Gå til innhold

Han vil ikke lenger ha barn med meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi møttes for over et år siden. Jeg er godt oppi 30 årene. Han gjentok mange ganger at om jeg ville ha barn noen gang så skulle vi fikse det. Han sa at han visste jeg hadde dårlige erfaringer med min tidligere graviditet og han syns jeg fortjente en god en som jeg ønsket. Dette var gjentagende i hele vår prosess i starten av vårt forhold. Han ville jeg skulle flytte inn hos han veldig fort og er ganske kontrollerende. Plutselig etter jeg hadde gjort det, el en måned senere kanskje sier han at hvis jeg vil ha barn så må jeg finne noen andre. Han hadde visst aldri ment det alvorlig at han ville ha barn med meg. Nå sitter jeg midt oppi det med bonusbarn, egne barn og tilogmed barnebarn (hos han) og er egentlig bare lei meg. Jeg er blitt glad i hans barn. Han er til tider verbalt voldelig nå mot meg og har også slått meg ved noen anledninger . Alt er bare virvar for meg nå hvor jeg føler meg låst i en situasjon med en noe utagerende mann, alle mødrene til hans tidligere barn, at jeg alltid blir nedprioritert og i det hele tatt. Jeg føler meg så dårlig . Men hver gang jeg prøver å gå så skal han endre seg og ordne alt og alt skal bli så bra. Jeg føler jeg er endestasjonen i livet hans som kun skal stille opp med et hull og selskap og hjelp til ene ungen hans når han har den. Er det menn der ute sø ønsker jeg gjerne svar om hva denne mannen egentlog driver med. Han har barn med 3 andre før meg...

Anonymkode: 07232...269

• Liker 2
  • Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du bare går. Ikke gidd dette.

Anonymkode: 35e2c...95d

• Liker 30
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du ha barn med en voldelig mann?

Anonymkode: faca9...59a

• Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Flytt ut.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Ikke kast bort tiden din på han mer. 

Gå fra han asap og date noen normale mannfolk. 

Anonymkode: 5553a...8b2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke en person du bør ha lyst på barn med. Røm mens du kan! 

Anonymkode: bb19f...a4c

• Liker 12
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette er trist og lese, vil du virkelig ha barn men denne mannen? Det er så mange røde flagg som det kan få. Barn med flere og er voldelig, er det sånn du vil ha det og ikke minst la dine barn vokse oppi et sånn miljø? Sånne personer endrer seg ikke og det vil bli verre. Du må få hjelp til og komme deg ut av dette. Sånn som du skriver så er han manipulerende og volden vil ikke stoppe. Vil du ende med og sitte der og være underkuet og miste selvtilliten din for plutselig har du det. få noen du stoler på til og hjelpe deg til og komme deg vekk. 

Anonymkode: f179c...ae6

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil for det første ikke ha barn med en voldelig mann. Jeg er bare nå forvirra og lei meg egentlig. Han har et godt forhold til sine barn, men veldig variabelt til sine ekser . Poenget mitt er at jeg er sent i mine 30 år og føler meg lurt ned hit med hans ønske om å få barn med meg osv. også nå føler jeg at jeg sitter i en veldig vond situasjon . 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Så bra at du ikke får barn med han! 

Anonymkode: e5e33...fd7

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette er trist og lese, vil du virkelig ha barn men denne mannen? Det er så mange røde flagg som det kan få. Barn med flere og er voldelig, er det sånn du vil ha det og ikke minst la dine barn vokse oppi et sånn miljø? Sånne personer endrer seg ikke og det vil bli verre. Du må få hjelp til og komme deg ut av dette. Sånn som du skriver så er han manipulerende og volden vil ikke stoppe. Vil du ende med og sitte der og være underkuet og miste selvtilliten din for plutselig har du det. få noen du stoler på til og hjelpe deg til og komme deg vekk. 

Anonymkode: f179c...ae6

Nei, egentlig ikke. Men per nå så er jeg bare såret. For han demonstrativt driter i avtaler han har lagt for koselige ting vi to skal gjøre sammen om en av mødrene til ungene hans ringer. Og jeg ville i utgangspunktet ha flere barn, og visste ikke at han var sånn. Han var veldig opptatt av det med barn i starten av forholdet. Og å gjøre meg til verdens lykkeligste . Og nå sitter jeg med en mann som på ingen måte vil ha barn med meg og i tillegg daglig forteller meg hvor dårlig jeg er til alt. Jeg er bare sliten av alt.

AnonymBruker
Skrevet

Du skal prise deg lykkelig over at du ikke har blitt gravid! LØØØØØØP og aldri se deg tilbake! Dette blir aldri bedre, bare mye, mye verre! 

Anonymkode: d23ac...a99

• Liker 15
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Få barna dine vekk fra dette hjemmet. Nå, før du mister dei. 

Anonymkode: fa14b...c63

• Liker 12
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ts, du spør hva denne mannen egentlig driver med. Det du bør spørre om er hva er det du driver med?

Kom deg ut av denne parodien på et forhold, og ta vare på deg selv og dine.

Anonymkode: 893cc...4d7

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Vi møttes for over et år siden. Jeg er godt oppi 30 årene. Han gjentok mange ganger at om jeg ville ha barn noen gang så skulle vi fikse det. Han sa at han visste jeg hadde dårlige erfaringer med min tidligere graviditet og han syns jeg fortjente en god en som jeg ønsket. Dette var gjentagende i hele vår prosess i starten av vårt forhold. Han ville jeg skulle flytte inn hos han veldig fort og er ganske kontrollerende. Plutselig etter jeg hadde gjort det, el en måned senere kanskje sier han at hvis jeg vil ha barn så må jeg finne noen andre. Han hadde visst aldri ment det alvorlig at han ville ha barn med meg. Nå sitter jeg midt oppi det med bonusbarn, egne barn og tilogmed barnebarn (hos han) og er egentlig bare lei meg. Jeg er blitt glad i hans barn. Han er til tider verbalt voldelig nå mot meg og har også slått meg ved noen anledninger . Alt er bare virvar for meg nå hvor jeg føler meg låst i en situasjon med en noe utagerende mann, alle mødrene til hans tidligere barn, at jeg alltid blir nedprioritert og i det hele tatt. Jeg føler meg så dårlig . Men hver gang jeg prøver å gå så skal han endre seg og ordne alt og alt skal bli så bra. Jeg føler jeg er endestasjonen i livet hans som kun skal stille opp med et hull og selskap og hjelp til ene ungen hans når han har den. Er det menn der ute sø ønsker jeg gjerne svar om hva denne mannen egentlog driver med. Han har barn med 3 andre før meg...

Hva han driver med ? Utnytter deg. Å hva driver du med? Lar det skje 🙈 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nei, egentlig ikke. Men per nå så er jeg bare såret. For han demonstrativt driter i avtaler han har lagt for koselige ting vi to skal gjøre sammen om en av mødrene til ungene hans ringer. Og jeg ville i utgangspunktet ha flere barn, og visste ikke at han var sånn. Han var veldig opptatt av det med barn i starten av forholdet. Og å gjøre meg til verdens lykkeligste . Og nå sitter jeg med en mann som på ingen måte vil ha barn med meg og i tillegg daglig forteller meg hvor dårlig jeg er til alt. Jeg er bare sliten av alt.

Ta på deg voksentrusa di å gå fra han. Å spar barnet ditt for å ha en vits av en mann til ste-pappa.

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hør på alle rådene su har fått og start prosessen med å komme deg bort. Det er ikke et nederlag, en ekkel lærepenge, men ikke et nederlag. Du har ikke gjort noe annet enn å forvente at han var et normalt menneske. Men så varehandel ikke det.

1. Økonomi: sørg for at du ikke har noe økonomiske forpliktelser til han som Han kan utnytte 

2.barn og dyr: legg en plan for hvor disse skal være/ hvordan det blir best for dem når du drar. etter sommerferien er for eksempel en fin anledning å bytte skole, så handle snart

4. nytt bosted: ikke et ord til ham før su har fikset seg et sted å bo. Så flytter du bare og han får ikke lov å få tid til å begynne å love bot og bedring. Du finner sted og bo, også flytter du raskt ut. Få hjelp av venninner om du kan. Viktige personlige eiwndeler legger du vekk et annet sted i tid. Ta det som råd fra ei som mistet alle barndomsbilder og kjære minner. Vitnemål og  alt. Fordi han brente de etter at jeg forlot ham.

5. Hvordan vil han reagere; tenk igjennom hva som er mest sannsynlige reaksjon fra ham. Kommer han til å plage deg når su drar? Trusler, vold? Lovnader om bot og bedring. Bør du snakke med politiet f.els

Anonymkode: 89363...6b3

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

TS, du er i et voldelig forhold og han manipulerer deg til å bli. Det eneste du skal gjøre nå er å bruke all din energi på å få deg selv og barnet ditt bort fra denne mannen. Tenk på hva det gjør med barnet ditt å vokse opp i et voldelig hjem, selv om barnet ikke ser selve volden så merket barnet stemningen, din redsel og hans sinne. Du MÅ bort fra denne mannen.

Jeg skjønner det ikke er så lett når man er hjernevasket i et voldelig forhold, men ring nærmeste krisesenter og snakk med dem - de er gode å snakke med om slike ting og kan hjelpe deg med konkrete planer. Her er en oversikt over lokale krisesenter: https://www.krisesenter.com/finn-ditt-krisesenter/ 

TS, denne mannen er farlig og manipulativ. Selvfølgelig løy han den gangen, og han lyver om alt nå. Bare start prosessen med å komme deg unna. 

Anonymkode: 43be4...4bc

• Liker 8
Skrevet

Det som hadde vært enda verre enn situasjonen du sitter i i dag, hadde vært om du hadde fått barn med denne mannen. Du sier at han er både verbalt og fysisk voldelig. Du vet innerst inne at dette ikke er ok oppførsel fra ham. Jeg forstår likevel at når man er i et forhold er det mye lettere å se de røde flaggene utenifra enn innenfra. Har du venner eller familie som du vet er av typen "no bullshit"? kontakt dem! Be om hjelp. Dette er ikke ok.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Synes det høres veldig manipulerende ut. Først lover han deg mye og ønsker akkurat det samme som deg. Og nå som dere er godt etablerte og har flyttet sammen, så endrer han mening fordi han vet du ikke forlater han så lett nå. Slik atferd hadde min tidligere «stefar». Mamma hadde hele tiden et håp om at det ble bedre, men det ble kun verre. Det startet med manipulering, så verbal vold og etterhvert fysisk vold. Jeg sier ikke at fysisk vold nødvendigvis vil bli en del av din hverdag, men verbalt vold kan skade like mye! 

Her er det mange knallrøde flagg, dessverre. Jeg håper du innser at du fortjener SÅ mye bedre, og går fra han 😕❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg vil for det første ikke ha barn med en voldelig mann. Jeg er bare nå forvirra og lei meg egentlig. Han har et godt forhold til sine barn, men veldig variabelt til sine ekser . Poenget mitt er at jeg er sent i mine 30 år og føler meg lurt ned hit med hans ønske om å få barn med meg osv. også nå føler jeg at jeg sitter i en veldig vond situasjon . 

Du ble lurt.

Beklager, men det er åpenbart den brutale sannheten her.

Du ble manipulert, bevisst trykket på alle de knappene hos deg som han visste ville få en kvinne sent i tredveårene med stort barneønske til å ignorere alle varselklokker og la seg lulle inn i hans rosa drøm om alt som skulle bli perfekt.

Skjønner det er fryktelig vondt å innse ❤️ men kjemp for deg selv og framtiden til både deg og barna dine - kom deg vekk fra denne mannen.

Han er kontrollerende, har slått deg, og manipulert deg inn i relasjonen ved å love deg barn. Hva mer er det å lure på?

Anonymkode: 2b816...8a2

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...