AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #101 Del Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er førskolelærer med fordypning i spesialpedagogikk. Ts Anonymkode: 85485...44d Jeg har samme utdannelsen, og er veldig glad for at vi ikke har dine holdninger i barnehagen her. Det motstrider med alt vi lærte gjennom utdanningen,samt verdiplattformen i Rp. Håper du er mer profesjonell på jobb, selv om man virkelig kan stille spørsmål ved verdiene og barnesynet ditt ut fra dine utsagn. Men mest av alt er jeg veldig glad for at mine barn ikke må forholde seg til deg om dagene. Anonymkode: 2ac33...f41 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #102 Del Skrevet 18. juni 2022 Min jente på 4 kommer ofte i barnehagen med sjuskete hår, men hun er jo helt nydelig uansett. For en overfladisk ting å henge seg opp i! Noen dager får vi børstes og satt pent opp og ser fin ut i barnehagen, noen dager børster og setter vi det opp også har hun rotet det til igjen før vi rekker å komme i barnehagen, noen dager rekker vi ikke å gjøre noe med håret. Men ofte bare nekter hun å bli dulla med. Og det er helt greit, min datter er en sterk selvstendig kvinne som kan få ha håret akkurat som hun vil, hun er ikke noen dukke. Anonymkode: 531ff...84d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #103 Del Skrevet 19. juni 2022 Jeg synes ikke dette handler om at barna ikke skal få påvirke selv eller at man skaper skjønnhetspress. Foreldre må tørre å være foreldre. Barn kan ikke få bestemme at de ikke vil gre seg, de ikke vil pusse tenner, ta medisiner, kle på klær etter passende vær,klippe negler, vaske bort rester av snørr og mat i fjeset. Dette er en del av dette. At ungene ikke vil ha dollete frisyrer er helt greit, men håret må vekk fra øynene ( pga syn!) og det er unødvendig med langt hår med matrester i. Dere er foreldrene, dere må tørre å sette grenser. Anonymkode: bb412...794 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #104 Del Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Min jente på 4 kommer ofte i barnehagen med sjuskete hår, men hun er jo helt nydelig uansett. For en overfladisk ting å henge seg opp i! Noen dager får vi børstes og satt pent opp og ser fin ut i barnehagen, noen dager børster og setter vi det opp også har hun rotet det til igjen før vi rekker å komme i barnehagen, noen dager rekker vi ikke å gjøre noe med håret. Men ofte bare nekter hun å bli dulla med. Og det er helt greit, min datter er en sterk selvstendig kvinne som kan få ha håret akkurat som hun vil, hun er ikke noen dukke. Anonymkode: 531ff...84d Nei, hun er ikke en «sterk selvstendig kvinne». Hun er et lite barn, og det er din jobb som forelder å oppdra henne. Dette inkluderer hygiene og stell. At barna ser nogenlunde velstelt ut er elementær omsorg. Anonymkode: 58f37...a1f 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #105 Del Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 18.6.2022 den 10.00): Og jeg synes det er ut til at du kaller meg barnehage tante fordi det er et uttrykk som forsvant på 70-tallet. Jeg er ikke en "tante", jeg har fire års pedagogisk utdannelse. Ts Anonymkode: 85485...44d Jeg forventer faktisk at en med fire års pedagogisk utdannelse er smartere enn å komme med slike uttalelser som i HI. Anonymkode: 73fe5...2e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #106 Del Skrevet 22. juni 2022 Hva faen? Anonymkode: 8eb80...2f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå