AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #1 Skrevet 17. juni 2022 Det har lenge vært mye frem og tilbake. Jeg er sliten av det hele, men elsker han høyt, så jeg har bare måttet svelge mange kameler. I kveld har han dumpet meg. Han sa han ikke vil være i forhold. Han sier han ikke ønsker forpliktelser, ha samboer, planer om barn osv. Han så meg rett i ansiktet og sa at han elsker meg, men at han ikke er den rette for meg? Hva fæn betyr det liksom?😭 Jeg er helt knust. Jeg bare gråter og gråter😭. Han sa han tar kontakt når jeg har sørget litt for å hjelpe til med det praktiske (vi leier leilighet sammen). Jeg kommer til å død av kjærlighetssorg. Nå må jeg starte livet på nytt som singel, 27 år og barnløs😭. Alt av håp er ute. Anonymkode: 84b6b...804 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #2 Skrevet 17. juni 2022 Det betyr det han sier. At han elsker deg, men har ikke de samme fremtidsønskene som deg. Anonymkode: b52e7...edc 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #3 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det betyr det han sier. At han elsker deg, men har ikke de samme fremtidsønskene som deg. Anonymkode: b52e7...edc Åh😭 Dette klarer jeg ikke….😭😭😭 Anonymkode: 84b6b...804 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #4 Skrevet 17. juni 2022 Alt håp? Om hva da? Anonymkode: a66ef...d10
Gjest Hippokrates Skrevet 17. juni 2022 #5 Skrevet 17. juni 2022 Man dumper ikke en man elsker, for da elsker man ikke. Med unntak av hvis han dumper deg for ditt beste, og i dette tilfellet høres ikke dette ut som det. Det beste rådet jeg kan gi er å bruke tid. Tillat deg å sørge og tillat deg å ha det fælt. Det er fullstendig lov, og ofte nødvendig. Men husk at tiden leger sårene, og med tid og stunder vil du distansere deg og komme ut av dette i normal behold. Håpet er da ikke ute. Du må bare starte på et nytt kapittel i livet. Et kapittel i livet som har blanke ark, og du kan gjøre akkurat hva du vil med hvem du vil resten av boka. Se på dette som den første dagen i resten av ditt fantastiske liv. Og se fremover på alt som venter på deg. Det er mye!
Mumia Skrevet 17. juni 2022 #6 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det har lenge vært mye frem og tilbake. Jeg er sliten av det hele, men elsker han høyt, så jeg har bare måttet svelge mange kameler. I kveld har han dumpet meg. Han sa han ikke vil være i forhold. Han sier han ikke ønsker forpliktelser, ha samboer, planer om barn osv. Han så meg rett i ansiktet og sa at han elsker meg, men at han ikke er den rette for meg? Hva fæn betyr det liksom?😭 Jeg er helt knust. Jeg bare gråter og gråter😭. Han sa han tar kontakt når jeg har sørget litt for å hjelpe til med det praktiske (vi leier leilighet sammen). Jeg kommer til å død av kjærlighetssorg. Nå må jeg starte livet på nytt som singel, 27 år og barnløs😭. Alt av håp er ute. Anonymkode: 84b6b...804 Har vært gjennom dette mange ganger Det som hjelper er å tenke: Gud hadde en annen plan for deg, dette forholdet var ikke ment for deg... 4 2 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #7 Skrevet 17. juni 2022 Du er 27 år og har hele livet foran deg! Den det er meningen du skal være med drar ikke, så ta dette som et tegn fra oven om at han her ikke var fyren for deg, selv om du føler det nå. Når du en dag i fremtiden sitter med en annen mann så kommer du til å skjønne det. Anonymkode: 2e336...191 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #8 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg kommer til å død av kjærlighetssorg. Nå må jeg starte livet på nytt som singel, 27 år og barnløs😭. Alt av håp er ute. Det er nå der begynner! Kjære deg, pust rolig, jeg vet det er jævlig ❤ Anonymkode: 35d8a...c35
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #9 Skrevet 17. juni 2022 Mumia skrev (1 minutt siden): Har vært gjennom dette mange ganger Det som hjelper er å tenke: Gud hadde en annen plan for deg, dette forholdet var ikke ment for deg... Tror ikke tanken om at man ikke har fri vilje er til å stor hjelp her. Anonymkode: eec11...2dc 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #10 Skrevet 17. juni 2022 Når en dør lukkes åpnes en ny. Du har har nå mulighet til finne en som vil ha deg og som vil det samme som deg i fremtiden Anonymkode: b52e7...edc 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #11 Skrevet 17. juni 2022 Sender deg masse styrke og gode tanker❤❤❤ Du kommer deg videre, det tar bare litt tid. Ta en time, en dag, en uke av gangen så blir det bedre. Anonymkode: 8f32b...f10
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #12 Skrevet 17. juni 2022 Mumia skrev (5 minutter siden): Har vært gjennom dette mange ganger Det som hjelper er å tenke: Gud hadde en annen plan for deg, dette forholdet var ikke ment for deg... Er det faktisk sant? Lurt litt på det jeg også. Ble også forlatt. Da er en annen mann meningen? Anonymkode: a7c3a...d67 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #13 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når en dør lukkes åpnes en ny. Du har har nå mulighet til finne en som vil ha deg og som vil det samme som deg i fremtiden Anonymkode: b52e7...edc Amen. Det er kjempetøft å skulle bruke så mye tid på å komme over, lege sår og så "begynne på nytt", men du er faktisk veldig ung ennå og det viktigste du kan ta med deg her er som AB over sier; finn deg en som VIL DET SAMME ❤️ Ikke lev med "kanskje", "en vakker dag" eller "ikke barn og giftemål ennå" hvis det er disse tingene du vil ha foran deg, i veldig nær eller overskuelig fremtid! Så mange menn som skyver disse tingen foran seg helt til de plutselig ikke skal ha det (med deg); finn ham som vil og som ikke er redd for å forplikte seg til deg, når du er klar for å finne noen igjen. Det er lov å kreve sannheten, ikke gå på gress for en sånn mann. Han var/er ikke verdt tiden og kjærligheten din:) Anonymkode: 039cf...e47 3 1
Mumia Skrevet 17. juni 2022 #14 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tror ikke tanken om at man ikke har fri vilje er til å stor hjelp her. Anonymkode: eec11...2dc Hva mente du? 1
Mumia Skrevet 17. juni 2022 #15 Skrevet 17. juni 2022 Det står noe vakkert i bibelen: din vei/skjebne er skrevet for deg, f ø r du ble født, så glem han... 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #16 Skrevet 17. juni 2022 Mumia skrev (16 minutter siden): Har vært gjennom dette mange ganger Det som hjelper er å tenke: Gud hadde en annen plan for deg, dette forholdet var ikke ment for deg... Helt enig! Selv om det er vondt og helt grusomt nå, dette var ikke den du skulle være med. Tenk heller at det er bedre at det skjer nå enn etter bryllup/barn/huskjøp/whatever. Stor styrkeklem❤️ Anonymkode: 881bf...9ea 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #17 Skrevet 17. juni 2022 Kjære deg! Du vil ikke bygge et liv og få barn med en mann som ikke ønsker det. Håper at du etter hvert ser at han gjorde deg en tjeneste da han slapp deg fri. Anonymkode: d644f...31b 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #18 Skrevet 17. juni 2022 Vær glad for at dette skjedde nå, ikke om 3-4 år når du faktisk ville begynt å få dårlig tid hvis du ønsker deg barn. Anonymkode: 0d7d2...11a 1
Mumia Skrevet 17. juni 2022 #19 Skrevet 17. juni 2022 mordi9 skrev (1 minutt siden): Så du har blitt dumpet flere ganger? Skal si du er god til å velge Ok, og så? Deilig å kritisere? Skal si du er dårlig til å være empatisk 4 2
Serafin Skrevet 17. juni 2022 #20 Skrevet 17. juni 2022 (endret) AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Det har lenge vært mye frem og tilbake. Jeg er sliten av det hele, men elsker han høyt, så jeg har bare måttet svelge mange kameler. I kveld har han dumpet meg. Han sa han ikke vil være i forhold. Han sier han ikke ønsker forpliktelser, ha samboer, planer om barn osv. Han så meg rett i ansiktet og sa at han elsker meg, men at han ikke er den rette for meg? Hva fæn betyr det liksom?😭 Jeg er helt knust. Jeg bare gråter og gråter😭. Han sa han tar kontakt når jeg har sørget litt for å hjelpe til med det praktiske (vi leier leilighet sammen). Jeg kommer til å død av kjærlighetssorg. Nå må jeg starte livet på nytt som singel, 27 år og barnløs😭. Alt av håp er ute. Anonymkode: 84b6b...804 Neida. Det er ennå håp. Du er bare i en fase akkurat nå hvor du har tunnelsyn og ikke klarer å se ting fra et annet perspektiv. Gi deg tid til å sørge og kjenne på vonde følelser og så kommer du deg igjennom dette. Med tid og stunde så er han fyren glemt fra minnet ditt og du treffer kanskje den rette for deg. Endret 17. juni 2022 av Serafin 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå