Gå til innhold

Kvinner: hvordan liker du at din mann prøver seg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min mann er nemlig litt dårlig på det, og prøvinga går mot sin hensikt da jeg nesten bare blir irritert😅 

Hvordan liker du at iniativ til sex er? 

Anonymkode: c35b6...431

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tafsing, eller at han bare slenger meg mot veggen. Så lenge det ikke er "skal vi ha sex" eller noe lignende, det fungerer ikke for meg.

Anonymkode: 77cd2...a42

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke hvordan han tar initiativ til sex som betyr noe for meg, det er at han gjør det.

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Som regel er det tafsing eller litt klining som eskalerer. Eller at vi er enige om bare å kose litt før vi sovner, og så utarter det seg. 
Men om du er misfornøyd med måten han tar initiativ på, så bør du heller bare gjøre det selv.

• Liker 5
Skrevet

Når han drar meg inntil seg og klår på rumpa mi, da er vi i gang…

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Massasje som eskalerer, eller at han tar seg til rette og tar meg som han vil. 

Anonymkode: bb3f4...e49

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker godt når han stryker på meg, gjerne med litt fast grep oppover låret. At han kommer nærmere og nærmere til jeg er så kåt jeg begynner å bevege meg mot han så han skal treffe skikkelig. 

Det er også deilig om han holder rundt meg mens jeg vasker opp og kysser meg i nakken. Han holder tilbake med tafsingen til jeg nesten er overkåt. 

Anonymkode: db4c0...195

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

En stående klem bak fra, tett inntil seg så jeg kjenner utstyret  hans, da glir buksa fort av for å si det sånn. 

Anonymkode: 40263...4f6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En eller 2 dager før. Eller samme dag, kommer han f. eks bak meg på kjøkkenet og klasker meg lett på rompa. Eller stryker meg på en eller annen måte. Det er veldig kjekt å få oppmerksomhet fra mannen. 

Etter dette kan oppmerksomheten ta seg opp. Det er opp til meg når det blir sex. Den biten er ikke alltid så planlagt. Vi er ikke alene i huset. 

Det er ikke mye prat. Ting bare skjer. 

Anonymkode: 9b045...64d

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kyss, klem og flørting. Gjerne gjennom dagen. Det bygger opp stemning, forventninger, kåthet og det å være innstilt på sex. Gjerne presse seg inntil meg i starten. Kroppen min reagerer positivt på det når jeg ikke er for sliten, og jeg får en anledning til å si nei takk på ok måte før han virkelig gjør støtet. Kommer det ingen protester fra meg kan han gjerne kose og fingre litt. Eventuelt tar jeg over initiativet. 

Mye samme måte når jeg ønsker sex. Vi kjenner hverandre så godt at dialogen ofte er kroppslig, ikke verbal. 

Anonymkode: c171f...cc0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.6.2022 den 23.02):

Kyss, klem og flørting. Gjerne gjennom dagen. Det bygger opp stemning, forventninger, kåthet og det å være innstilt på sex. Gjerne presse seg inntil meg i starten. Kroppen min reagerer positivt på det når jeg ikke er for sliten, og jeg får en anledning til å si nei takk på ok måte før han virkelig gjør støtet. Kommer det ingen protester fra meg kan han gjerne kose og fingre litt. Eventuelt tar jeg over initiativet. 

Mye samme måte når jeg ønsker sex. Vi kjenner hverandre så godt at dialogen ofte er kroppslig, ikke verbal. 

Anonymkode: c171f...cc0

Mye språk som ikke er verbalt, ja :)

Anonymkode: e560f...3c2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.6.2022 den 6.54):

Hvordan liker du at iniativ til sex er? 

Anonymkode: c35b6...431

Åpent og direkte. Ikke subtilt med hinting etc.

Anonymkode: 8eca2...012

AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe snakk. Liker godt at han tar initiativ til en massasje, men det tar laaang tid før han nærmer seg innsiden av lårene osv. Derfra liker jeg at han slikker meg bakfra.

Anonymkode: 41cf7...dd5

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Mye språk som ikke er verbalt, ja :)

Og det er jeg ikke noe stor tilhenger av😅

initiativ må være direkte og åpent om det skal funke på meg. 
Beste er når partner bare forteller tydelig hva man vil.

AnonymBruker
Skrevet

Hva som helst bare initiativet er der.😆

Anonymkode: f3ccb...82f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Og det er jeg ikke noe stor tilhenger av😅

initiativ må være direkte og åpent om det skal funke på meg. 
Beste er når partner bare forteller tydelig hva man vil.

Nei, vi er forskjellige :)  Selv blir jeg ikke særlig tent av "lyst på kuk?", men kjærtegn funker ofte. Og som brukeren jeg siterte skrev, så kjenner man hverandre og man burde kjenne tegnene som sier at den andre er mottagelig eller ikke. Foretrekker at han skjønner det ut ifra responsen, så slipper jeg å avvise så direkte.

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker å bli kilt, spesielt på ryggen. Det er få ting som slår det... Og så begynner han å tafse litt mer.... Da skjønner hvor det bærer hen... 😁

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...