AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #1 Skrevet 17. juni 2022 Hei. Jeg sliter med mye spenninger i kroppen og gjort det alltid. Sliter mye med smerter i kroppen, overalt. Behov for å knekke ryggen hver dag og få massert beina og leggene, (rastløse bein som verker helt enormt ) vondt i bekkenet og får avogtil stråling ned i foten, har begynt å spenne kjeven og sliter med et trykk i hodet og ørene. ( takler nesten ikke lyd lenger heller om det har noe å si ) har også litt skjevhet i kroppen, og høyere på ene siden enn den andre. Og har en veldig fremover holdning som sikkert er årsak til ryggen. har skyhøy hvilepuls og sliter veldig med utmattelse. Klarer ikke og trene, og trenger hjelp. Finnes det noe hjelp til trening som går under frikort? Som man kan gå til 1-2 ganger i uken? hva bør jeg gå til? Jeg forstår ikke helt de forskjellige man kan få hjelp oss, men det MÅ være noen som kan massere, løse opp, kna, for det er det eneste som hjelper på verkingen og vondtene i kroppen. 😅 jeg har gått til fysio- hjalp ikke da det kun var øvelser, psykomotorisk fysio- hjalp ikke da det kun handlet om pust Ikke meningen å klage altså, er bare lei av å ha det sånn. håper noen har noen tips. Anonymkode: c5d29...4b6 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #2 Skrevet 25. juni 2022 Hva er det som er årsaken til disse plagene? Er du utredet? Er plagene bedre/verre på noe tid av døgnet? Anonymkode: 59233...54e 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #3 Skrevet 25. juni 2022 Spar pengene dine, start hos fastlegen. Massasje kan være fint som korttids lindring, men løser ikke de egentlige problemene dine. Anonymkode: d798b...905 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #4 Skrevet 25. juni 2022 Manuell terapeut vil jeg foreslå. Det er fysioterapeut med master. Kan manipulere, sette dype nåler i muskulatur, noen tilbyr laser eller trykkbølge behandling, massasje, øvelser osv. Du trenger ikke henvisning fra lege og hvis du har oppnådd frikort er det gratis. Anonymkode: 6b1bc...82c
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #5 Skrevet 25. juni 2022 Spenninger setter seg etterhvert dom smerter. Tror fysioterapeutene har gått bort fra massasje fordi det ikke virker på sikt. Trening og avspenning som gjelder nå. Anonymkode: 9660f...642
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå