Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2002 #1 Del Skrevet 18. oktober 2002 og ikke skyld på FrP!! Dette er AP, H og KRF's verk!!!!! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=6187972 Jo flere voldtekter det blir desto flere stemmer til Carl!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2002 #2 Del Skrevet 18. oktober 2002 og regjeringen har bestemt at juletentamen skal kuttes. http://www.ta.no/64/11/01/3.html Vi må heller bruke det på å lønne UDI ansatte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dr. ian Skrevet 18. oktober 2002 #3 Del Skrevet 18. oktober 2002 Ja, den holdningen til voldtekter som du utviser her gir meg VIRKELIG tro på at Carl & gutta kommer til å prioritere dette... Like mye som de kommer til å prioritere gamle, syke og andre svake grupper, kanskje? :blunke: Hvis de havner i posisjon og ikke kan bruke dem som salgsargument lenger, mener jeg. dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2002 #4 Del Skrevet 18. oktober 2002 Poenget er at hvis FrP hadde bestemt, så hadde disse individene aldri kommet inn i landet!!! Var det vanskelig å forstå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 18. oktober 2002 #5 Del Skrevet 18. oktober 2002 Refererer til Siv Jenssens særdeles gjennomtenkte utsagn på holmgang her forleden: "selvfølgelig skal vi gi til de som ikke har noe... men vi kan ikke ta pengene fra de som allerede har mye penger". Rein og skjær logikk??! Snakk om å tenke langsiktig... Kjære gjesten vår... tror du virkelig FrP vil gjøre Norge til et bedre sted? Hva med å tenke omigjen? Ha en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rani Skrevet 18. oktober 2002 #6 Del Skrevet 18. oktober 2002 Gjest, ser du ikke at denne måten å drive valgkampanje på skader Frp mer enn det gagner? Hva tror du Carl. I vil si dersom jeg tipset ham om de innleggene du legger inn her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2002 #7 Del Skrevet 18. oktober 2002 OK, jeg avslutter her og konkluderer med at et er enkelte her som ønsker å bli voldtatt!!!!!!!!! Forhåpentligvis så er dere i mindretall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 18. oktober 2002 #8 Del Skrevet 18. oktober 2002 OK, jeg avslutter her og konkluderer med at et er enkelte her som ønsker å bli voldtatt!!!!!!!!! Forhåpentligvis så er dere i mindretall! Nå er det f** meg på tide at moderatorer og Gry kaster ut disse id**** som forviller seg inn på KG? Få de til å registrere seg slik at de kan oppspores og utestenges. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 18. oktober 2002 #9 Del Skrevet 18. oktober 2002 Her ønsker ingen å bli voldtatt, Gjest - men gjerne diskutere med deg på en ordentlig måte. Dette er ikke en ordentlig måte. Tråden stenges. Tusenfryd - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg