AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #1 Skrevet 18. juni 2022 Når dere treffer nye mennesker, hva gjør dere for å bli bedre kjent og hva gjør dere for at de skal like deg? Anonymkode: 258cd...ef0
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #2 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når dere treffer nye mennesker, hva gjør dere for å bli bedre kjent og hva gjør dere for at de skal like deg? Anonymkode: 258cd...ef0 vær deg selv, ikke stress med at noen skal like deg... finn noen som har like interesser som deg. Snakk om det du liker og synes er gøy og interessant. Anonymkode: 7bbaa...af8 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #3 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): vær deg selv, ikke stress med at noen skal like deg... finn noen som har like interesser som deg. Snakk om det du liker og synes er gøy og interessant. Anonymkode: 7bbaa...af8 Men jeg skal vel ikke bare prate om meg? Anonymkode: 258cd...ef0
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #4 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Men jeg skal vel ikke bare prate om meg? Anonymkode: 258cd...ef0 Tror det der skjer naturlig hvis du treffer f.eks samme person flere ganger på ting. Som f.eks foreldre som må på avslutninger, grilling, osv osv... der er en arena hvor en kan bli kjent med nye mennesker. Og hvis noen ønsker å bli kjent med deg så vil du nok merke det. Ikke stress med det. Vær deg selv så vil nok de som liker deg akkurat slik du er sikkert ta mer kontakt med deg. Anonymkode: 0cd80...316
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå