Gå til innhold

Du må bare ta kontakt, så kan vi sikkert gå på kafe eller noe...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan tolke dette? Du må bare ta kontakt, så kan vi sikkert gå på kafe eller noe...

Anonymkode: b9e87...f0d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer ann på tonefallet enten er det escape ut ellers så er det noen som vil ha kontakt

Anonymkode: b37a1...36b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kommer ann på tonefallet enten er det escape ut ellers så er det noen som vil ha kontakt

Anonymkode: b37a1...36b

Nøytralt tonefall. 

AnonymBruker
Skrevet

Tolker det nøyaktig som det ble sagt. Noen vil ha kontakt med deg eller bli bedre kjent.

Anonymkode: 2be13...4eb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En som bare er høflig. Har ikke spesielt ønske om å møtes, men føler han/hun må si noe.

Anonymkode: b4e95...c16

• Liker 9
Skrevet

Jeg ville tenkt at dette er en som vil møte deg, men som kanskje er litt usikker på om du vil det samme. Derfor legges det over på deg å ta kontakt hvis du ønsker.

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

En som bare er høflig. Har ikke spesielt ønske om å møtes, men føler han/hun må si noe.

Ok, så om jeg sender melding da, så vil personen bare komme med unnskyldninger om at det ikke passer eller la vær å svare?

Luckiness skrev (12 minutter siden):

Jeg ville tenkt at dette er en som vil møte deg, men som kanskje er litt usikker på om du vil det samme. Derfor legges det over på deg å ta kontakt hvis du ønsker.

Håper du har rett.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Tolker det nøyaktig som det ble sagt. Noen vil ha kontakt med deg eller bli bedre kjent.

Så bra, håper du har rett.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Luckiness skrev (17 minutter siden):

Enig.

Anonymkode: e3e20...fcd

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ok, så om jeg sender melding da, så vil personen bare komme med unnskyldninger om at det ikke passer eller la vær å svare?

Håper du har rett.

Håper jeg også 😅

Men dersom det skulle komme unnskyldninger e.l for å ikke møte så får du tolke at dette ble sagt av høflighet. Men før det bør man jo kunne tenke at det er ment når folk først sier slik. Hvilken setting ble dette sagt i da?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kom det fra en kvinne? Ikke ta det alvorlig, eller følg det opp.

Menn er mer direkte der, så da kan du evt følge opp.

Anonymkode: f0f34...e57

AnonymBruker
Skrevet

Kom det fra en kvinne? Ikke ta det alvorlig, eller følg det opp.

Menn er mer direkte der, så da kan du evt følge opp.

Anonymkode: f0f34...e57

Ja, det kom fra en kvinne og jeg er kvinne. 

Kommer uansett til å følge det opp å se. 

Gjest Villfisker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Det er jo bare teit. Har aldri sett på høflighetsløgner som høflige. Si heller det du mener, og hold kjeft hvis du ikke har noe å si. Mye bedre det.

AnonymBruker
Skrevet
Luckiness skrev (12 minutter siden):

Håper jeg også 😅

Men dersom det skulle komme unnskyldninger e.l for å ikke møte så får du tolke at dette ble sagt av høflighet. Men før det bør man jo kunne tenke at det er ment når folk først sier slik. Hvilken setting ble dette sagt i da?

Jeg sa til en bekjent at jeg ønsket å bli bedre kjent.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Enig.

Anonymkode: 6c230...77f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sa til en bekjent at jeg ønsket å bli bedre kjent.

Hvis det hadde vært meg så hadde jeg ment det. Samtidig er jeg alltid usikker selv når andre sier det til meg, for da tar jeg det som en sånn høflighetsgreie, sier det bare for å si det. 

Jeg er ikke så god på å ta kontakt selv, men jeg blir veldig glad når noen tar kontakt med meg. 

Jeg tror de fleste tar det for høflighetsgreie, noe de bare sier. Dessverre.

Anonymkode: cc9fd...b1f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme som "ja det kan vi sikkert" når jeg spør om vi skal treffes. 15 år siden siden de sendte den meldingen. .. Og jeg har ikke tatt kontakt med de etter. Det var det vennskapet..

Anonymkode: ef03b...f33

• Liker 2
Skrevet

Det er en dårlig måte. Hvorfor ikke bare spørre rett ut, vil du ta en kaffe en dag? Ellers kan det jo svinne ut i ingenting…

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det hadde vært meg så hadde jeg ment det. Samtidig er jeg alltid usikker selv når andre sier det til meg, for da tar jeg det som en sånn høflighetsgreie, sier det bare for å si det. 

Jeg er ikke så god på å ta kontakt selv, men jeg blir veldig glad når noen tar kontakt med meg. 

Jeg tror de fleste tar det for høflighetsgreie, noe de bare sier. Dessverre.

Kommer uansett til å ta kontakt, å se. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kommer uansett til å ta kontakt, å se. 

Det er fint. Da får du uansett vite, om det er det ene eller det andre. Og mente hun det så blir det en kaffekopp eller noe på dere. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...