AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #1 Skrevet 17. juni 2022 Tips og triks til å få noen forelsket i deg? Anonymkode: 7d689...354
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #2 Skrevet 17. juni 2022 De må i utgangspunktet like noecmed deg. Så er det vel litt hard to Get game. Ikke gi alt for fort. Vær litt mytisk kanskje?? å vIse interesse og si hva en føler har aldri funket for meg. Da er det rett på avvisning har jeg erfart. Anonymkode: fecdd...20b
Blåjojo Skrevet 17. juni 2022 #3 Skrevet 17. juni 2022 Jeg har aldri spilt hard to get. Har derimot vist interesse og foreslått felles aktiviteter. Vært meg selv hele veien. Er ikke av typen som legger ut om alle følelsene med det samme. Men blir ikke så lett forelsket, og tåler å bli skuffet. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #4 Skrevet 17. juni 2022 Blåjojo skrev (1 minutt siden): Jeg har aldri spilt hard to get. Har derimot vist interesse og foreslått felles aktiviteter. Vært meg selv hele veien. Er ikke av typen som legger ut om alle følelsene med det samme. Men blir ikke så lett forelsket, og tåler å bli skuffet. Man må først vise interesse. Så om den han/hun viser lite tilbake, så kan man være litt kostbar. Vil tro det funker Jeg er aldri den som tar initiativet, men sånn fanger de min interesse. Om de i utgangspunktet er av noe interesse da. K34 Anonymkode: 5ec07...bbe 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #5 Skrevet 18. juni 2022 Det er som regel de damene som er vanskligst å få på en måte som de må jobbe litt med som antagelig gjør at de blir fortere forelsket tror jeg. Får de alt på første date så tror meg mye av spenninga og lufta i ballong gikk ut. Anonymkode: fecdd...20b
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #6 Skrevet 18. juni 2022 - Kommuniser ærlig og direkte, men ikke vær needy - Se bra ut - Vær et råskinn i senga - Vær flink til å lage mat Du kommer langt med bare disse fire tingene. Anonymkode: 2afe5...887
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #7 Skrevet 18. juni 2022 Tror det er en stor kjønnsforskjell her. Hvis en kvinne vil få en mann interessert er det viktigste å vise at hun er interessert i han. Det er gjerne nok, da begynner han å tenke på henne på den måten og det er gjort. Etter ei stund blir han forelska. En mann kan ikke på samme måte få en kvinne interessert. Det viktigste her er at han er en hun kan være tiltrukket av, og sannsynligheten for det er lav (med mindre mannen er Jason Momoa eller noe). Men hvis han i utgangspunktet er en slik mann har han bare noen få minutter fra han åpner munnen til han er ferdig vurdert. Har han ikke blitt kategorisert som noe annet enn venn er det i de fleste tilfeller lite han kan gjøre for å endre dette. Anonymkode: fafa8...2db 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #8 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror det er en stor kjønnsforskjell her. Hvis en kvinne vil få en mann interessert er det viktigste å vise at hun er interessert i han. Det er gjerne nok, da begynner han å tenke på henne på den måten og det er gjort. Etter ei stund blir han forelska. En mann kan ikke på samme måte få en kvinne interessert. Det viktigste her er at han er en hun kan være tiltrukket av, og sannsynligheten for det er lav (med mindre mannen er Jason Momoa eller noe). Men hvis han i utgangspunktet er en slik mann har han bare noen få minutter fra han åpner munnen til han er ferdig vurdert. Har han ikke blitt kategorisert som noe annet enn venn er det i de fleste tilfeller lite han kan gjøre for å endre dette. Anonymkode: fafa8...2db Funker ikke bestandig det heller. Jeg har vist en mann i 3 år at jeg liker han og har vært snill og grei og stilt opp når han har trengt hjelp. Null interesse fra hans side utenom ett knull hvis han hadde lyst. TAkk og lov at jeg tilslutt fikk nok. Nå møtte jeg en ny som bor i ett annet land som fløy seg en tur hit. Han er jeg ikke forelsket i eller noe men liker han. Men han viser jo med hele seg at han liker meg og fortsetter i samma tralten som før vi møttes. Det tok 1,5 år fra vi begynte å prate til vi møttes. Så har da større tro på han her enn han andre fjotten. Er noe med at han viser meg interesse og da blir jo jeg også interessert så for min del funker det hvis mannen viser interesse og ikke bare meg. Anonymkode: fecdd...20b
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #9 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Tips og triks til å få noen forelsket i deg? Anonymkode: 7d689...354 Du kan inne få noen til å bli forelsket i deg. Dette er ikke noe du kan fremprovosere, og du kan fort virke desperat i dette forsøket. Anonymkode: 6d6bd...125
ClausSaus Skrevet 18. juni 2022 #10 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Tips og triks til å få noen forelsket i deg? Anonymkode: 7d689...354 Har ikke peiling på hvordan man får en mann forelsket. Men kvinner er relativt enkelt – prøv så langt det går å oppfylle følgende: 1) Vær objektivt attraktiv. Se bra ut og ha ting på stell. 2) Flørt og skap spenning. Vær uortodoks og skill deg ut på en positiv måte, slik at du gjør inntrykk og pirrer interessen og nysgjerrigheten hennes. 3) Bygg (etterhvert!) en følelse av tilknytning. Etabler felles humor og lag positive felles opplevelser å assosiere med deg. Husk at veien til en kvinnes hjerte, og andre deler av anatomien, går via fantasien hennes. 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #11 Skrevet 18. juni 2022 Om vedkommende ikke synes du er attraktiv nok kan du bare glemme det. Og om du er det så tar nok mannen det initiativet som trengs. Anonymkode: 90043...f09 1
Serafin Skrevet 18. juni 2022 #12 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 17.6.2022 den 23.14): Man må først vise interesse. Så om den han/hun viser lite tilbake, så kan man være litt kostbar. Vil tro det funker Jeg er aldri den som tar initiativet, men sånn fanger de min interesse. Om de i utgangspunktet er av noe interesse da. K34 Anonymkode: 5ec07...bbe Det der kan slå helt feil. Hvis en dame ikke tar initiativ eller er kostbar så kan det hende at mannen skjønner at her er det ingenting å hente og så går han videre. 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #13 Skrevet 19. juni 2022 Mys med øynene mens du stirrer direkte, dra hendene gjennom håret og blunk til dama/mannen. Fikle med håret. Fnise. Tulle. Miste ting på gulvet ‘ups, så klønete jeg er, rene askepott som mister skoen sin, hehe!!!’. Ha hendene i kors, ta frem mobilen (du har da et liv!!). Stå på gaten og kommander folk til å bli forelska i deg og at hvis de ikke gjør det så blir du veldig bekymret!! 😬 Anonymkode: 95761...4ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå