AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #1 Skrevet 17. juni 2022 Jeg synes ikke det er ok siden de har hatt fullt mulighet til å fortelle det. Føler meg sviktet nok en gang, siste dråpen nå. Anonymkode: 9edd2...e1c
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #2 Skrevet 17. juni 2022 Det tilsvarer 4-5 mnd så ja ganske alvorlig. Anonymkode: 9edd2...e1c
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #3 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg synes ikke det er ok siden de har hatt fullt mulighet til å fortelle det. Føler meg sviktet nok en gang, siste dråpen nå. Anonymkode: 9edd2...e1c Så med andre ord hadde ikke du kontakt med foreldrene dine mellom jul og påske? Anonymkode: 1bc12...af6 17 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #4 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så med andre ord hadde ikke du kontakt med foreldrene dine mellom jul og påske? Anonymkode: 1bc12...af6 Mye likes igjen ser jeg. Hvorfor tror du det? Jeg har fått gratulasjoner på min bursdag slutten av april jeg har takket for bl annet. Anonymkode: 9edd2...e1c
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #5 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Mye likes igjen ser jeg. Hvorfor tror du det? Jeg har fått gratulasjoner på min bursdag slutten av april jeg har takket for bl annet. Anonymkode: 9edd2...e1c Mye likes? Har du kun kontakt med dine foreldre rundt bursdager? Da forstår jeg at det ikke nødvendigvis ble nevnt. Anonymkode: 29fb6...230 5
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #6 Skrevet 17. juni 2022 Ja selvsagt var det du tok fra det 😅 Gud er det mulig ja det har vært kontakt før min bursdag før jul før påske og etter påske. Snakk om å måtte å få det inn i teskjeer KG 👍 Anonymkode: 9edd2...e1c
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #7 Skrevet 17. juni 2022 Jeg har opplevd noe lignende fra min familie. Fikk ikke vite at min mor var døden nær før etter det hadde skjedd. Da hadde vi hatt litt kontakt så jeg visste at hun var syk, men trodde ikke det var så alvorlig når jeg spurte om jeg skulle komme og fikk beskjed om at det ikke var nødvendig. Da skjønte jeg at jeg ikke var en del av familien sånn som jeg ønsket så forholdet mellom oss ble ikke noe bedre av det akkurat. Men det sier vel noe om hva slags forhold man har til foreldrene sine når man blir holdt utenfor på den måten. Anonymkode: 91d9e...b72 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #8 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har opplevd noe lignende fra min familie. Fikk ikke vite at min mor var døden nær før etter det hadde skjedd. Da hadde vi hatt litt kontakt så jeg visste at hun var syk, men trodde ikke det var så alvorlig når jeg spurte om jeg skulle komme og fikk beskjed om at det ikke var nødvendig. Da skjønte jeg at jeg ikke var en del av familien sånn som jeg ønsket så forholdet mellom oss ble ikke noe bedre av det akkurat. Men det sier vel noe om hva slags forhold man har til foreldrene sine når man blir holdt utenfor på den måten. Anonymkode: 91d9e...b72 Ja virkelig slik har det vært hele mitt den siste som visste noe. Og resten av familien og tilskuere sier det er din feil. Anonymkode: 9edd2...e1c
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #9 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har opplevd noe lignende fra min familie. Fikk ikke vite at min mor var døden nær før etter det hadde skjedd. Da hadde vi hatt litt kontakt så jeg visste at hun var syk, men trodde ikke det var så alvorlig når jeg spurte om jeg skulle komme og fikk beskjed om at det ikke var nødvendig. Da skjønte jeg at jeg ikke var en del av familien sånn som jeg ønsket så forholdet mellom oss ble ikke noe bedre av det akkurat. Men det sier vel noe om hva slags forhold man har til foreldrene sine når man blir holdt utenfor på den måten. Anonymkode: 91d9e...b72 Jeg er bitter fordi jeg vet at min eldre mor antalgvis er døende og skuffet å ikke få beskjed... Min feil som er den yngste og barnet i familien. Anonymkode: 9edd2...e1c
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #10 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ja selvsagt var det du tok fra det 😅 Gud er det mulig ja det har vært kontakt før min bursdag før jul før påske og etter påske. Snakk om å måtte å få det inn i teskjeer KG 👍 Anonymkode: 9edd2...e1c Du skriver jo fullstendig usammenhengende, så det er temmelig uklart for oss andre å forstå når du har/ikke har hatt kontakt med foreldrene dine... Anonymkode: 5ca63...961 34 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #11 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja virkelig slik har det vært hele mitt den siste som visste noe. Og resten av familien og tilskuere sier det er din feil. Anonymkode: 9edd2...e1c Ja, jeg tok det veldig tungt da. Jeg var endel yngre da og veldig kjipt at andre søsken, tanter osv har visst det, men ikke jeg. Anonymkode: 91d9e...b72 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #12 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har opplevd noe lignende fra min familie. Fikk ikke vite at min mor var døden nær før etter det hadde skjedd. Da hadde vi hatt litt kontakt så jeg visste at hun var syk, men trodde ikke det var så alvorlig når jeg spurte om jeg skulle komme og fikk beskjed om at det ikke var nødvendig. Da skjønte jeg at jeg ikke var en del av familien sånn som jeg ønsket så forholdet mellom oss ble ikke noe bedre av det akkurat. Men det sier vel noe om hva slags forhold man har til foreldrene sine når man blir holdt utenfor på den måten. Anonymkode: 91d9e...b72 Og jeg visste ikke før sykeopholdet ved en tilfeldighet. Det er fortsatt ikke mine foreldre jeg har fått vite det ifra. Anonymkode: 9edd2...e1c
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #13 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, jeg tok det veldig tungt da. Jeg var endel yngre da og veldig kjipt at andre søsken, tanter osv har visst det, men ikke jeg. Anonymkode: 91d9e...b72 Ja kjenner meg igjen. Alltid vært eskludert. Anonymkode: 9edd2...e1c
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #14 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du skriver jo fullstendig usammenhengende, så det er temmelig uklart for oss andre å forstå når du har/ikke har hatt kontakt med foreldrene dine... Anonymkode: 5ca63...961 Det ligger ganske implisitt i hi at ts har opplevd lignende ting før. Anonymkode: 91d9e...b72 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #15 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det ligger ganske implisitt i hi at ts har opplevd lignende ting før. Anonymkode: 91d9e...b72 Takk ❤️ Anonymkode: 9edd2...e1c
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #16 Skrevet 17. juni 2022 Deg igjen..... Fikk du ikke svarene du ville ha i den første tråden om NØYAKTIG det samme? Anonymkode: 921b8...cfb 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #17 Skrevet 17. juni 2022 Råtne mennesker de foreldrene du har. De vet nok at du har et nært forhold med din bror, men lot være å informere deg fordi de er sjalu. Hinsides. Anonymkode: a379d...0b7 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #18 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Deg igjen..... Fikk du ikke svarene du ville ha i den første tråden om NØYAKTIG det samme? Anonymkode: 921b8...cfb Nei siden tråden min ble stengt av admin av grunn at min tittel på tråden var mangelfull. Jeg refererer til admin her på Kvinneguiden. Anonymkode: 9edd2...e1c
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #19 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Råtne mennesker de foreldrene du har. De vet nok at du har et nært forhold med din bror, men lot være å informere deg fordi de er sjalu. Hinsides. Anonymkode: a379d...0b7 Takk ❤️ Dessverre har jeg ikke noe godt forhold til med noen av mine søsken. Anonymkode: 9edd2...e1c
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #20 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det ligger ganske implisitt i hi at ts har opplevd lignende ting før. Anonymkode: 91d9e...b72 Mulig det. Jeg har også lest svarene fra ts... Anonymkode: 5ca63...961 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå