AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #21 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det må nesten være psykologen som bestemmer at pasienten bare kaster bort tiden hennes. Ikke vi på KG som kun kjenner til en brøkdel av historien. Anonymkode: c7f31...ef6 Kaste bort tiden til psykologen når hun blir betalt flesk? 🙄 Det er i såfall TS sin egen tid og penger hun sløser med. Anonymkode: 6ef17...030
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #22 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja er kanskje derfor ventelistene er så lange også. Det tar lang tid å bli bedre om man drar dit og snakker om alt det morsomme du gjør halve timen. Hadde folk faktisk utnytta plassen sin bedre så hadde flere fått raskere hjelp. Anonymkode: 77d27...33f Herlighet. Det er en del av behandlingen. Mange har hatt en mur over seg som de har stengt inne i årevis. Det er en forsvarsmekanisme, overlevelsesstrategi, og for mange tar det lang tid før de klarer å bryte den muren. Helt vanlig som man må jobbe seg gjennom. Anonymkode: 80ae3...5b4 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #23 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Kaste bort tiden til psykologen når hun blir betalt flesk? 🙄 Det er i såfall TS sin egen tid og penger hun sløser med. Anonymkode: 6ef17...030 Innlegget var ikke svar på trådstarters innlegg. Du må se hvem som blir sitert. Anonymkode: cc933...9cc
Jytte Skrevet 19. juni 2022 #24 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fra lenken din: Dissosiativ lidelse er i Helsedirektoratets medisinske kodeverk ICD-10 beskrevet som en tilstand kjennetegnet ved manglende integrasjon av ulike minner om fortiden, identitetsbevissthet og umiddelbare sansefornemmelser, og tap av kontroll over kroppsbevegelser. Det er vel ingenting i trådstarters innlegg som tyder på at hun har dette? Anonymkode: c7f31...ef6 Du har rett. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Enig i det. Jeg fjaser bort mye når jeg er i møte med leger, det er rett og slett en unnvikelse strategi og den eneste mestringstrategien jeg har når jeg er redd følelser skal komme frem. Anonymkode: f6c78...e7a Samme har jeg opplevd. Psykologen var grei, og for det meste snakket vi om problemene, men også om andre ting. Til slutt føltes det som å snakke med en gammel studiekamerat. Jeg trodde kanskje du tenderte til å dissoatere. Psykologen (har journalen) mente at jeg gjorde det en gang, slet og sliter fremdeles med traumer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå