene" og "venninnegjengen" der alt er bare overfladisk bullshit. "ååå så hyggelig....såååå koselig..." "vi kan jo møøtes igjen daaa", dette betyr ofte nei. "ta en kaffe en dag daaa" øh, nei. "Sååå fin jakke", snur ryggen til...fy faen for ei stygge hu hadde fått seg. "Må smiiile masse, da er livet sååå braaa! Falske smil er jo det beste!" Mens innsiden skriker pga psyken er helt ødelagt. "Legge ut bilde på instagram, hvor fiint og perfekt liv jeg har" Mens alt rakner fullstendig. Om ei venninne er dum nok fillere og botox gjør jo flokken rundt det samme. Så må dere bli likt da, uansett. Gjør hva som helst for det. Anonymkode: 244c2...605 7 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #2 Skrevet 18. juni 2022 Det meste av det du nevner her har jo bare med normal høflighet å gjøre. Anonymkode: 9929a...df6 10
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #3 Skrevet 18. juni 2022 Det er evolusjonært, og du vil få det mye bedre den dagen du bare godtar at vann er vått, og slutter å irritere deg over det. Anonymkode: 7e3a6...9bd 5
Gjest Athena Catalina Skrevet 18. juni 2022 #4 Skrevet 18. juni 2022 Hmmm, jeg gjør ingen av disse tingene.
Gjest lurven Skrevet 18. juni 2022 #5 Skrevet 18. juni 2022 Overfladiskhet er noe alle driver med, ikke bare kvinner, man sier fine ting for å være høflig, helt vanlig det
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #6 Skrevet 18. juni 2022 Høres ut som du omgås feil folk. Anonymkode: 5d523...961 5
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #7 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det meste av det du nevner her har jo bare med normal høflighet å gjøre. Anonymkode: 9929a...df6 Normal falskhet. Anonymkode: 244c2...605 5
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #8 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Kvinner og falskhet, at dere orker. Se på alle det falske kvinnelige "vennskapene" og "venninnegjengen" der alt er bare overfladisk bullshit. "ååå så hyggelig....såååå koselig..." "vi kan jo møøtes igjen daaa", dette betyr ofte nei. "ta en kaffe en dag daaa" øh, nei. "Sååå fin jakke", snur ryggen til...fy faen for ei stygge hu hadde fått seg. "Må smiiile masse, da er livet sååå braaa! Falske smil er jo det beste!" Mens innsiden skriker pga psyken er helt ødelagt. "Legge ut bilde på instagram, hvor fiint og perfekt liv jeg har" Mens alt rakner fullstendig. Om ei venninne er dum nok fillere og botox gjør jo flokken rundt det samme. Så må dere bli likt da, uansett. Gjør hva som helst for det. Anonymkode: 244c2...605 Faktisk helt enig med deg her. Jeg stoler ikke på damer noe mer i mitt liv. Det å treffe en tvers igjennom hyggelig dame er sjeldenheter. De viser bestandig den siden du beskriver når jeg treffer nye bekjentskaper og jeg tror ikke ett ord på hva de sier lengre. Jeg er sånn som trodde på hva folk sier til meg. Damer sier masse bare for å være sosial korrekte og politiske korrekte osv osv.. ja og disse pynte greiene hele tiden på facebook. Helt enig... fint skal det være selv om halve ræva henger ut... Og de påvirker jo hverandre så inni hampen..ingen i en slik venninne gjeng som tør å ta en egen avgjørelsen uten å få bifall fra resten. De sier nei til noe de selv kunne ønsket seg men pga av veninne gjengen ikke er enig så vil de ikke skille seg ut. Hilsen dame 50+ Anonymkode: fb7ea...82a 4 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #9 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Normal falskhet. Anonymkode: 244c2...605 Jepp der har du ordet.. normal falsket...hva med å være oppriktig når man forholder seg til andre folk og ærlig ikke minst. Anonymkode: fb7ea...82a 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #10 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Kvinner og falskhet, at dere orker. Se på alle det falske kvinnelige "vennskapene" og "venninnegjengen" der alt er bare overfladisk bullshit. "ååå så hyggelig....såååå koselig..." "vi kan jo møøtes igjen daaa", dette betyr ofte nei. "ta en kaffe en dag daaa" øh, nei. "Sååå fin jakke", snur ryggen til...fy faen for ei stygge hu hadde fått seg. "Må smiiile masse, da er livet sååå braaa! Falske smil er jo det beste!" Mens innsiden skriker pga psyken er helt ødelagt. "Legge ut bilde på instagram, hvor fiint og perfekt liv jeg har" Mens alt rakner fullstendig. Om ei venninne er dum nok fillere og botox gjør jo flokken rundt det samme. Så må dere bli likt da, uansett. Gjør hva som helst for det. Anonymkode: 244c2...605 Er glad jeg har få men gode venner. Orker ikke sånne overfladiske folk som slenger med leppa til alt og alle. Mener de noe så sier de det til deg og ikke bak ryggen! Anonymkode: b4fb1...c52
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #11 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Kvinner og falskhet, at dere orker. Se på alle det falske kvinnelige "vennskapene" og "venninnegjengen" der alt er bare overfladisk bullshit. "ååå så hyggelig....såååå koselig..." "vi kan jo møøtes igjen daaa", dette betyr ofte nei. "ta en kaffe en dag daaa" øh, nei. "Sååå fin jakke", snur ryggen til...fy faen for ei stygge hu hadde fått seg. "Må smiiile masse, da er livet sååå braaa! Falske smil er jo det beste!" Mens innsiden skriker pga psyken er helt ødelagt. "Legge ut bilde på instagram, hvor fiint og perfekt liv jeg har" Mens alt rakner fullstendig. Om ei venninne er dum nok fillere og botox gjør jo flokken rundt det samme. Så må dere bli likt da, uansett. Gjør hva som helst for det. Anonymkode: 244c2...605 Som introvert kvinne kjenner jeg meg ikke igjen i noe av dette. Tvert imot. Jeg har evig nok med å ta vare på de 4-5 venninnene jeg har, så alle andre er bekjente som jeg ikke bruker mer energi på enn jeg absolutt må. De eneste gangene jeg føler meg falsk, er når jeg får sånne forespørsler som nevt her, av typen "det er bare å stikke innom/ringe meg, så tar vi en kopp kaffe!" fra folk utenfor min indre sirkel (ca 5 venninner og nær familie). Da smiler jeg falskt og sier jada, selv om jeg vet at det aldri blir å skje. Jeg prøvde en gang å si at jeg ikke er så god på det der med å "ta en kopp kaffe" og at det nok ikke blir å skje, og da var det ingen tvil om at det ble dårlig mottatt. Alt det som nevnes i innlegget over kan dessuten også sies om menn. Det er bare få menn som vil innrømme at de opplever/ser mye av det samme blant mannlige venner og bekjente. Egentlig veldig synd, med tanke på at så alt for mange menn sliter psykisk og i verste fall ender med å ta sitt eget liv. Folk må bli bedre til å lytte til hverandre og se hvem som trenger noen å snakke med, og hvem som trenger alenetid. Og også se at i noen tilfeller kan noen trenge begge deler. Anonymkode: 1a7d4...078 4 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #12 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Faktisk helt enig med deg her. Jeg stoler ikke på damer noe mer i mitt liv. Det å treffe en tvers igjennom hyggelig dame er sjeldenheter. De viser bestandig den siden du beskriver når jeg treffer nye bekjentskaper og jeg tror ikke ett ord på hva de sier lengre. Jeg er sånn som trodde på hva folk sier til meg. Damer sier masse bare for å være sosial korrekte og politiske korrekte osv osv.. ja og disse pynte greiene hele tiden på facebook. Helt enig... fint skal det være selv om halve ræva henger ut... Og de påvirker jo hverandre så inni hampen..ingen i en slik venninne gjeng som tør å ta en egen avgjørelsen uten å få bifall fra resten. De sier nei til noe de selv kunne ønsket seg men pga av veninne gjengen ikke er enig så vil de ikke skille seg ut. Hilsen dame 50+ Anonymkode: fb7ea...82a Trist at du i såpass høy alder sliter med å treffe hyggelige damer. Men for å være helt ærlig så tenker jeg at når man bare har dårlige erfaringer, så er det ikke kun andre det er noe feil med. Treffer man én eller to idioter, så har man truffet én eller to idioter, men hvis man stadig og alltid treffer masse idioter så må man faktisk stoppe opp og vurdere om det er en selv som er idioten. Hilsen dame 40+ Anonymkode: 1a7d4...078 12
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #13 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Faktisk helt enig med deg her. Jeg stoler ikke på damer noe mer i mitt liv. Det å treffe en tvers igjennom hyggelig dame er sjeldenheter. De viser bestandig den siden du beskriver når jeg treffer nye bekjentskaper og jeg tror ikke ett ord på hva de sier lengre. Jeg er sånn som trodde på hva folk sier til meg. Damer sier masse bare for å være sosial korrekte og politiske korrekte osv osv.. ja og disse pynte greiene hele tiden på facebook. Helt enig... fint skal det være selv om halve ræva henger ut... Og de påvirker jo hverandre så inni hampen..ingen i en slik venninne gjeng som tør å ta en egen avgjørelsen uten å få bifall fra resten. De sier nei til noe de selv kunne ønsket seg men pga av veninne gjengen ikke er enig så vil de ikke skille seg ut. Hilsen dame 50+ Anonymkode: fb7ea...82a Helt enig med deg, du skriver mine tanker. Derfor har jeg få venninner. Vi er direkte, sier alt som det er. Anonymkode: 244c2...605 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #14 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Trist at du i såpass høy alder sliter med å treffe hyggelige damer. Men for å være helt ærlig så tenker jeg at når man bare har dårlige erfaringer, så er det ikke kun andre det er noe feil med. Treffer man én eller to idioter, så har man truffet én eller to idioter, men hvis man stadig og alltid treffer masse idioter så må man faktisk stoppe opp og vurdere om det er en selv som er idioten. Hilsen dame 40+ Anonymkode: 1a7d4...078 Det er jo mindretallet som er noe å bruke tiden på da, veldig få. Anonymkode: 244c2...605 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #15 Skrevet 18. juni 2022 Vært kvinne i 46 år. Kjenner ikke igjen dette i der hele tatt. De som har opplevd slike kvinner har vært uheldige, det er ikke vanlig. Er vel noen prosent av mennene også som ikke er særlig hyggelige. Anonymkode: 6a164...ff2 7 1
NiceOrNothing Skrevet 18. juni 2022 #16 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Kvinner og falskhet, at dere orker. Se på alle det falske kvinnelige "vennskapene" og "venninnegjengen" der alt er bare overfladisk bullshit. "ååå så hyggelig....såååå koselig..." "vi kan jo møøtes igjen daaa", dette betyr ofte nei. "ta en kaffe en dag daaa" øh, nei. "Sååå fin jakke", snur ryggen til...fy faen for ei stygge hu hadde fått seg. "Må smiiile masse, da er livet sååå braaa! Falske smil er jo det beste!" Mens innsiden skriker pga psyken er helt ødelagt. "Legge ut bilde på instagram, hvor fiint og perfekt liv jeg har" Mens alt rakner fullstendig. Om ei venninne er dum nok fillere og botox gjør jo flokken rundt det samme. Så må dere bli likt da, uansett. Gjør hva som helst for det. Anonymkode: 244c2...605 Foretrekker overfladisk hyggelig fremfor ekte og kritisk . Whatever rocks Your boat. 5
Gjest lurven Skrevet 18. juni 2022 #17 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jepp der har du ordet.. normal falsket...hva med å være oppriktig når man forholder seg til andre folk og ærlig ikke minst. Anonymkode: fb7ea...82a Fordi folk flest ikke tåler ærlighet, vil heller leve i en illusjon om at alt de sier og gjør er bra
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #18 Skrevet 18. juni 2022 lurven skrev (20 minutter siden): Fordi folk flest ikke tåler ærlighet, vil heller leve i en illusjon om at alt de sier og gjør er bra Stemmer det, kvinner er gode på dette gjennomsnittlig. Skal også bare høre det positive....ikke virkeligheten. Jeg har en venn som er coach/pt, driver på høyt nivå med folk som stiller i bodyfitness/building. Han har sett dette mønsteret i over 20år. Kvinner tåler ikke kritikk, men er verdensmestere på å kritisere andre og seg selv. Anonymkode: 244c2...605 1
Gjest lurven Skrevet 18. juni 2022 #19 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Stemmer det, kvinner er gode på dette gjennomsnittlig. Skal også bare høre det positive....ikke virkeligheten. Jeg har en venn som er coach/pt, driver på høyt nivå med folk som stiller i bodyfitness/building. Han har sett dette mønsteret i over 20år. Kvinner tåler ikke kritikk, men er verdensmestere på å kritisere andre og seg selv. Anonymkode: 244c2...605 Jepp men dette gjelder vel for menn også, men ikke i like stor grad, tror menn er mindre selvkritikske blant annet enn kvinner
Blåjojo Skrevet 18. juni 2022 #20 Skrevet 18. juni 2022 Kan ikke si jeg kjenner meg igjen. I min venninnegjeng er vi ærlige med hverandre, og det er noe alle setter stor pris på. Der er det lov å komme å fortelle at man har en dårlig dag og bli møtt med forståelse. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå