Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle sammen!

Greia er at jeg har invitert en jente til Stavernfestivalen som jeg ble kjent med forrige helg. Men jeg har ett problem, og det er at jeg nå har innsett jeg ikke takler henne - altså, hun er frekk og spydig i kommentarene sine. 

Det er en 3 - dagers festival, og i utgangspunktet er vi en gjeng + henne som skal sove hos et familiemedlem jeg har der. Jeg klarer ikke å være med henne så lenge når jeg ikke engang liker ho (da klikker det faktisk for meg)..

Jeg skjønner jo at alle kan ikke være venn med alle, og alle passer ikke like godt sammen - vi er sistnevnte.

Så mitt spørsmål til dere: Har dere forslag til hva jeg kan gjøre med dette problemet?

Anonymkode: ba745...7dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei alle sammen!

Greia er at jeg har invitert en jente til Stavernfestivalen som jeg ble kjent med forrige helg. Men jeg har ett problem, og det er at jeg nå har innsett jeg ikke takler henne - altså, hun er frekk og spydig i kommentarene sine. 

Det er en 3 - dagers festival, og i utgangspunktet er vi en gjeng + henne som skal sove hos et familiemedlem jeg har der. Jeg klarer ikke å være med henne så lenge når jeg ikke engang liker ho (da klikker det faktisk for meg)..

Jeg skjønner jo at alle kan ikke være venn med alle, og alle passer ikke like godt sammen - vi er sistnevnte.

Så mitt spørsmål til dere: Har dere forslag til hva jeg kan gjøre med dette problemet?

Anonymkode: ba745...7dd

1, slutte å invitere folk før du kjenner de skikkelig .2: skriv en kort melding til henne å skriv at familiemedlemmet dere skal sove over hos, ikke lar deg få ta med flere . At hun gjerne må komme til festivalen , men må finne seg annen overnatting . 

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...