AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #1 Skrevet 17. juni 2022 Hva slags utdanning har du? Hva slags bedrift jobber du i? Hva tjener du? Jeg jobber som journalist, men jeg ønsker å bytte beite. Elsker å skrive, og har nettopp tatt et skrivekurs innenfor content/innhold. Jeg har ingen markedsføring - utdannelse, men vet ikke om jeg trenger det? Takker for svar 😊 Anonymkode: f7526...dbb
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #2 Skrevet 18. juni 2022 Hei! Jeg har verken journalistutdanning eller utdannelse innenfor markedsføring, men har jobbet som tekstforfatter og er nå markedssjef. Er du god med ord, kommer du langt! 😊 Anonymkode: 3f868...f49
Tatja Skrevet 18. juni 2022 #3 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hei! Jeg har verken journalistutdanning eller utdannelse innenfor markedsføring, men har jobbet som tekstforfatter og er nå markedssjef. Er du god med ord, kommer du langt! 😊 Anonymkode: 3f868...f49 Kan jeg spørre hvordan du fikk jobb som tekstforfatter?
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #4 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hei! Jeg har verken journalistutdanning eller utdannelse innenfor markedsføring, men har jobbet som tekstforfatter og er nå markedssjef. Er du god med ord, kommer du langt! 😊 Anonymkode: 3f868...f49 Wow! Så inspirerende å høre! 😃🙌 I hva slags bedrift har du jobbet som tekstforfatter? Har du noen tips til meg for å komme meg innafor bransjen? Jeg tenkte at det kanskje kunne hjulpet meg skaffe meg et par content - oppdrag til høsten, for å ha noen andre arbeidsprøver enn artikler jeg har skrevet å vise til. Har også tatt et skrivekurs gjennom HvabeHager, som rettet mot innholdsmarkedsføring. Har pr.dags dato en jobb jeg ikke trives i, og det eneste jeg tenker på er å jobbe med tekstproduksjon på fulltid 🙏 Ts Anonymkode: f7526...dbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå