Gå til innhold

Nye voldtekter begått av pakistanere

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest dr. ian

Ja, den holdningen til voldtekter som du utviser her gir meg VIRKELIG tro på at Carl & gutta kommer til å prioritere dette...

Like mye som de kommer til å prioritere gamle, syke og andre svake grupper, kanskje? :blunke:

Hvis de havner i posisjon og ikke kan bruke dem som salgsargument lenger, mener jeg.

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Poenget er at hvis FrP hadde bestemt, så hadde disse individene aldri kommet inn i landet!!!

Var det vanskelig å forstå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Refererer til Siv Jenssens særdeles gjennomtenkte utsagn på holmgang her forleden: "selvfølgelig skal vi gi til de som ikke har noe... men vi kan ikke ta pengene fra de som allerede har mye penger".

Rein og skjær logikk??! Snakk om å tenke langsiktig...

Kjære gjesten vår... tror du virkelig FrP vil gjøre Norge til et bedre sted? Hva med å tenke omigjen?

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest, ser du ikke at denne måten å drive valgkampanje på skader Frp mer enn det gagner?

Hva tror du Carl. I vil si dersom jeg tipset ham om de innleggene du legger inn her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

OK, jeg avslutter her og konkluderer med at et er enkelte her som ønsker å bli voldtatt!!!!!!!!!

Forhåpentligvis så er dere i mindretall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, jeg avslutter her og konkluderer med at et er enkelte her som ønsker å bli voldtatt!!!!!!!!!

Forhåpentligvis så er dere i mindretall!

Nå er det f** meg på tide at moderatorer og Gry kaster ut disse id**** som forviller seg inn på KG? Få de til å registrere seg slik at de kan oppspores og utestenges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ønsker ingen å bli voldtatt, Gjest - men gjerne diskutere med deg på en ordentlig måte.

Dette er ikke en ordentlig måte. Tråden stenges.

Tusenfryd - moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...