Gå til innhold

Opplevd at du og din partner har fått tilbake sexlivet som var sporløst forsvunnet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har opplevd å være sammen med en partner over mer enn 2-3 år UTEN sex men så etter mange år har funnet tilbake til sexlivet ?

Det er mange tråder om hvor mange som går uten sex,men er det noen oppmuntrende historier der ute? Kanskje noen har lakt om livsstilen og deretter har sex kommet tilbake inn i forholdet, eller at det bare kom en kveld hvor man hadde så lyst på hverandre igjen og at sexlivet kom tilbake etter det ect

Skjer det mirakler?

Vært sammen i med partner i 5 år totalt og første et og et halvt året var det bare kanin affærer og nå er det 3 og et halvt år siden vi hadde sex

. Det har vært mye forstyrrende elementer i livet blant annet dårlig helse, depresjoner og skandaler i familie m.m. Vi mistet alt som het tenning og det er begge enig i og jeg har prøvd veldig mye hardere enn han  å snakke oss tilbake til NOE av det vi hadde før,men han har ikke visst noen interesse eller samarbeidsvillighet fram til nå. Men siste måneden har ting lettet mer enn noen gang å vi har hatt en skikkelig sextalk om dere skjønner.. har sakt rett ut at jeg ikke kan klare å være i et forhold uten noen form for sex eller annen nærhet og at for meg holder det 2 gang i uka med samleie så er ikke ‘’pikken i fitta’’ som er fokus her.. Men når den jeg er sammen med ikke tar i meg på noen fysisk måte så har man grunn til å bli deprimert og det er han helt enig i. Han sier at jeg er veldig sexy i hans øyne og at det ikke er meg det er noe galt med. Han sier han har fått seg en enda kraftigere knekk enn meg psykisk og fysisk og at jeg har vært veldig hjelpsom ovenfor han og talmodig og lite kravstor og at det ikke er rart jeg syntes det blir trist å leve sånn. Selv om jeg skrev veldig mye om forholdet vårt nå så er det jeg har skrevet inn her kun tileggsinfo for hvorfor jeg spør om det finnes mirakler der ute. Ønsker ikke at meg og han skal avslutte det vi har. 

jeg spør ikke om hvem som har gjort feil her…KUN om noen har noen gang vært overbevist om at forholdet sitt kom til å ta slutt og at alle tog var passert ,men fått bevisst noe annet? Virker som at når skaden er gjort så er den gjort og da er det ikke bare bare å vende tilbake til det man hadde?

Anonymkode: cba41...be4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, var uten sex i fire år etter at yngste barnet ble født. Da barnet bikket 4 ble alt mye lettere. Vi fikk overskudd igjen og fant tilbake til hverandre. Vi fikk 3 barn med 2 års mellomrom, så det hjalp nesten som magi da de var 4, 6 og 8. 

Anonymkode: d25c5...485

• Hjerte 5
Skrevet

Skal mye til for at en mann mister lysten, og her er det tydeligvis ikke deg det er noe i veien med, heller ikke i hans øyne. Depresjon dreper mannens sexlyst. Hvordan er det med onani for ham? Hvis også dette er urovekkende sporadisk, så bør han oppsøke lege/psykolog.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ja, var uten sex i fire år etter at yngste barnet ble født. Da barnet bikket 4 ble alt mye lettere. Vi fikk overskudd igjen og fant tilbake til hverandre. Vi fikk 3 barn med 2 års mellomrom, så det hjalp nesten som magi da de var 4, 6 og 8. 

Anonymkode: d25c5...485

Taakk:) godt å høre! 

AnonymBruker
Skrevet
Dr. Lanke skrev (4 minutter siden):

Skal mye til for at en mann mister lysten, og her er det tydeligvis ikke deg det er noe i veien med, heller ikke i hans øyne. Depresjon dreper mannens sexlyst. Hvordan er det med onani for ham? Hvis også dette er urovekkende sporadisk, så bør han oppsøke lege/psykolog.

Han runker ikke tror jeg..føler rett og slett ikke at han gjør det selv om jeg ikke er Gud. Men jeg har tenkt hele veien at han ikke gjør det heller. Har spurt han om han kunne tenke seg å snakke med noen men han bytter tema hver gang. 

eneste at jeg tror ting begynner å letne så kanskje han har runke mer enn vanlig,hehe.

takk for innspill.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke helt uten sex, men vi fant tilbake etter en periode på 4 år med veldig lite sex. Det vil si ned til to ganger i året.

Da var problemet knute på tråden.

Hos dere er problemet psykisk sykdom. Det er noe helt annet så jeg er usikker på hvor relevant vår historie er.

Anonymkode: 31e20...adc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forsøk Red Pill Women på Reddit. 

Anonymkode: 1438d...35c

AnonymBruker
Skrevet

Får du ta på ham? Ligger dere i samme seng? Kanskje du har kjefter til å bryte den onde sirkelen? Forsiktig kjærlig, massasje. Forsøk om berøring kan være startskuddet for noe nytt?

Anonymkode: c2098...db1

Skrevet

Småbarnsperiode og husprosjekt er jo vanlige eksempler.

Noen kneiker krever bare energi av deg. Andre kneiker krever i tillegg vekst av deg.

Dessverre er det ikke uvanlig å møte en slik situasjon med at man mener at situasjonen (altså: forholdet) er "feil" og dermed man distanser seg både fra sine veivalg og de som man assosierer med disse.

AnonymBruker
Skrevet

Finne tilbake til sexlivet er noe man gjør når man finner veien til andre å ha sex med. Det er jo ingen som stopper å ha sex med noen man synes er spennende, attraktiv og det er nyskjerrighet rundt. Man stopper derimot å ha sex når man har prøvd alt med vedkommende, man kjenner personen og kroppen inn og ut.

Anonymkode: 28bfa...4c6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring var dessverre at det ikke var mulig å gå tilbake til å ha sex igjen. Her var det også psykisk sykdom hos mannen som var årsaken, og i tillegg store belastninger ellers for oss som familie. Her endte det med skilsmisse etter mange år uten sex. Jeg vil aldri inn i et sexløst forhold igjen, og har ikke tro på at sexlivet kan "gjenopplives". Det eneste man kan gjøre er å finne andre å ha sex med, enten innenfor forholdet (åpent forhold) eller etter at man blir skilt. 

Anonymkode: 82900...fe0

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Har skrevet inne her flere ganger om frustrert tørke. Vi har vært sammen i 15 år. Vi har flere barn men føles som om vi kun har hatt oss i unnfangelsen 😅 Første året var såklart fryd og gammen. Så ble det svært sjeldent. Gått tre år på det meste uten sex. Ellers 0-3 ganger i året...Gjennom 15(!!) År. Hos oss har det vært sykdom, mannens lave sexlyst (runker heller ikke), og rett og slett den terskelen man må over etter lang tørke.  Ingen tør ta steget etc. Vi er begge veldig glade i hverandre og har det veldig bra. Derfor har vi aldri vurdert å avslutte. Å begge har innrømt at vi flere ganger har hatt lyst på hverandre men vært redd for avisning...Min mann ønsker ikke mye sex, men jeg har mye høyere lyst, så han har vært redd for mine krav.

så til solskinnshistorien: Nå nylig begynte vi plutselig å ha sex igjen. Det er nok en kombinasjon av bedre helse, gode ting som skjer..Bedre økonomi, sommer etc. Nå har vi hatt sex med to dagers mellomrom og jeg håper det fortsetter. Ting kan alltid snu. Så lenge det er kjærlighet er det håp. Vi kommer alltid til å holde sammen, og med glede kan jeg akkurat nå se positivt og lysere på vår fremtid sammen! 

Anonymkode: 4d97f...59f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, merkelig og deilig. Har vært gift med samme dama i 33 år, vært sammen i 40 år. Har vaksne barn. Sex livet ebbet ut og tok mer eller mindre slutt for noen år siden. Det skyldes at min kone mistet interessen for sex. Jeg har hele tiden hatt behov og fantaserer om deilig sex omtrent daglig. Men har aldri  nevnt noe eller presset på. På grunn av mitt behov,  har jeg måttet klart meg på egenhånd.

Plutslig, her en lørdagskveld, kom ho over til meg i senga, merket hun var kåt. Du verden so våt, saftene formlig rann. Ho tok fullt initiativ, satte seg på meg og ridde som en erfaren cowboy jente. 

Lørdagen etter, når jeg kom fra jobb, disket hun opp med god mat og vin. Vi koste oss utover sene kvelden. I senga ble det reprise, ho var våt og utrolig kåt. Vi hadde den beste sex som kan tenkes. Forholdet vårt har alltid vært perfekt, men ikke fungert intimt. Nå er alt perfekt og deilig. Noen andre som har lignende erfaring? Og vet hva som kan være grunnen til dette? Nå i ettertid mistenker jeg at ho har fått bedre helse, fått diagnosen leddgikt og medisin. Ho har aldri nevnt noe om manglende sex lyst.

Jeg er lykkelig og glad for at også jeg har vært tålmodig desse årene og stelt pent med dama. Hilsen lykkelig mann i 60 årene.

Anonymkode: 63fc6...f2c

• Nyttig 1
Gjest Drigo
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.6.2022 den 3.25):

så til solskinnshistorien: Nå nylig begynte vi plutselig å ha sex igjen. Det er nok en kombinasjon av bedre helse, gode ting som skjer..Bedre økonomi, sommer etc. Nå har vi hatt sex med to dagers mellomrom og jeg håper det fortsetter. Ting kan alltid snu. Så lenge det er kjærlighet er det håp. Vi kommer alltid til å holde sammen, og med glede kan jeg akkurat nå se positivt og lysere på vår fremtid sammen! 

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg er lykkelig og glad for at også jeg har vært tålmodig desse årene og stelt pent med dama. Hilsen lykkelig mann i 60 årene.

Så bra!! 👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...