AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #1 Skrevet 17. juni 2022 Hei. På lørdag forrige uke hadde jeg og samboer sex. Han kom inni meg og etterpå fikk jeg skikkelig svie. Tørket meg og sovnet. Dagen etter er jeg skikkelig rød fra klitoris og ned til skjeden, bare innerst på de indre kjønnsleppene. Trodde det var sopp, tok diflucan. Men nå en uke senere snart så er fremdeles ikke rødheten borte. Har ikke hatt klumpete utflod og det klør ikke. Er litt sår, men det er minimalt. Penetrering går greit liksom. Har herpes, kun hatt et utbrudd, da med noen få blemmer på klitoris. Helvettes vondt i hele tissen. Er jo ikke i nærheten av det nå, men kan det være et "pingleutbrudd" uten blemmer? Eller kan jeg være allergisk. Tok på en intimkrem rett etter sexen, veldig lite, men måtte få kjølet ned. Kanskje jeg ikke tålte den? Har brukt den før uten noe problemer. Klarer ikke skjønne hva dette er. Reiser på ferie i utlandet i morgen, og kjenner det stresser meg. Ikke vondt dette, men irriterende og liker ikke at jeg ikke skjønner hva det er..? Hjelp,noen som har vært borti lignende? Anonymkode: d89f2...2b6
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #2 Skrevet 17. juni 2022 At du fikk svie rett etterpå, samme dag, er jo litt spesielt, har han vasket underlivet med noe nytt? Nytt glidemiddel? Eller noe? Anonymkode: 3abd3...45f
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #3 Skrevet 17. juni 2022 Ikke nytt glidemiddel, ingen ny såpe. Hender jeg blir litt sår etterpå, meg ikke så voldsom svie som denne gangen. Kan det være rifter som gjør dette? Rart at det da er hele veien opp til klitoris. Anonymkode: d89f2...2b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå