Xina Skrevet 13. november 2005 #1 Skrevet 13. november 2005 Er det noen her som har tatt fettsuging, som kan hjelpe meg med noen spm? Hvor på kroppen fettsugde du deg? Er du fornøyde med resultatet? Er det smertefullt? Når kan jeg i jobb igjen etterpå? (er kokk) Kan jeg kjøre hjem selv dagen etterpå? (ca 3 timers kjøring) Vurderer og fettsuge magen og flankene på nyåret. Takker for svar
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #2 Skrevet 13. november 2005 Jeg opererte flankene for et år siden, men er ikke helt fornøyd. Det kunne blitt tatt mer, og det er også noe ugjevnheter noen steder. Dette tror jeg egentlig det bare er jeg som ser. Det var ikke spesielt smertefullt. Fikk lokalbedøvelse og ble kraftig neddopa, men var ikke i narkose. Fikk med meg noen piller hjem etterpå som jeg skulle ta ved smerter, men trengte ikke så mye egentlig. Det var ømt og sårt spesielt det første døgnet etterpå, men jeg vil ikke si det var vondt. Har opplevd verre. Vanskelig å reise seg og sitte godt de første dagene, og det å ligge på ryggen var litt komplisert. Var hoven en god stund også. Man må gå med en stram panty for å holde hevelsen nede, og for at fettet skal "vokse" sammen igjen. (Ved fettsunging så suger de ut "streker" og fettet rundt må dermed presses sammen for at området skal bli mindre.) Etter en uke kunne jeg gå tilbake til studiene. Du kan IKKE kjøre etter en sånn operasjon. Du er helt i ørska i mange, mange timer. Dagen etterpå vil jeg også tro at det vil være vanskelig å kjøre hjem pga. ømhet og noe smerter. Ta en taxi eller få noen til å kjøre deg hjem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå