Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags utdanning har du? 

Hva slags bedrift jobber du i? 

Hva tjener du? 

Jeg jobber som journalist, men jeg ønsker å bytte beite. Elsker å skrive, og har nettopp tatt et skrivekurs innenfor content/innhold. Jeg har ingen markedsføring - utdannelse, men vet ikke om jeg trenger det? 

Takker for svar 😊

Anonymkode: f7526...dbb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg har verken journalistutdanning eller utdannelse innenfor markedsføring, men har jobbet som tekstforfatter og er nå markedssjef. Er du god med ord, kommer du langt! 😊

Anonymkode: 3f868...f49

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hei! 

Jeg har verken journalistutdanning eller utdannelse innenfor markedsføring, men har jobbet som tekstforfatter og er nå markedssjef. Er du god med ord, kommer du langt! 😊

Kan jeg spørre hvordan du fikk jobb som tekstforfatter?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hei! 

Wow! Så inspirerende å høre! 😃🙌

I hva slags bedrift har du jobbet som tekstforfatter? 
Har du noen tips til meg for å komme meg innafor bransjen?

Jeg tenkte at det kanskje kunne hjulpet meg skaffe meg et par content - oppdrag til høsten, for å ha noen andre arbeidsprøver enn artikler jeg har skrevet å vise til. 
Har også tatt et skrivekurs gjennom HvabeHager, som rettet mot innholdsmarkedsføring. 

Har pr.dags dato en jobb jeg ikke trives i, og det eneste jeg tenker på er å jobbe med tekstproduksjon på fulltid 🙏

Ts 

Anonymkode: f7526...dbb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...