Gå til innhold

åpne vedlegg, sikkerhetsinnstillinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke åpna vedlegg sendt til e-posten min. Kommer fram at sikkerhetsinnstillingene på maskina ikke godtar å åpne vedleggene. Og jeg som har bestillt flybilletter fra SAS på nettet. Jeg får altså ikke åpna reiseruta de har sendt meg :sur: Noen som vet hvordan jeg kan få fjernet disse innstillingene som gjør at jeg ikke får lov å åpne vedleggene??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,

gjerne fortell meg et par ting før jeg kan hjelpe deg. hvilket program bruker du for epost? og har du fått mailen inn i innboksen men mangler vedlegget?

Skrevet

Hvis du bruker Outlook (Express):

1. Klikk Verktøy - Alternativer

2. Klikk arkfanen Sikkerhet

Under Virusbeskyttelse, klikk VEKK "Ikke åpne filer som kan være potensielt skadelige"

3. Klikk OK

Skrevet

takker for svar! Men, får det fortsatt ikke til!

Bruker outlook express ja og hotmail. Jeg får fram mailen. Og jeg får åpnet noen vedlegg, men ikke alle. Reiseruta fra SAS f.eks er umulig å få fram. Kommer fram en boks om jeg ønsker å lagre eller åpne denne filen. Trykker på åpne, men så skjer det ingenting. Har Norton antivirusprogram. Kan det være noe der som sperrer tro?

Har åpna sperringene i outlook som jeg fikk tips om her. Men altså fortsatt problemer her.

Noen glupe datahoder her? Så blir jeg veldig glad for forslag... :)

Skrevet

Hvilken filendelse har denne reiseruten? Mulig det er i et format som du ikke har noe program for å å åpne fila?

Catzy

Skrevet

pdf ender det på. Hvilke program trenger man for å åpne det da tro?helt blank jeg...

Skrevet

Noen filer er også litt kranglete slik at de må lagres først man får åpnet de.

Har ikke windows et program assosiert med filen skal man vanligvis få beskjed om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...