Gå til innhold

Flappete bananpupper etter slanking

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde store, struttende meloner en gang i tiden. De pekte ut mot verden, var saftige og store og både menn og kvinner ga meg komplimenter for puppene mine. Jeg har alltid ansett de som mine fineste attributter.

Men så ble jeg gravid, gikk opp masse i vekt, ammet og slanket meg ned igjen, ble gravid igjen, la på meg enda mer, ammet, men gikk ikke ned i vekt på samme måte og måtte gjøre det gjennom kontrollert kosthold og trening. Jeg har nå gått ned 35 kilo og har blitt normalvektig. Hurra for meg...

Men puppene mine er ødelagt etter det kroppen har gått gjennom ser ut slappe bananer. De er i tilllegg blitt veldig flate så til og med blodårene har begynt å syns. De er så fæle og jeg har enorme komplekser. Tør ikke å være i intim med noen pga det og hater kroppen. 

Hva i verden kan jeg gjøre?? 

Anonymkode: 6359a...9d5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lær deg å akseptere de slik de nå er. Eller operer. Det må være lov. 

Anonymkode: bed8c...2c6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De blir kanskje fyldigere igjen med tiden? 

AnonymBruker
Skrevet

Det skjedde meg og. Hadde så fine  store pupper. Etter først å gå ned 30 kilo, så bli gravid og opp og ned 20 kilo og så ned 15 kilo til var de bare tomme skinnposer som hang og slang. Jeg synes det var grufullt å være naken, både alene og med menn. 

Jeg opererte meg for noen uker siden. Jeg vet ikke hvordan resultatet blir, men det ser allerede mye bedre ut enn det jeg hadde. Det er lov ❤️

Anonymkode: e7f40...a1a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Huden har strukket seg og innholdet har krympet.

Brystløft er vel det som gjelder om du skal strammes opp. 

Protese hadde jeg ikke turt å legge inn, men mange gjør jo det samtidig.

Anonymkode: 130aa...75f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man kan fylle på med eget fett, det har jeg lyst til :)  

Anonymkode: c22da...392

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg hadde store, struttende meloner en gang i tiden. De pekte ut mot verden, var saftige og store og både menn og kvinner ga meg komplimenter for puppene mine. Jeg har alltid ansett de som mine fineste attributter.

Men så ble jeg gravid, gikk opp masse i vekt, ammet og slanket meg ned igjen, ble gravid igjen, la på meg enda mer, ammet, men gikk ikke ned i vekt på samme måte og måtte gjøre det gjennom kontrollert kosthold og trening. Jeg har nå gått ned 35 kilo og har blitt normalvektig. Hurra for meg...

Men puppene mine er ødelagt etter det kroppen har gått gjennom ser ut slappe bananer. De er i tilllegg blitt veldig flate så til og med blodårene har begynt å syns. De er så fæle og jeg har enorme komplekser. Tør ikke å være i intim med noen pga det og hater kroppen. 

Hva i verden kan jeg gjøre?? 

Spm er forsåvidt hvor lenge siden du var gravid sist. Det tar jo en god del tid før de får igjen fasongen. Like store blir de jo ikke siden du er mindre i vekt. Også tenker jeg det er lov å jobbe litt med selv aksept når du både har vært gravid 2 ganger og gått ned 35 kg. Da tenker jeg du også har fått mange fordeler iht det boobsa har vært igjennom. Og det er en god grunn til å være ekstra stolt❤️

Anonymkode: c8ccf...305

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge er det siden du sluttet å amme, da? Jeg syns mine har fylt seg litt opp igjen etter ammeslutt - da var mine også litt punkterte. 

Jeg tenker det egentlige problemet er synet samfunnet rundt har på mammakropper, og at det liksom ikke skal synes hva man har gått igjennom og kjempet for: Å sette et nytt menneske til verden! Jeg syns de flappete magene og puppene våre burde bli hyllet. Vi gjør en uvurderlig jobb! Jeg skjønner det er kjipt om du føler puppene dine ikke er fine lenger, og jeg tror at vi hadde vært mye stoltere hvis jobben vi gjør hadde hatt høyere status. Du vet hvor hardt du har jobbet! 

Anonymkode: 53baa...69b

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvor lenge er det siden du sluttet å amme, da? Jeg syns mine har fylt seg litt opp igjen etter ammeslutt - da var mine også litt punkterte. 

Jeg tenker det egentlige problemet er synet samfunnet rundt har på mammakropper, og at det liksom ikke skal synes hva man har gått igjennom og kjempet for: Å sette et nytt menneske til verden! Jeg syns de flappete magene og puppene våre burde bli hyllet. Vi gjør en uvurderlig jobb! Jeg skjønner det er kjipt om du føler puppene dine ikke er fine lenger, og jeg tror at vi hadde vært mye stoltere hvis jobben vi gjør hadde hatt høyere status. Du vet hvor hardt du har jobbet! 

Anonymkode: 53baa...69b

Takk for støttende ord! Siste fødsel var for 4 år siden så det er nok lite håp om at de skal ta seg opp igjen 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det skjedde meg og. Hadde så fine  store pupper. Etter først å gå ned 30 kilo, så bli gravid og opp og ned 20 kilo og så ned 15 kilo til var de bare tomme skinnposer som hang og slang. Jeg synes det var grufullt å være naken, både alene og med menn. 

Jeg opererte meg for noen uker siden. Jeg vet ikke hvordan resultatet blir, men det ser allerede mye bedre ut enn det jeg hadde. Det er lov ❤️

Det høres veldig spennende ut. Håper resultatet blir slik du ønsker. Kan jeg spørre hvilken operasjon du har tatt?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det høres veldig spennende ut. Håper resultatet blir slik du ønsker. Kan jeg spørre hvilken operasjon du har tatt?

Brystløft og implantat. Kunne tatt bare løft, men kirurgen mente resultatet ble bedre med implantat i tillegg på grunn av all løshuden jeg hadde.

AnonymBruker
Skrevet

Få en konsultasjon hos kirurg og ta det derifra...

Anonymkode: 4fed9...641

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep

-Safiye, mod

AnonymBruker
Skrevet

Samme her, henger og slenger.

Om det bare er fire år siden siste fødsel (og kanskje bare 2 år siden du sluttet å amme?), ville jeg avventet litt. Jeg syns puppene fremstår som mer fyldige nå etter seks år, enn de gjorde for 2-3 år siden.

Jeg har ikke gjort noe annet med mine enn å rulle dem pent opp i en stødig bh 🤣 Eksen hadde jeg ingen skrupler med å vise dem til. Men var litt nervøs for å vise dem frem når jeg fikk ny partner.

Men han var velsignet mann. Det var bare: "oi, pupper 🤩🤣

Anonymkode: 5a69f...5c8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For å utdype litt så er det altså 4 år siden graviditet, 3 år siden ammeslutt og ca 3 mnd siden jeg nådde den vekten jeg ønsker å holde. Kan jeg forvente at puppene vil komme tilbake igjen eller i det minste fylles ut mer med tiden eller er eneste løsningen aksept eller operasjon? 

Ts. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...