Gå til innhold

spørsmål om alders-innstillinger i datingapper.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eksempel: Hvis jeg k35 søker på menn , mellom 30 og 40. Fåe jeg da opp KUN de menn som har min alder i sitt alderssøk? Jeg vil ikke få opp en mann på 34 som søker etter k25-30?

Anonymkode: eb722...24e

Videoannonse
Annonse
Gjest AprilRyan
Skrevet

På Tinder er det sånn at man bare får opp de som har din alder og som matcher med dine preferanser.

På noen andre datingapper, som Møteplassen og Sukker for eksempel, får man opp andre også, men det står i profilen hva man søker. Ikke alle respekterer det og kontakter deg gjerne selv om de er 20 år eldre eller 20 år yngre. Noe som gjorde at jeg mislikte de appene for det ble litt mas fra menn jeg overhodet ikke var interessert i. Skulle ønske man kunne filtrere dem bort og ha fokus på dem man faktisk kan være interessert i.

Skrevet

Nei, du får opp de som er innenfor ditt aldersspenn, uavhengig av hva de selv søker.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen vet helt hvordan Tinder fungerer, men etter å ha testet litt med flere profiler opp mot hverandre, har jeg observert at dersom jeg setter valgt aldersspenn til 20-30, og selv er 25, vil jeg vises for brukere på 19 og 31, som har 25 innenfor sitt spenn. Det kan være at hvor langt bak i køen man havner kan påvirkes av hvilket spenn en selv velger, men det er vanskeligere å måle.

En annen måte å teste på, uten å bruke flere profiler, er å lage en profil som en 80 år gammel mann, og sette aldersspenn på kvinner på 18-22. Du får masse jenter å sveipe på, men hvor sannsynlig er det egentlig at de selv har valgt et aldersspenn som passerer 80?

Anonymkode: 3cf9e...4ae

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...